بهترین کافه‌های ساری کدامند؟

تاریخ انتشار : 20 مرداد 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰
کافه های ساری

ساری، خیلی خوش آب و هواست و وقتی باران بزند قشنگ‌تر هم می‌شود و تماشای باران از پشت کافه‌ای دلنشین، همانطور که داریم چای‌مان را سر می‌کشیم، کیف بیشتری هم دارد. جایی که بشود چند دقیقه‌ای نشست و معاشرت کرد و خوراکی خوشمزه‌ای هم خورد. اگر دنبال کافه خوبی در ساری هستید ما در اینجا چندتا از بهترین کافه‌های ساری را معرفی کرده‌ایم و در معرفی‌شان نظرات کاربران در سایت‌های مختلف را هم مدنظر قرار داده‌ایم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

کافه ویونا

کافه ویونا ساری

مثل تهران، ساری هم کافه ویونا دارد و به نظر خیلی‌ها بهترین کافه ساری‌ست. محیط‌ اش قشنگ و دوستانه است، خوراکی‌هایش خوشمزه است و کسی کاری به کارتان ندارد. این کافه در یک مجتمع تجاری قرار گرفته و بعد از گشت و گذار می‌توان به آن سری زد و اگر صبح به ساری رسیده باشید امکان اینکه صبحانه خوبی در اینجا بخورید را هم دارید. صبحانه‌ای شامل کروسان و تخم مرغ، اسپرسو و کیک دارچین و چیزهای دیگر.

این کافه سرویس بیرون بر هم دارد، لاته و موکای آن خوشمزه است و از رول دارچین، چیزکیک، پنینی مرغش هم تعریف می‌کنند. فقط اینکه سیگار کشیدن در کافه ویونا ممنوع است.

آدرس: خیابان فرهنگ، کوی توکل، مجتمع تجاری پوژن

بیشتر بخوانید: جاهای تفریحی ساری

کافه کنج

کافه کنج ساری

اگر دلتان بخواهد در ساری صبحانه خوبی بخورید، مثلا صبحانه انگلیسی یا پنکیک، کافه کنج انتخاب خوبی‌ست. این کافه محیط کوچک و دوستانه‌ای دارد و غذاها و خوراکی‌هایش هم خوشمزه است و برای ناهار و شام هم اگر اهل فست فود هستید، پیشنهاد می‌شود.

بشقاب هات داگ و برگرها و پاستا پنه‌اش خوشمزه است و کاپوچینو و قهوه‌اش هم خوب است. فقط اینکه سیگار در این کافه آزاد است و برخی هم از تهویه‌اش ناراضی بوده‌اند.

آدرس: بلوار داراب، خیابان سعدی

کافه پراگ

کافه پراگ ساری

یکی دیگر از کافه‌های ساری که در جاهایی مثل فوراسکوئر امتیاز نسبتا خوبی دارد، کافه پراگ است. به گفته آنهایی که تجربه رفتن به این کافه را داشته‌اند، محیط پراگ صمیمی‌ست و مشکلی مثل محدودیت زمان نشستن هنوز به آن راه پیدا نکرده.

پنکیک‌های اینجا باب طبع است و عصرها هم سرو می‌شود و پنینی گوشت، لازانیا و چیپس و پنیرش می‌تواند به عنوان میان وعده یا حتی ناهار و شام مناسب باشد. شربت بهارنارنج و آلبالو را هم باید امتحان کرد. قیمت‌ها در این کافه چندان بالا نیست.

آدرس: خیابان پیروزی، نبش پیروزی ۲۲

کافه نو

کافه نو ساری

دلتان می‌خواهد تست‌های خیلی خوشمزه‌ای بخورید؟ تست بادمجان مثلا؟ یکی از راه‌هایش این است که بروید کافه نو. کافه نو در مرکز شهر قرار گرفته و فضای خوب و آرامی دارد و برای اینکه عصر بروید و قدری ریلکس کنید خوب است.

برخی معتقدند قیمت‌ها با سرویس اینجا همخوانی ندارد. و کمی بالاست و عده دیگری معتقدند هم قیمت مناسب است و هم سرویس‌دهی. سوپ جو کافه نو، چیپس و پنیر و سالاد سزارش هم نظر خیلی‌ها را جلب کرده، ولی عده زیادی معتقدند نوشیدنی‌ها و تست‌های این کافه چیز دیگری‌ست.

آدرس: خیابان فرهنگ، خیابان حافظ، نبش خیابان اقاقیا، ساختمان امید

دسته:کافه

مطالب مرتبط :

سد سلیمان تنگه مازندران

سد سلیمان تنگه مازندران

13 اردیبهشت 1402
سنگده

راهنمای رفتن به سنگده

9 اردیبهشت 1398

۱ نظر

  • پاسخ یک ایرانی ۷ آبان ۱۳۹۸ از ۱۳:۲۹

    ساری عین دیگر شهرهای شماله خصوصیت خاصی نداره اگر ساری خوش آب و هواست رشت و گرگان هم مثل ساری خوش آب و هوا است. ساری تابستان شرجی و غیر قابل تحمل داره هم چنانکه گرگان و رشت و سایر شهرهای ساحلی همین وضع رو دارند.

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد