بهترین هتل‌های ایروان

تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
بهترین هتل‌های ایروان

انتخاب هتل و اقامتگاه همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران بوده و هست. اگر عازم ایروان، این شهر تاریخی و پایتخت ارمنستان، هستید و همچنان بین هتل‌های متفاوت شهر سرگردانید، این لیست به کمک شما می‌آید. در ادامه می‌توانید ۶ مورد از بهترین هتل‌های ایروان را با قیمت‌های متفاوت، از ۳ ستاره تا ۵ ستاره و لوکس، ببینید و رزرو هر کدام را که به هدفتان از سفر و سلیقه‌تان نزدیک‌تر بود انجام دهید.

هتل گرند ایروان – Grand Hotel Yerevan

اولین چیزی که توجه شما را به هتل گرند ایروان جلب می‌کند، بنای جذاب و زیبای آن بوده که از سال ۱۹۲۸ پابرجاست. این هتل امکانات و خدمات کم‌نظیری را در مرکز شهر و بین هتل‌های ۵ ستاره ایروان دارد؛ رستوران با دید به خیابان، استخر فصلی در بام هتل، و امکانات ورزشی و بدنسازی تنها گوشه‌ای از امکاناتی است که با اقامت در هتل گرند برخوردار می‌شوید. اتاق‌های اقتصادی و لوکس و سوئیت‌های بزرگ و دلباز را، که برخی بالکن هم دارند، در سفر به ایروان می‌توانید رزرو کنید.

هتل رادیسون بلو ایروان – Radisson Blu Hotel Yerevan

هتل رادیسون بلو جای تردیدی برای انتخاب هتل مناسب در ایروان برای شما باقی نمی‌گذارد و کوه‌های آرارات از اتاق‌های هتل منظره‌ای دیدنی را پیش رویتان می‌گذارد. این هتل ۵ ستاره و زنجیره‌ای، بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات و خدمات را به مسافران عرضه می‌کند. از امکانات ورزشی مثل استخر و اسپا که بگذریم، رستوران هتل با غذاهای بین‌المللی، گزینه‌ای عالی برای صرف غذا را در اختیارتان قرار می‌دهد. از هتل رادیسون بلو تا مرکز شهر کمی فاصله است و تا پارک پیروزی تنها چند قدم راه دارید.

هتل آرمنیا ماریوت ایروان – Armenia Marriott Hotel Yerevan

هتل ۴ ستاره و زنجیره‌ای ماریوت در ایروان، در میدان جمهوری و مرکز شهر قرار دارد. با اقامت در این هتل تنها چند دقیقه تا موزه تاریخ ارمنستان و تئاتر اوپرا فاصله دارید. اتاق‌های دلباز و بزرگ هتل آرمنیا ماریوت، فضای راحت و آرامش‌بخشی را برای استراحت و اقامت ایجاد کرده. رستوران و کافه، استخر، سالن بدنسازی، و اینترنت، امکانات لازم برای اقامت چند روزه و بی‌دغدغه در ایروان را تکمیل می‌کند.

راهنمای کامل خرید بلیط اتوبوس به ارمنستان

هتل دنیل بوتیک – Daniel Boutique Hotel

این بوتیک هتل ۳ ستاره در قلب شهر و نزدیک بسیاری از دیدنی‌های ایروان قرار گرفته و گزینه‌ای مناسب برای اقامتی مقرون به صرفه است. رستوران و اینترنت از امکانات و خدمات ارائه شده در هتل دانیل بوتیک بوده و می‌توانید در اتاق‌های ۱ تا ۳ نفره تمیز و راحت آن اقامت داشته باشید. ایستگاه مترو و اتوبوس، بیمارستان، و مراکز خرید همگی در نزدیک این هتل هستند و حس در خانه بودن را در طول اقامتتان تجربه خواهید کرد.

هتل آکواتک ایروان – Aquatek Resort & Spa Hotel

هتل آکواتک در ۵ کیلومتری مرکز ایروان، یکی از هتل‌های جالب و منحصر به فرد این شهر است. اکثر اتاق‌ها رنگ‌های شاد دارند و از بالکن به پارک آبی دید دارید. اگر به دنبال هتلی برای سفر خانوادگی یا گروهی و تفریحی به ایروان بودید، این هتل با پارک آبی و سرسره‌های پرهیجان، گزینه خوبی برای اقامت شماست. قدم زدن در فضای سبز و بزرگ هتل، تمام خستگی را از تن شما دور می‌کند و از رستوران و اینترنت این هتل ۴ ستاره هم می‌توانید استفاده کنید. با چند دقیقه قدم زدن از هتل آکواتک به باغ گیاهشناسی ایروان می‌رسید که می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای گذران وقت باشد.

راهنمای اخذ ویزای ایروان

هتل آقابابیان – Aghababyan’s Hotel

اگر در سفر به ایروان هم می‌خواهید به فرودگاه و مرکز شهر نزدیک باشید، و هم در هتلی خوب و ۵ ستاره اقامت کنید، این هتل مناسب شماست. از خدمات ترانسفر فرودگاهی این هتل می‌توانید استفاده کنید و تنها ۲۰ دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس ایروان فاصله دارید. استخر و سونا، رستوران با غذاهای باکیفیت، و اتاق‌های ساده و راحت از مزایای هتل آقابابیان است. اگر هم خواستید سری به مرکز شهر بزنید، ۱۵ دقیقه تا آنجا راه خواهید داشت.

ایروان هتل‌های خوب و با قیمت مناسب کم ندارد و تلاش کردیم بهترین هتل‌های ایروان را به صورت خلاصه و مختصر برایتان معرفی کنیم. اگر شما هم تجربه سفر و اقامت در هتل‌های ایروان را داشتید، با ما و دیگر خوانندگان سایت اسنپ‌تریپ به اشتراک بگذارید. در زمان سفر به ارمنستان می‌توانید بلیط هواپیما ی خود را از اسنپ تریپ بخرید.

شهرهای دیدنی ارمنستان

دسته:جهانگردیهتل

مطالب مرتبط :

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

10 آبان 1402
سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

16 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد