لیست هتل‌های ۲ ستاره شیراز

تاریخ انتشار : 21 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ دی ۱۴۰۱
لیست هتل‌های ۲ ستاره شیراز

هتل‌های ۲ ستاره شیراز در مرکز این شهر قرار گرفته‌اند و به دلیل قیمت مناسب‌شان معمولا در بیشتر ایام سال با استقبال مواجه می‌شوند. اگر در سفر به شیراز قصد ماندن در هتلی ۲ ستاره را داشته باشید باید بدانید که برای اقامت در این هتل‌ها، لازم نیست هزینه‌ی زیادی بپردازید. در ادامه این مطلب، با این هتل‌های ۲ ستاره آشنا شوید و بهترین هتل شیراز را در سفر به شهر نارنج انتخاب کنید.

هتل نصیرالملک شیراز

همانطور که از اسم هتل برمی‌آید مسجد نصیرالملک رو به روی هتل قرار گرفته. با وجود فاصله ۱۰ دقیقه‌ای هتل تا خیابان زند که بسیاری از جاذبه‌های شیراز همچون بازار وکیل، نارنجستان قوام و ارگ کریمخانی و امکاناتی مثل پارکینگ و رستوران، هتل نصیرالملک از هتل‌های قیمت مناسب شیراز محسوب می‌شود.

هتل لطفعلی خان زند شیراز 

یکی دیگر از هتل‌های ۲ ستاره شیراز، هتل لطفعلی خان زند است. یکی از دلایل استقبال از این هتل موقعیت مکانی بسیار خاصش است. باغ نارجستان قوام که خیلی‌ها می‌گویند زیباترین باغ شیراز است مقابل هتل قرار گرفته و بعد از دیدن آن میتوان از خانه زینت الملوک و موزه فارس دیدن کرد. ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز هم با ماشین ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. برای خرید هم میتوان به مرکز خرید نگین فارس رفت.

هتل آریانا شیراز

هتل آریانا در سال ۱۳۶۶ ساخته شده و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته و در این بازسازی به قول معروف حسابی نونوار شده است. هتل آریانا در ۷ طبقه ۵۰ اتاق و ۸ سوئیت دارد و اگر به همراه خانواده به شیراز سفر کرده‌اید برایتان اقامت در این هتل مناسب است. اگر از نزدیکی هتل با جاهای دیدنی هم بخواهید بدانید، حمام وکیل، ارگ کریمخانی، شاهچراغ و باغ جهانما در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از هتل واقع شده‌اند.

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ تنها ۸۰۰ متر با شاهچراغ فاصله دارد و برای آن دسته از مسافرانی که هم به قصد سیاحت و هم زیارت به شیراز سفر کرده‌اند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. نزدیک بودن این هتل به بازار وکیل و مراکز خرید شیراز و اتاق‌های راحت آن از نکات قابل توجه‌اش است. هتل حافظ با داشتن ۳۴ اتاق و سوئیت و امکاناتی مثل رستوران، خشکشویی، آژانس و آسانسور یکی از هتل‌های ۲ ستاره خوب شیراز است.

دیگر هتل‌های ۲ ستاره شیراز

هتل ساسان

هتل ساسان شیراز

بنای چهار طبقه‌ای هتل ساسان شیراز در سال ۱۳۷۵ با تعداد ۳۴ اتاق تاسیس و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد تا اقامتی مقرون به صرفه را در بین هتل‌های شهر شیراز عرضه کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دلباز، مرتب، و ساده‌اند که احساس خوب و راحتی را منتقل می‌کنند و می‌توانید جزئیات آن‌ها را در اسنپ‌تریپ ببینید. رستوران ایرانی و کافه هتل هم مکانی دنج برای صرف غذا و نوشیدنی می‌‌باشد.

واقع در خیابان لطفعلی خان زند، خیابان انوری.

هتل کوثر

هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز در خیابان کریم‌خان زند، مانند بسیاری از هتل‌های شهر شیراز، واقع ‌شده است. این هتل از سال ۱۳۷۰ با تعداد ۵۰ اتاق در ساختمانی ۳ طبقه فعالیت می‌کند و در سال ۱۳۹۵ برای آخرین بار بازسازی شده است. هتل فضایی دنج و آرام، رستوران و چایخانه‌ای دلنشین دارد و خدمات خانه‌داری را به مسافرانش ارائه می‌دهد.

واقع در بلوار کریم خان زند، روبروی انوری.

هتل آپارتمان آرین

فضای داخلی هتل آپارتمان آرین شیراز

هتل آپارتمان آرین شیراز در نزدیک خیابان فردوسی قرار دارد. هتل آپارتمان ۲ ستاره آرین شیراز با تعداد ۲۳ اتاق در ساختمانی ۴ طبقه از مسافران شهر شیراز پذیرایی می‌کند. در این هتل آپارتمان می‌توانید اتاق‌ها و سوئیت‌هایی تمیز و دلباز، با ظرفیت دو و چهار نفر را با قیمتی مقرون به صرفه رزرو کنید.

واقع در خیابان فردوسی، روبروی مخابرات امام خمینی.

رزرو هتل‌های شیراز با بهترین قیمت از اسنپ تریپ

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

حمام وکیل شیراز کجاست؟

حمام وکیل شیراز کجاست؟

24 مرداد 1402
بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

28 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد