هتل‌های ارزان قیمت در شیراز کدامند؟

تاریخ انتشار : 6 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۶ فروردین ۱۴۰۲
هتل های ارزان قیمت شیراز

هتل‌های ارزان قیمت در شیراز کدامند؟ شیراز یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران است و تقریبا همه ایرانی‌ها دوست دارند دست‌کم یک بار به این شهر زیبا سفر کنند. هزینه اقامت در هتل شیراز، علاوه بر هزینه حمل‌ونقل از مهم‌ترین هزینه‌ها در سفر است. که بعضی افراد ترجیح می‌دهند تا جای ممکن این هزینه‌ را پایین‌تر بیاورند تا بتوانند بیشتر تفریح کنند. در اسنپ‌تریپ نگاهی داریم به هتل‌های ارزان قیمت در شیراز.

هتل نیایش شیراز

هتل نیایش شیراز

اتاق‌های هتل نیایش شیراز

ساختمان این هتل دو ستاره معماری زیبایی دارد و شیشه‌های رنگی، نمای آجری، تخت‌های سنتی حیاط، درخت‌های سرسبز، حوض و آبنمای محوطه شما را به گذشته‌ها می‌برد. همچنین با اینکه هتل در منطقه‌ای دنج و آرام و قرار گرفته به دیدنی‌های شهر دسترسی خوبی دارد. و اگر اهل پیاده‌روی باشید با کمی پیاده‌روی در بافت تاریخی شهر می‌توانید به جاذبه‌هایی مثل حمام وکیل، مسجد شاهچراغ و سرای فیل برسید. هتل نیایش امکانات رفاهی خوبی هم برای مسافران فراهم کرده. و مهمانان این هتل می‌توانند در رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را بچشند.

فاصله تهران تا شیراز با ماشین، قطار و هواپیما

هتل ساسان شیراز

هتل ساسان شیراز

اتاق‌های هتل ساسان شیراز

این هتل دو ستاره در خیابان کریم‌خان شیراز ساخته شده. و از آنجایی که در این خیابان ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد شما می‌توانید به راحتی به نقاط مختلف شهر بروید. همچنین هتل ساسان به جاذبه‌های گردشگری‌ای مانند ارگ کریم‌خان و حمام وکیل دسترسی خوبی دارد. و می‌توانید از این هتل پیاده به این مراکز گردشگری بروید. هتل ساسان امکانات رفاهی خوبی برای مسافران در نظر گرفته.

راهنمای سفر به شیراز؛ شهر باغ‌های بهار نارنج

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز

اتاق‌های هتل صدرا شیراز

از میان هتل‌های ارزان قیمت شیراز، این هتل دو ستاره هم مثل هتل ساسان در نزدیکی خیابان کریم‌خان قرار گرفته و از نظر دسترسی به جاذبه‌های گردشگری موقعیت خوبی دارد. هتل صدرا برای کسانی که خانوادگی به شیراز سفر می‌کنند گزینه‌مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه‌ای است، چراکه خانواده‌ها می‌توانند در سوییت‌های این هتل اقامت کنند یا اتاقی ۴ تخته رزرو کنند.

راهنمای گردشگری و سفر شیراز؛ نوروز را در شیراز چطور بگذرانیم؟

هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز

اتاق‌های هتل کوثر شیراز

هتل دو ستاره کوثر هم مثل دو هتل قبلی از هتل‌های خیابان کریم‌خان است. و نیاز نیست بیشتر درباره موقعیت خوب و دسترسی مناسبش توضیح بیشتری بدهیم. اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند، اینترنت در اتاق و خدمات روم‌سرویس از جمله این امکانات هستند.

هتل‌های شیراز نزدیک شاهچراغ کدامند؟

هتل لطفعلی خان شیراز

هتل لطفعلی خان شیراز

اتاق‌های هتل لطفعلی خان شیراز

این هتل دو ستاره روبه‌روی نارنجستان قوام ساخته شده است. و همین ویژگی کافی است که این هتل به یکی از گزینه‌ای جذاب برای اقامت در شیراز تبدیل شود. هتل لطفعلی خان به خاطر سابقه زیاد، قیمت مناسب و دسترسی خوبش یکی از هتل‌های محبوب شیراز است. اگر هم با خانواده به شیراز سفر می‌کنید می‌توانید سوئیت‌های یک خوابه این هتل را رزرو کنید.

با هتل‌های خیابان رودکی شیراز آشنا شوید

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

حمام وکیل شیراز کجاست؟

حمام وکیل شیراز کجاست؟

24 مرداد 1402
بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

28 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد