بهترین هتل آپارتمان‌های تهران کدامند؟

تاریخ انتشار : 6 شهریور 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۶ شهریور ۱۴۰۲
بهترین هتل آپارتمان‌های تهران کدامند؟

این روزها به‌دلیل افزایش مسافرت‌های تجاری و گردشگری، هتل آپارتمان‌ها به‌ عنوان یک انتخاب معقول و به‌ صرفه در صنعت هتلداری، جایگاه ویژه‌ای در میان مسافران پیدا کرده‌اند. در شهر تهران نیز، به‌عنوان پایتخت ایران و یکی از شهرهای پرجمعیت و پویا، هتل آپارتمان‌ها گزینه‌ای محتمل برای اقامت به شمار می‌آیند.

در این بلاگ قصد داریم ۵ مورد از هتل آپارتمان‌های تهران را به شما معرفی کنیم تا با توجه به نیازها و معیارهای خود برای سفر، گزینه مناسبی را انتخاب کرده و اقامتی راحت و لذت‌بخش را تجربه کنید.

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل، از بهترین هتل آپارتمان‌های تهران

هتل آپارتمان تاج محل یکی از هتل‌های معروف و مجلل ۵ ستاره تهران است که در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده و حال‌و‌هوای کشور هند را برای شما تداعی می‌کند. این هتل واقع در محدوده مرکزی شهر تهران و در نزدیکی مناطق تاریخی مانند موزه گلستان و باغ ملی تهران قرار دارد.

  • موقعیت جغرافیایی: تاج محل یکی از هتل آپارتمان‌های تهران است که در منطقه مرکزی قرار دارد، بنابراین دسترسی از این مکان به مراکز تجاری، تاریخی و تفریحی شهر بسیار آسان است.
  • امکانات و خدمات: این هتل‌ آپارتمان خدمات کاملی از قبیل امکان استفاده از رسانه و اینترنت، امکانات ورزشی و تفریحی، رستوران و کافی شاپ، روم سرویس و پارکینگ را برای مسافران فراهم می‌کند.
  • طراحی و دکوراسیون: تاج محل یک از هتل آپارتمان‌های تهران است که با ترکیبی از فرهنگ و سنت ایرانی و هندی، طراحی مدرن و دکوراسیون شیکی را ایجاد کرده و این سبک خاص در تمام قسمت‌های این هتل به چشم می‌خورد.

این هتل آپارتمان از ۳ ساختمان مجزا تشکیل شده و جمعا دارای ۴۲ واحد اقامتی است که برای اقامت‌های طولانی‌مدت، بسیار دنج و مناسب است.

  • خدمات رفاهی: دراین مکان می‌توان از اینترنت، استخر رایگان، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، اجاره ماشین و تاکسی سرویس نیز بهره برد.
  • خدمات رستوران و قهوه‌خانه: وجود رستوران هندی- ایرانی و کافی شاپ، مسافران را از صرف زمان برای خروج از هتل و یافتن غذای با کیفیت بی‌نیاز می‌کند.
  • خدمات اضافی: تبدیل ارز و Business Center

آدرس: تهران – میدان ونک – خیابان ملاصدرا – خیابان شیخ بهایی جنوبی – هتل آپارتمان تاج محل

هتل آپارتمان ونک تهران

هتل آپارتمان ونک تهران

هتل آپارتمان ونک، از بهترین هتل آپارتمان‌های تهران

هتل آپارتمان یک ستاره ونک در سال ۱۳۷۲ در تهران تاسیس شده است. پس از مدتی فعالیت و تلاش‌های مداوم در جهت بهبود کیفیت و توسعه امکانات، این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت تا خدمات بهتری را به مهمانان خود ارائه دهد.

  • موقعیت جغرافیایی: این مکان نیز یک از هتل آپارتمان‌های تهران است که در منطقه مرکزی و در میدان ونک قرار گرفته و فاصله زمانی آن تا بوستان آب و آتش، موزه ملی ایران، کاخ گلستان، باغ موزه هنر ایرانی وکاخ نیاوران در حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه است.
  • امکانات و خدمات: خدمات این هتل‌ شامل اینترنت، آسانسور، ماکروفر در اتاق، کافی شاپ، روم سرویس، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و کارکنان مسلط به انگلیسی و ژاپنی می‌شود.
  • طراحی و دکوراسیون: طراحی هتل آپارتمان ونک به‌گونه‌ای است که آسایش و آرامش خانه را فراهم می‌کند و برای سفرهای خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است. این هتل در ۴ طبقه ساخته شده و با ۲۱ اتاق و سوئیت مختلف به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.
  • خدمات رفاهی: اینترنت رایگان در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی، باغچه، آب‌نما، رمپ و تلویزیون در لابی از جمله خدمات رفاهی این هتل آپارتمان هستند.
  • خدمات رستوران و قهوه‌خانه: در این مجموع کافی‌شاپ و سالن صبحانه‌خوری برای راحتی مسافران فراهم شده است.
  • خدمات اضافی: تبدیل ارز، خدمات فتوکپی و پرینت، دستگاه واکس کفش و خدمات بیدار باش.

آدرس: تهران-میدان ونک – -خیابان برزیل شرقی – -پلاک ۳۱

هتل آپارتمان وزرا تهران

هتل آپارتمان وزرا تهران

هتل آپارتمان وزرا، از بهترین هتل آپارتمان‌های تهران

هتل آپارتمان وزرا تهران به‌دلیل ارائه امکانات تفریحی کامل و مدرن و همچنین رعایت بهترین استانداردهای جهانی در زمینه غذا و خدمات، جزء محبوب‌ترین هتل‌های ۳ ‌ستاره تهران تلقی می‌شود.

این هتل آپارتمان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید و ضمن ارائه خدمات باکیفیت، تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

  • موقعیت جغرافیایی: هتل آپارتمان وزرا در موقعیتی عالی در قلب منطقه تجاری تهران قرار گرفته و با ایجاد فضای آرام و دلنشین، مکانی مناسب برای اقامت در میان شلوغی‌های پایتخت را فراهم کرده است.
  • امکانات و خدمات: برخی از خدمات این هتل‌ آپارتمان شامل اینترنت، امکانات ورزشی و تفریحی، امکان پخت‌وپز در اتاق، سالن جلسات، روم سرویس، دستگاه چای‌ساز، ماکروفر، سرویس فرنگی و ایرانی و خدمات خشکشویی و اتو است.
  • طراحی و دکوراسیون: اتاق‌ها با ذوق حرفه‌ای و کاملا شیک طراحی و چیده شده‌اند به‌طوری که احساس کنید در محیطی دنج، زیبا و آرام قرار دارید و در برخی از اتاق‌ها، نمای زیبایی از تهران نیز پیش‌رویتان خواهد بود.

در طراحی داخلی آپارتمان‌های این هتل نیز از کف‌پوش سرامیکی استفاده شده و رنگ‌های گرم و طبیعی دیوارها و سقف، احساس خوشایند و آرامش‌بخشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

  • خدمات رفاهی: این مورد از هتل آپارتمان‌های تهران، با تجهیزشدن به استخر دارای سونا، جکوزی و ماساژ و همچنین سالن بدن‌سازی با دستگاه‌های تمیز و مدرن و وجود اینترنت رایگان و پرسرعت در اتاق، در ارائه خدمات رفاهی نیز توجه مسافران را به خود جلب کرده است.
  • خدمات رستوران و قهوه‌خانه: در این مکان علاوه‌بر امکاناتی از قبیل آشپزخانه با کلیه ظروف مورد نیاز، یخچال و ماکروویو، رستورانی با امکان ارائه غذاهای ایرانی، سنتی، فست‌فود و دریایی برای پذیرایی از مهمانان آماده شده است. ضمنا کافی‌شاپ این مجموعه نیز فعال بوده و انواع نوشیدنی و بستنی‌ها را موجود دارد.
  • خدمات اضافی: تبدیل ارز، مینی بار غیر، صندوق امانات داخل آپارتمان و Business Center.

آدرس: تهران- خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۱۲۴

هتل آپارتمان نیلو تهران

هتل آپارتمان نیلو تهران

هتل آپارتمان نیلو، از بهترین هتل آپارتمان‌های تهران

 

هتل آپارتمان نیلو یکی دیگر از هتل آپارتمان‌های تهران بوده که در سال ۱۳۸۳ و در بلندترین و شناخته‌شده‌ترین خیابان آن، یعنی ولیعصر، افتتاح شده است. تجهیزات مدرن این هتل باعث می‌شود، تجربه اقامتی ماندگار در شهر تهران برای مهمانان فراهم شود.

این هتل آپارتمان با هدف ارتقاء کیفیت خدمات، در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی و بهبود قرار گرفت و تا به امروز با ارائه امکانات به‌روز و قابل قبول، به انتظارات مهمانان پاسخ می‌دهد.

  • موقعیت جغرافیایی: همان‌طور که اشاره شد، هتل نیلو در خیابان ولیعصر و نرسیده به میدان ونک واقع شده ‌پس از مزیت‌های موقعیت مکانی خوب مانند دسترسی آسان به پل طبیعت، پارک ملت، موزه هنرهای معاصر تهران، خانه تاریخی مستوفی الممالک، کاخ گلستان و عمارت مسعودیه، برخوردار است.
  • امکانات و خدمات: برخی خدمات این هتل‌ عبارت‌اند از اینترنت، پذیرش ۲۴ساعته، اتاق چمدان، ترانسفر با هزینه، روم سرویس و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی.
  • طراحی و دکوراسیون: ساختمان این هتل لوکس با تلفیقی از معماری مدرن و سنتی مورد بازسازی قرار گرفته و در ۵ طبقه و بابیش‌از ۶۵ اتاق، پذیرای مهمانان است.
  • خدمات رفاهی: شما در این هتل آپارتمان می‌توانید از اینترنت رایگان در اتاق و لابی، سرویس بهداشتی فرنگی، لاندری، نمای شهر، رمپ و تلویزیون بهره ببرید.
  • خدمات رستوران و قهوه‌خانه: رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ و سالن صبحانه‌خوری در این مجموعه فراهم آمده است.
  • خدمات اضافی: تبدیل ارز، سالن چند منظوره جهت مهمانی و جلسات کاری، تراس عمومی، خدمات فتوکپی و پرینت، دستگاه واکس کفش و خدمات بیدار باش.

آدرس: تهران-خیابان ولیعصر – نرسیده به میدان ونک – -خیابان فوزی – -خیابان لاهیجانی – -پلاک ۳

هتل آپارتمان پردیس تهران

هتل آپارتمان پردیس تهران

هتل آپارتمان پردیس، از بهترین هتل آپارتمان‌های تهران

هتل آپارتمان پردیس تهران در سال ۱۳۷۳، فعالیت خود را در عرصه هتل‌داری شروع کرده و یکی از انتخاب‌های مناسب برای افرادی است که می‌خواهد در مرکز تهران اقامت داشته و هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را تجربه کنند.

  • موقعیت جغرافیایی: قرارگیری هتل آپارتمان پردیس در نزدیکی میدان ونک، بوستان آب و آتش، پل طبیعت و موزه پول، این مکان را به یک مقصد مسافرتی و دیدنی تبدیل کرده و علاوه‌بر این، دسترسی آسان به مراکز خرید نیز از جمله فواید این مجموعه برای مسافران است.
  • امکانات و خدمات: مانند اکثر هتل آپارتمان‌های تهران در این مکان نیز می‌توان از اینترنت، صندوق امانات، آسانسور، تلفن در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی، کارکنان مسلط به انگلیسی و عربی و پذیرش ۲۴ ساعته بهره برد.
  • طراحی و دکوراسیون: این هتل با دکوراسیون معمولی خود ۵ طبقه دارد و دارای ۱۰ واحد آپارتمان با امکان رزرو اتاق تک خوابه و بیشتر است.
  • خدمات رفاهی: در این هتل آپارتمان امکان استفاده از اینترنت رایگان، لاندری، چای‌ساز و تلویزیون برای رفاه حال مسافران فراهم آمده است.
  • خدمات رستوران و قهوه‌خانه: سالن صبحانه‌خوری برای صرف صبحانه در این مکان وجود دارد.
  • خدمات اضافی: صبحانه در اتاق، خدمات فتوکپی و پرینت و خدمات بیدار باش.

آدرس: تهران-میدان ونک – -خیابان گاندی جنوبی – -کوچه چهاردهم – -پلاک ۷

جمع‌بندی

در این بلاگ سعی کردیم به معرفی و بررسی هتل آپارتمان‌های تهران که از نظر موقعیت مکانی نزدیک به‌هم هستند، بپردازیم و با امکانات هر یک از آنها آشنا شویم. شما می‌توانید، با استفاده از اطلاعات فوق، گزینه مناسب را انتخاب و اقامت لذت‌بخشی را در این شهر پرتلاطم تجربه کنید.

موارد یاد‌شده تنها بخشی از امکانات و خدمات هتل آپارتمان‌های مورد بررسی است، توصیه می‌شود با توجه به نیازها و معیارهای خود برای سفر و اقامت و  قبل از اقدام به رزرو، با هر یک از آنها تماس گرفته و از شرایط و خدمات دقیق‌شان اطمینان حاصل کنید.

دسته:Uncategorized

مطالب مرتبط :

روستای زشک مشهد

روستای زشک مشهد؛ قطعه ای زیبا در اطراف یک کلان شهر

2 اردیبهشت 1403
زیباترین جزایر ایران کدامند؟

زیباترین جزایر ایران کدامند؟

1 آذر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد