مرکز خریدهای معروف پاریس

تاریخ انتشار : 7 فروردین 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۹ فروردین ۱۴۰۲
مرکز خریدهای معروف پاریس

پاریس، پایتخت مد و فشن، پر از فروشگاه‌های بزرگ و مراکز خرید است. علاوه بر غذا و بناهای تاریخی مشهور جهان، تقریبا همه محله‌های پاریس دارای مراکز خرید عالی هستند. مرکز خریدهای معروف پاریس هر سال مورد استقبال میلیون‌ها بازدیدکننده قرار می‌گیرند. در این بلاگ با هم گشتی در  دل مراکز خرید کاروسل و بالنسیاگا می‌زنیم. پس اگر شما هم به مد و فشن علاقه دارید، در این بلاگ اسنپ تریپ با ما همراه شوید.

سفر به پاریس، سفری ماجراجویانه به مهد تمدن اروپا

پاریس یکی از مشهورترین شهرهای اروپا است. این شهر در شمال فرانسه واقع شده است و گنجینه‌های معماری، فرهنگی و تاریخی بی‌نظیری دارد. برای کسانی که آرزوی سفر و ماجراجویی دارند، پایتخت فرانسه مقصد ایده‌آلی خواهد بود.

جدا از مرکز خریدهای معروف پاریس موزه‌ها، پارک‌ها، بناهای تاریخی و رستوران‌های آن شگفتی‌های زیادی برای ارائه دارند. برای بازدید از پاریس و کشف تاریخ فرانسه، موزه لوور یک مقصد ضروری است. این موزه با بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع، یکی از جالب‌ترین موزه‌های جهان به شمار می‌رود.

پیر و جوان آنچه را که به دنبالش هستند، در این موزه پیدا می‌کنند و می‌توانند آثار هنری تمام تمدن‌های باستانی جهان را در آن بیابند. برج ایفل، معبد پانتئون پاریس، کلیسای نوتردام پاریس، موزه انولید و کاخ ورسای از دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر هستند که حتما باید از آن‌ها بازدید کرد.

راهنمای سفر به پاریس، شهری که عاشقش می‌شوید!

مراکز خرید گران قیمت پاریس

فروشگاه دیور در پاریس

با توجه به تعداد برندهای لوکس در پاریس، این پایتخت مد به عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای خرید شناخته می‌شود. بسیاری از مرکز خریدهای معروف پاریس که دارای برند‌های لوکس و گران هستند، در خیابان شانزلیزه، سنت اونوره و بلوار هاوسمن واقع شده‌اند.

مرکز خرید لافایت هاوسمان یکی از فروشگاه‌های پاریس با برندهای معروف و لوکس جهان است. در این فروشگاه لباس‌های زنانه، جواهرات، اکسسوری و عطرهای استثنایی، در طبقه اول ساختمان اصلی یافت می‌شوند. در این مجموعه، بیش از ۲۰۰ برند را پیدا خواهید کرد.

مراکز خرید خیابان سنت اونوره نیز در میان گران‌ترین مرکز خریدهای معروف پاریس و البته در تمام اروپا قرار دارند. به هر حال، در این منطقه کاخ الیزه، خانه روسای جمهور فرانسه واقع شده است. بنابراین تعجب نکنید اگر امانوئل ماکرون را در حال گشت‌ و‌ گذار در مجموعه‌های مد و لباس‌هایی مانند آرمانی، بالنسیاگا، تام فورد، الکساندر مک کوئین و پرادا بیابید!

Le Bon Marché، Les Halles، Les Trois Quartiers و Le Carrousel du Louvre از دیگر فروشگاه‌های پاریس با برندهای لوکس برای خرید از فرانسه هستند. در ادامه، این فروشگاه‌های پاریس معرفی شده‌اند.

مرکز خرید کاروسل پاریس

مرکز خرید کاروسل پاریس

Le Carrousel du Louvre در نزدیکی لوور و میدان کاروسل واقع شده است. این که یکی از مرکز خریدهای معروف پاریس است در سال ۱۹۹۳ افتتاح شده و همچنان شهرت خود را در بین بازدیدکنندگان حفظ کرده است. برندهای معروفی همچون سفورا، اسپریت و اولین فروشگاه اپل در فرانسه در این مرکز خرید واقع شده‌اند.

حتی اگر هیچ خریدی نداشته باشید، ارزش این را دارد که برای تماشا نورگیر معروف La Pyramide Inversée به آنجا بروید.

مرکز خرید له آل

له آل از دیگر مرکز خریدهای معروف پاریس است که در بازار مرکزی قرار دارد. این مرکز خرید لوکس به‌ خاطر معماری چشم‌گیرش و همچنین اتصال به سیستم حمل‌ و نقل عمومی پاریس از طریق RER و مرکز مترو، قابل توجه است. له آل با بیش از ۴۲ میلیون بازدید‌کننده در سال، دومین مرکز خرید پربازدید پاریس به حساب می‌آید. در داخل آن، بوتیک‌های تخصصی متعدد با برندهای معروف، رستوران‌ها و کافه‌ها را خواهید دید.

معرفی فرودگاه‌های پاریس، پرواز به شهر عاشقانه‌ها!

مرکز خرید له بن مارته

Le Bon Marché قدیمی‌ترین مرکز خرید بزرگ فرانسه است. در داخل آن، دو ساختمان بزرگ وجود دارد. در این مرکز خرید، اجناس طراحان فرانسوی و بین‌المللی را خواهید دید. بسیاری از بازدیدکنندگان دوست دارند در کنار Le Bon Marché قدم بزنند تا از معماری تاریخی داخل و خارج آن به عنوان یکی از مرکز خریدهای معروف پاریس لذت ببرند.

مراکز خرید با قیمت متوسط در پاریس

مرکز حریدهای معروف پاریس

 

جدا از مراکز خرید لوکس و گران، امکان خرید از فرانسه با قیمت‌های مقرون­ به ­صرفه نیز وجود دارد. خیابان ریوولی مکان ایده‌آلی برای خرید قیمت متوسط در پاریس است! برندهای ارزان همچون منگو، زارا یا C & A را می‌توان در مراکز خرید این خیابان پیدا کرد.

در مرکز خرید One Nation Paris Outlet می‌توان برخی از مارک‌های معروف را با تخفیفات ۳۰ تا ۷۰ درصدی در تمام طول سال خریداری کرد. مرکز خریدهای Quai des Marques و La Vallée Village از دیگر مرکز خریدهای معروف پاریس با قیمت‌های متوسط و تخفیف‌دار هستند.

Va La Vallée Village llée در نزدیکی پارک دیزنی لند واقع شده است. این مرکز خرید فضای باز، ۱۲۰ برند را ارائه می‌دهد. در تمام طول سال، قیمت‌ها از ۳۰٪ تا ۵۰٪ تخفیف دارند. همه بزرگ‌ترین برندهای بین‌المللی مانند باربری، رالف لورن، آرمانی و ایزابل مارانت فروشگاهی در La Vallée دارند.

خیابان شانزه لیزه پاریس، محبوب‌ترین خیابان جهان

اوت لت‌های پاریس

هنگام خرید از فرانسه، محدودیت بودجه می‌تواند نگران‌کننده باشد. مراکز خرید اوت لت پاریس، دپوی مد و فروشگاه‌های کارخانه اوت لت، کالاهای دوره قبلی خود را با تخفیف تا ۷۰ درصد به فروش می‌رسانند. بهترین مارک‌ها در این فروشگاه‌ها موجود هستند.

بنابراین بازدید از این مرکز خریدهای معروف پاریس به ‌خاطر برندهای لوکس فرانسوی تخفیف‌دار و مارک‌های بین‌المللی لذت­بخش خواهد بود. از مرکز شهر پاریس با حمل‌و‌نقل عمومی یا اتوبوس‌های شاتل به ‌راحتی می‌توان به اوت لت‌های پاریس دسترسی داشت.

پرسه در مغازه‌های پاریس، تجربه‌ای که آن را فراموش نمی‌کنید!

پاریس یکی از شیک‌ترین شهرهای جهان برای خرید اجناس گران تا متوسط است. هیچ شهر دیگری در دنیا چنین تنوع زیادی از فروشگاه‌ها، خانه‌های مد، خیابان‌ها و مکان‌های منحصر به ­فرد برای خرید ندارد. سفر به پاریس بدون بازدید از مراکز خرید بزرگ و مشهور آن تکمیل نمی‌شود.

حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، ارزش آن را دارد که در مرکز خریدهای معروف پاریس توقف کنید و از معماری و تاریخ باشکوه آن‌ها لذت ببرید. فراموش نکنید که شما می‌توانید هتل و بلیط هواپیما خود را با بهترین قیمت و با خیال راحت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

با دیزنی لند پاریس بیشتر آشنا شوید!

دسته:پروازجاذبهجهانگردی

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

8 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد