هتل‌های جدید کیش کدامند؟

تاریخ انتشار : 16 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۰ دی ۱۴۰۱
هتل ترنج کیش ۱

هتل‌ های جدید کیش کدامند؟ این سوالی است که برای خیلی از کسانی که قصد دارند به کیش سفر کرده و در اتاق‌هایی تمیز اقامت کنند پیش می‌آید. کسانی که برای تفریح و استراحت سفر می‌کنند و اهل تفریحات آبی و خرید هستند جزیره کیش را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. معمولا این مسافرها ترجیح می‌دهند یکی از هتل‌های نوساز یا تازه بازسازی شده را رزرو کنند تا همزمان با تفریح از اقامتشان در هتل کیش هم لذت ببرند. در اینجا چند مورد از هتل‌های جدید کیش را معرفی می‌کنیم.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش ۲

احتمالا اولین چیزی که با دیدن تصاویر هتل ترنج به فکر هر کسی می‌رسد این است که اینجا مالدیو است. هتل ترنج اولین هتل آبی خاورمیانه است و سوئیت‌های این هتل طوری طراحی شده‌اند که از کف شیشه‌ای آن‌ها می‌توانید زیر دریا را ببینید. هتل ترنج سوئیت‌ها را در اندازه‌های مختلف ۴۰ تا ۱۲۰ متری ساخته و سوئیت‌ها با اسکله چوبی به هم وصل شده‌اند.

هتل ترنج علاوه‌بر منحصربه‌فرد بودن در شیوه معماری و خدماتش، ویژگی متفاوت دیگری‌ هم دارد. در مراحل ساخت این هتل به محیط زیست توجه شده. و هتل به گونه‌ای ساخته شده که دوستدار محیط زیست است. اگر اهل ورزش باشید هم می‌توانید به طور رایگان از خدمات سالن بدنسازی و والیبال ساحلی استفاده کنید. همچنین هتل امکان دوچرخه‌سواری و بازی‌های ساحلی را فراهم کرده است. هتل ۳ رستوران، ۲ کافی‌شاپ و یک لمکده سنتی ساحلی دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را سفارش دهید.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا

این هتل یکی از هتل‌های لوکس کیش است که علاوه بر امکانات خوبش به خاطر نزدیک بودن به مراکز تفریحی و تجاری به یکی از هتل‌های محبوب جزیره تبدیل شده. هتل پارمیدا هتل تمیز و مرتبی است و امکانات رفاهی کاملی برای مهماناش در نظر گرفته. و انتظار مسافران را از یک هتل ۵ ستاره خوب برآورده می‌کند. هتل پارمیدا مدتی هتل چهار ستاره بود. اما در حال حاضر به خاطر خدمات خوبی که به مهمانان ارائه می‌دهد در گروه هتل‌های ۵ ستاره قرار گرفته. اگر از طرفداران هیجان و ورزش باشید پیست کارتنیگ کیش در دو قدمی هتل پارمیدا قرار دارد و با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به پیست خواهید رسید. مراکز خرید مهم کیش مثل زیتون و مروارید هم در فاصله‌ای از هتل ساخته شده‌اند. اگر اهل پیاده‌روی باشید می‌توانید پیاده به آن‌ها بروید و با ماشین هم در کمتر از ۵ دقیقه به این مراکز می‌رسید.

دنبال هتل‌های ۴ ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید

هتل رویان قائم کیش

هتل رویان قائم در دو فاز ساخته شده و از هتل‌های جدید کیش است. و اگر تمایل داشته باشید که در ساختمان نوسازش اقامت کنید باید فاز ۲ این هتل را انتخاب کنید. این هتل نسبت به ۲ ستاره بودنش خیلی تمیز است و اتاق‌های شیک و امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان فراهم کرده. هتل قائم دسترسی خیلی خوبی به مراکز خرید دارد. و برای کسانی که با هدف خرید به کیش سفر می‌کنند انتخاب مناسبی است. البته این به این معنا نیست که با اقامت در این هتل نمی‌توانید از امکانات تفریحی جزیره استفاده کنید،.مثلا اسکله تفریحی کیش فاصله کمی با این هتل دارد و با ماشین دو دقیقه‌ای به اسکله می‌رسید. هتل قائم رستوران و کافی‌شاپ خوبی هم دارد که همیشه مسافران را از کیفیت غذاهایش راضی نگه داشته است.

رزرو هتل‌های ۵ ستاره کیش با بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر به کیش

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد