جذاب‌ترین هاستل‌های دنیا را بشناسید

تاریخ انتشار : 3 بهمن 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
جذاب‌ترین هاستل‌های دنیا را بشناسید

از قدیم گفته اند بسیار سفر باید تا پخته شود خامی! البته این روزها وقتی این جمله را از کسی می‌شنوید حتما با خودتان می‌گویید مگر با این هزینه بالای رزرو هتل می‌توان سفر رفت؟ مخصوصا سفرهای خارجی که گاهی به قدری گران هستند که برای عاشقان سفر غیر ممکن به به نظر می‌رسد. اما یادتان باشد همیشه راه چاره‌ای برای این مساله وجود دارد! در این بلاگ با ما همراه باشید تا راهی برای کاهش هزینه‌های سفر معرفی کنیم تا بتوانید بدون نگرانی برای یک مسافرت دلچسب برنامه ریزی کنید. اقامت در هاستل به جای هتل یکی از بهترین روش‌هایی است که به کمتر شدن خرج سفرتان کمک می‌کند. هاستیل‌ها اقامتگاه‌هایی با چند اتاق هستند که در هر کدام چند تخت وجود دارد و اجاره داده می‌شوند. البته بعضی هاستل‌ها اتاق‌های خصوصی‌تر هم دارند اما به طور کلی امکانات رفاهی مثل حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه بین همه مشترک است.‌

شگفت انگیزترین مقاصد اروپا

جذاب‌ترین هاستل‌های جهان کدامند؟

معیار ما برای انتخاب هاستل های جذاب دنیا راحتی و امکان گذران اوقات خوشی در آنها همراه با قیمت  مناسب است. در ادامه این هاستل ها را به شما معرفی می‌کنیم.

لوس پاتیوس

هاستل لوس پاتیوساین هاستل زیبا در شهر مدلین کلمبیا قرار دارد. اگر گذرتان به این شهر افتاد، اقامت در لوس پاتیوس را از دست دهید. لوس پاتیوس دارای دو ساختمان است که در آنها باشگاه ورزشی، کافی‌شاپ و بار بر در سقف و باغی بسیار زیبا وجود دارد. شما می‌توانید از گیاهان معطر و دارویی باغ استفاده کنید.

برای رعایت حریم خصوصی، تخت‌ها با پرده از هم جدا می‌شوند و آشپزخانه‌ای مشترک در هر طبقه وجود دارد و سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها بسیار تمیز هستند. چای، قهوه و اجاره دوچرخه در لوس پاتیوس رایگان هستند. همچنین در این هاستل، کلاس رقص سالسا و تور هنرهای خیابانی برگزار می‌شود.

فرانسیسکو

در شهر ساحلی آیوس یونان یکی از هاستل های جذاب دنیا قرار دارد. در استخر فرانسیسکو می‌توانید شنا کنید و در تختخواب‌های راحت و نرم آن استراحت نمایید. فرانسیسکو کارمندان بسیار خوش‌برخورد و مسئولیت‌پذیری دارد که در بین اهالی سفر زبانزد هستند. این هاستل، مکانی است که در آن می‌توانید با افراد جدید آشنا شوید و یکی از مزیت‌های آن، وجود فضایی دلنشین و دوستانه برای ملاقات افراد با یکدیگر است.

بوتیک هتل چیست؟

کابل

هاستل کابل

بدون شک یکی دیگر از هاستل های جذاب دنیا در شهر بارسلونای اسپانیا قرار دارد. برای رفتن به کابل در فصل تابستان باید از ماه‌ها قبل، این هاستل را رزرو کنید. فضای گرم و پر از هیجان کابل همیشه شما را به سر شوق می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آورد. کابل بهشت شب زنده‌داران است.هر شب در این هاستل، پارتی و مهمانی برقرار است و تا طول خورشید ادامه دارد. در ضمن، در کابل هر شب می‌‌توانید شام مختصری را به رایگان میل کنید.

نمادز

یکی از هاستل های جذاب دنیا در شهر کویین استون زلاندنو قرار دارد. در این هاستل، سرگرمی‌های زیادی به مشتریان عرضه می‌شوند. آشپزخانه بسیار بزرگی در نمادز وجود دارد و سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های آن همیشه تمیز هستند. نمادز همیشه سعی می‌کند بالش‌های بسیار راحتی برای خواب مهمانانش فراهم کند.

فلایینگ پیگ

در ادامه معرفی هاستل های جذاب دنیا این بار به شهر آمستردام هلند می‌رویم. فلایینگ پیگ اگرچه قیمت بالایی دارد؛ اما در عوض، جوی بسیار عالی دارد. البته ناگفته نمایند خدمات فلایینگ پیگ استانداردهای بالایی دارند.

مزیت این هاستل، کارمندان کاربلدش هستند که در زمینه گردشگری در شهر و سفرتان شما را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. این هاستل در شهر آمستردام سه شعبه دارد که در بالای شهر، مرکز شهر و در کنار ساحل قرار گرفته‌اند.

ماستل

هاستل ماستل

ماستل یکی دیگر از هاستل های جذاب دنیا است که در بلغارستان قرار دارد و دارای دو شعبه در این کشور است. یکی از آنها در شهر “سوفیا” و دیگری در شهر “ولیکو” قرار دارد. البته هر دو شعبه دارای اصولی یکسان هستند. صبحانه رایگان، وای‌فای پرسرعت و رایگان، تختخواب نرم و راحت، حمام و سرویس بهداشتی تمیز، شام و آبجوی رایگان در هردو شعبه برقرار است. چشم‌انداز شعبه ولیکو ماستل، قلعه‌ای قدیمی و باستانی است که بسیار موردتوجه مهمانان و مسافران است.

چطور بهترین هتل را انتخاب کنیم؟

گالری

در شهر بندری پورتو پرتغال، هاستل گالری پذیرای گردشگران زیادی است. این هاستل لاکچری، فضای داخلی بسیار زیبایی دارد. بر دیوارهای گالری، آثار هنرمندان بومی به نمایش گذاشته می‌شوند و مهمانان می‌توانند  آن‌ها را بخرند. نوشیدنی بعد از شام رایگان است و تختخواب گرم و نرمی در انتظار گردشگران است.

همچنین در گالری می‌توانید با افراد مختلفی آشنا ‌شوید. در این هاستل، رویدادهای زیادی برگزار می‌شوند ویک حیاط پشتی جذاب دارد که برای گذراندن یک بعد از ظهر رویایی بهترین انتخاب است.

 شهر بک پک‌ها

هاستل  شهر بک پک‌ها

یکی دیگر از هاستل های جذاب دنیا در استکهلم سوئد قرار دارد. در شهر بک پک‌‌‌‌‌‌ها می‌توانید از سونای رایگان آن استفاده کنید و سپس شب را در تختخواب راحت آن، به صبح برسانید. در شهر بک پک‌ها فضای عمومی بزرگی وجود دارد که در آن می‌توانید با دیگر بک پک‌ها دیدار و گفتگو کنید. همچنین در این هاستل، خدمات خشک‌شویی نیز  ارائه می‌شوند. قهوه‌های شهر بک پک‌ها بسیار خوشمزه و به‌یادماندنی هستند.

آشپزخانه شهر بک پک‌ها بسیار بزرگ است و فضای کافی برای همه مهمانان وجود دارد. کارمندان این هاستل بسیار صبور و خوش‌برخورد هستند و دراسرع‌وقت نیازهای مهمانان را برآورده می‌کنند.

وقت سفر رسیده است!

در این مقاله هاستل های جذاب دنیا را به شما معرفی کردیم تا دیگر برای سفرکردن نگران هزینه‌های زیاد مکان‌های اقامتی نباشید. با اقامت در هاستل ها می‌توانید به رویای سفر و گشت‌وگذار در دنیا، را به واقعیت تبئیل کنید. حالا تنها چیزی که برای سفر نیاز دارید، بودجه‌ای اندک و اراده و عشقی قوی است.

پرواز به هرکجای دنیا با بهترین قیمت

حالا که خیالتان از هزینه‌های اقامت در سفر راحت شد، باید به سراغ خرید بلیط هواپیما بروید. فراموش نکنید اسنپ‌تریپ مرجعی برای خرید بلیط پرواز به هرکجای دنیا است. با خرید از اسنپ‌تریپ نه تنها مطمئن هستید بلیطتان را با بهترین قیمت گرفته‌اید بلکه پشتیانی ۲۴ ساعته هم دارید و مشکلی برایتان ایجاد نمی‌شود.

همچنین می‌توانید رزرو هتل را هم به همین راحتی از اسنپ‌تریپ انجام دهید، سپس چمدان‌هایتان را ببندید و به سمت فرودگاه امام خمینی حرکت کنید.

همه چیز درباره فرودگاه امام خمینی تهران
دسته:جهانگردیهتل

مطالب مرتبط :

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

10 آبان 1402
سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

16 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد