بهترین قیمت هتل در شهرهای مختلف چقدر است؟

تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1398 - تاریخ بروز رسانی : ۵ آبان ۱۴۰۰
بهترین قیمت هتل در شهرهای مختلف چقدر است؟

اگر بخواهیم موقع سفر در هتل اقامت کنیم، در صورت پیدا کردن هتلی با قیمت مناسب، در بخش زیادی از هزینه‌های سفرمان صرفه‌جویی کرده‌ایم. و این کار نیازمند کمی دقت و پیدا کردن بهترین قیمت هتل است.

بهترین قیمت هتل در کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش: بازار سفر به جزیره کیش همیشه داغ است. اگر جای مناسبی برای اقامت پیدا کنیم، لذت سفر بیشتر هم می‌شود، مثلا هتل سارا در این وقت سال یعنی تیرماه، ۵۶ درصد تخفیف دارد. این هتل ۴ ستاره به اسکله و چند مرکز خرید نزدیک است. قیمت‌های هتل سارا از ۱۵۲ هزار تومان شروع می‌شود. این هتل امتیاز ۴.۳ از کاربران اسنپ تریپ گرفته.

هتل بین‌المللی کیش: یکی از هتل‌ های کیش که از نظر تمیزی، کیفیت خدمات و برخورد کارکنان بین مسافران طرفدار دارد، هتل بین‌المللی کیش ا‌ست. این هتل از کاربران سایت اسنپ تریپ امتیاز ۴٫۲ را گرفته. برای رزرو هر شب اتاق یک تخته این هتل باید ۳۲۰ هزار تومان بپردازیم.

هتل بین المللی کیش

هتل شایان کیش: برای کسانی که عاشق ساحل و صدای موج‌ها هستند، هتل شایان گزینه‌ خوبی‌ به‌نظر می‌رسد. این هتل امتیاز ۳٫۷ از کاربران اسنپ تریپ گرفته و ۵ ستاره‌ است. هزینه اقامت در سوئیت دو تخته ۴۳۴ هزار تومان می‌شود.

بهترین قیمت هتل‌ در تبریز

هتل پارس ائل‌گلی تبریز: این هتل از سری هتل‌های پارس است و ۵ ستاره دارد. اگر حوصله‌ شلوغی مرکز شهر را نداشته باشیم و محلی خو‌ش‌ آب‌وهوا را بپسندیم، هتل پارس ائل‌گلی انتخاب درستی‌ست. ائل گلی امتیاز ۳٫۹ را از کاربران گرفته و می‌توانیم با ۲۷ درصد تخفیف آن‌ را رزرو کنیم. قیمت اتاق یک تخته در این هتل برای هر شب اقامت، ۳۵۴ هزار تومان است.

هتل پارس ائل گلی

هتل فرید تبریز: در سفر به تبریز می‌توانیم در هتل ۳ ستاره فرید با تخفیف ۸۶ درصدی بمانیم. مسافران از تمیزی و برخورد کارکنان در هتل فرید راضی بوده‌اند. قیمت رزرو سوئیت دو خوابه این هتل با ۶۷% تخفیف، ۲۴۲ هزار تومان است.

هتل آزادی تبریز: این هتل در خیابان امام قرار گرفته و دسترسی خوبی به دیدنی‌های تاریخی تبریز دارد. هتل آزادی ۳ ستاره است و برای هر شب اقامت در اتاق یک تخته آن باید ۲۵۹ هزار تومان پرداخت کرد.

بهترین قیمت هتل‌ در رامسر

هتل ترنج رامسر

هتل ترنج رامسر: اگر بخواهیم در رامسر به هتل نوساز و تمیزی برویم، یکی از انتخاب‌های خوب هتل متین ترنج است. ترنج با ۲ ستاره‌اش توانسته امتیاز ۴٫۳ از کاربران بگیرد. می‌توانیم آپارتمان یک خوابه دو تخته را  به قیمت ۴۷۸ هزار تومان برای هرشب رزرو کنیم.

هتل پارسیان رامسر: جایی میان جنگل و ساحل رامسر، هتل پارسیان را پیدا می‌کنیم که دو ساختمان قدیمی و نوساز دارد. حال‌وهوای هتل قدیمی و خاطره‌انگیز است و از کاربران امتیاز ۳٫۴ را دریافت کرده. قیمت‌ها در این هتل از ۵۱۴ هزار تومان شروع می‌شود.

بهترین قیمت هتل در کاشان

اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان: چند شب ماندن در هتلی که حال‌وهوای گذشته‌های دور را دارد،‌ تجربه‌ خوشایندی‌ست؛ جایی مثل اقامتگاه سنتی خانه پارسی. این هتل به خانه بروجردی‌ها و خانه طباطبایی‌ها نزدیک است و امتیاز ۳٫۳ را به‌دست آورده. اگر بخواهیم در این اقامتگاه سنتی بمانیم، از تخفیف ۶۱ درصدی برخوردار خواهیم بود و برای اتاق یک تخته ۱۱۴ هزار تومان باید بپردازیم.

اقامتگاه سنتی خانه پارسی

اقامتگاه سنتی آریانا اسپا کاشان: یکی دیگر از اقامتگاه‌های سنتی کاشان که از دوره قاجار به‌جا مانده، آریانا اسپا است که امتیاز خوبی هم گرفته، یعنی ۴٫۱٫ هزینه اقامت در اتاق دوتخته ۳۵۷ هزار تومان است.

بهترین قیمت هتل در شیراز

اقامتگاه سنتی گلشن شیراز: بعضی‌ها، هتل‌های سنتی را با حال‌وهوای قدیمی می‌پسندند. در شیراز می‌توانیم به اقامتگاه سنتی گلشن برویم که امتیاز ۴.۴ از ۵ را دارد. در این خانه ۲۰۰ ساله برای اتاق دو تخته ۱۰۵ هزار تومان باید بپردازیم.

هتل بین الحرمین

هتل بین‌الحرمین شیراز: این هتل، هتلی ۴ ستاره ا‌ست که دسترسی راحتی به دیدنی‌های شیراز دارد. هتل بین‌الحرمین امتیاز ۴٫۱ را از کاربران گرفته و بیشتر مسافران از تمیزی، امکانات کافی و برخورد دوستانه کارکنان راضی بوده‌اند. می‌توانیم اتاق دو تخته این هتل را با ۵۴ درصد تخفیف و با قیمت ۱۶۶ هزار تومان رزرو کنیم.

هتل وکیل شیراز: یکی از هتل‌های میان‌رده شیراز که خیلی نزدیک به مجموعه وکیل قرار گرفته، هتل وکیل است. این هتل ۳ ستاره ا‌ست و از ۵ امتیاز توانسته ۴٫۲ بگیرد. هزینه رزرو اتاق دو تخته این هتل برای هر شب ۲۱۱ هزار تومان است.

هتل وکیل شیراز

هتل کیوان شیراز: اینجا، هتلی‌ست که باتوجه به ۱ ستاره بودنش خیلی تمیز و راحت است. هتل کیوان پشت ارگ کریم‌خان قرار گرفته و باتوجه به تخفیف ۲۰ درصدی‌اش، برای اتاق دو تخته ۱۱۱ هزار تومان دریافت می‌کند.

بهترین قیمت هتل در اهواز

هتل پارس اهواز: در شهری که رودخانه دارد، بهترین کار اقامت در اتاقی رو به پل و رودخانه ا‌ست، جایی مثل هتل پارس. این هتل، هتلی ۴ ستاره ا‌ست و از کاربران امتیاز ۴ از ۵ را دریافت کرده. هتل پارس در سال ۱۳۴۷ ساخته شد و در ۱۳۹۳ بازسازی شده. برای هر شب اقامت در اتاق دو تخته هتل پارس با درنظر گرفتن ۳۰ درصد تخفیف ۴۰۲ هزار تومان می‌پردازیم.

هتل پارس اهواز

هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز: برای کسانی که دوست دارند هتل‌شان به فرودگاه نزدیک باشد، هتل آپارتمان ۳ ستاره ایرانیکا خوب است. این هتل با امتیاز ۳٫۵، برای اقامت در سوئیت یک خوابه ۲۴۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

بهترین قیمت هتل در کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه: یک هتل ۵ ستاره باکیفیت در کرمانشاه، هتل پارسیان است که می‌توانیم با ۳۱ درصد تخیفیف رزروش کنیم. هتل پارسیان کرمانشاه به طاق بستان نزدیک است و از مرکز شهر فاصله دارد. برای رزرو اتاق دو تخته در این هتل لوکس ۳۶۸ هزار تومان باید بپردازیم.

بهترین قیمت هتل در اصفهان

هتل پیروزی: اصفهان هتل کم ندارد، مهم این است که بتوانیم هتل باکیفیت و با قیمت مناسب پیدا کنیم. هتل پیروزی نزدیک کاخ چهلستون قرار گرفته و ۴ ستاره‌ است. این هتل، هتل سیگار ممنوع به‌حساب می‌آید و امتیاز ۴٫۲ را به‌دست آورده. قیمت رزرو اتاق یک تخته در این هتل با ۲۳ درصد تخفیف، ۲۷۰ هزار تومان است.

هتل پیروزی اصفهان

هتل ونوس اصفهان: یکی از هتل‌های میان‌رده اصفهان، هتل ونوس است. این هتل ۳ ستاره، به خیابان چهارباغ عباسی نزدیک است. هتل ونوس امتیاز ۳.۹ را دارد و هزینه رزرو اتاق دو تخته آن، ۳۴۰ هزار تومان است.

بهترین قیمت هتل در یزد

هتل ارگ جدید یزد: هتل ارگ، هتلی ۴ ستاره‌ است که بیشتر مسافران آن‌را پسندیده‌اند. هتل ارگ جدید در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و برای سفرهای کاری و تفریحی امکانات راضی‌کننده‌ای دارد. قیمت رزرو اتاق دو تخته در این هتل با درنظر داشتن ۳۹ درصد تخفیف، ۲۷۰ هزار تومان است.

اقامتگاه سنتی قنات: در یزد، اقامتگاه‌های سنتی زیادی پیدا می‌کنیم که یکی از آنها اقامتگاه قنات است. اینجا نزدیک خانه‌ لاری‌ها قرار گرفته و امتیاز ۳٫۹ را از ۵ به‌دست آورده. هزینه رزرو اتاق یک تخته در اقامتگاه قنات، ۷۳ هزار تومان است.

اقامتگاه سنتی قنات

اقامتگاه سنتی جنگل یزد: در محله قدیمی فهادان اقامتگاه سنتی، اقامتگاه سنتی جنگل را پیدا می‌کنیم که بیشتر مسافران از اقامت در آن راضی بوده‌اند. قیمت رزرو اتاق یک تخته با تخفیف ۸۳ هزار تومان است.

قیمت‌ها مربوط به تیر ۱۳۹۸ است. 

بیشتر بخوانید: چطور بهترین هتل را انتخاب کنیم؟

دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد