بهترین کافه‌های رشت کدامند؟

تاریخ انتشار : 27 خرداد 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
بهترین کافه‌های رشت کدامند؟

اینجا رشت است؛ شهر فروشنده‌های شاد و مغازه‌های شادی‌فروشی، شهر ماهی‌های دودی، تکه‌های پنیر و باران‌های بی‌وقفه. اگر به رشت سفر کرده باشید، احتمالا پر رنگ‌ترین خاطره‌اتان چای خوردن زیر باران در میدان شهرداری است. شاید هم پر رنگ‌ترین خاطره‌اتان طعم خوش غذای شمالی در یکی از کافه‌های این شهر باشد. اما اگر تاکنون به رشت سفر نکردید، لذت تجربه یک قهوه دبش در کافه‌های رشت را از دست ندهید؛ آن هم زیر وارشِ بی‌امان و آسمان ابری‌اش! کافه‌های رشت محلی مناسب برای تجربه لحظات شیرین و خاطرات به یاد ماندنی هستند. در این بلاگ به دیار سرسبز رشت رفته‌ایم و از کافه‌هایش گفته‌ایم. پس اگر می‌خواهید بدانید بهترین کافه‌های رشت کدامند، این بلاگ برای شماست!

کافه رستوران منصوری لانژ

کافه رستوران منصوری لانژ

کافه رستوران منصوری لانژ، از بهترین کافه‌های رشت

کافه رستوران منصوری لانژ در بلوار دیلمان، چهار راه بهشتی، خیابان میرابوالقاسمی واقع شده است. این کافه از دکوراسیون داخلی لوکس و دوست‌داشتنی برخوردار است و محیطی دنج برای خلوت تنهایی میهمانان و دورهمی‌های گرم و صمیمی آنها فراهم می‌کند. افرادی که این کافه را انتخاب می‌کنند، مطمئنا ساعات خوش نشاط‌انگیز و پرخاطره را سپری خواهند کرد. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌ها وجود دارد و به گفته صاحب کافه رستوران منصوری لانژ اینجا مکانی است که در آن هنر طعم پیدا می‌کند.

کافه پاییز رشت

کافه پاییز رشت

کافه پاییز رشت، از بهترین کافه‌های رشت

کافه پاییز یکی از بهترین کافه های رشت است و در طبقه یازدهم مرکز خرید ایرانیان قرار دارد. این کافه چشم‌اندازی زیبا و بی‌نظیر به شهر رشت دارد. تمام دیوارهای این کافه از جنس شیشه و صندلی‌های آن چوبی هستند. همچنین در فضای داخلی این کافه از رنگ سفید فراوان استفاده شده است. این کافه صبح‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱ و عصرها از ساعت ۴ تا ۱۱ پذیرای میهمانان خود خواهد بود.

محیط دنج و دلنشین کافه پاییز آن را به مکانی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه، قرارهای عاشقانه و برگزاری جشن تولد و مراسم دیگر تبدیل کرده است. از ویژگی‌های بارز کافه پاییز می‌توان رفتار دوستانه پرسنل و کیفیت بی‌نظیر خوراکی‌ها را نام برد. علاوه بر این‌ها، دکور چوبی این کافه حس و حال خوبی به مشتری‌ها می‌دهد و همین باعث شده است هر فردی با یک بار رفتن به کافه پاییز، به مشتری همیشگی آن تبدیل شود.

راهنمای سفر به رشت؛ شهر باران و غذاهای ترش!

کافه نُت رشت

کافه نُت رشت

کافه نُت رشت، از بهترین کافه‌های رشت

 

کافه نت در چهارراه گلسار به سمت گلباغ نماز، خیابان پارس، دویست متر داخل پارس یک واقع شده است. کافه نت محیطی دنج و دوستانه دارد و به‌عنوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کافه های رشت معرفی شده است. در این کافه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع و خوش‌عطر سرو می‌شود، به‌همین دلیل این کافه طرفداران زیادی دارد.

کافه ری‌ را رشت

کافه ری‌ را رشت

کافه ری‌ را رشت، از بهترین کافه‌های رشت

کافه ری‌ را رشت در بلوار دیلمان، خیابان میر ابوالقاسمی، بوستان ۲۲، نبش بوستان ۲۱، بالای تیپاکس دیلمان واقع شده است. محیط دنج و آرامش بخش کافه ری را هم برای افرادی که به صورت یک‌نفره یا دونفره به کافه می‌روند، مناسب است و هم برای افرادی که عادت دارند دسته جمعی کافه‌گردی کنند.

تفاوتی که کافه ری را با سایر کافه‌های خوب رشت دارد این است که صبحانه سرو می‌کند. علاوه بر این در منوی کافه انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه وجود دارد.

سد بیجار رشت، جایی برای یک گردش یک روزه

کافه بابک در رشت

کافه بابک در رشت

کافه بابک در رشت، از بهترین کافه‌های رشت

کافه بابک در گلسار، بین خیابان ۱۰۰ و ۱۰۲ قرار دارد و این کافه به دلیل اینکه تمامی انتظارهای میهمانان خود را برآورده می‌کند، به‌عنوان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین کافه های رشت در نظر گرفته می‌شود. بستنی‌های این کافه زبان‌زد خاص‌وعام هستند، زیرا به‌صورتی سنتی تولید می‌شوند. در منوی میان‌وعده‌های این کافی‌شاپ خوراکی‌های متنوع و خوش‌طعم وجود دارد. قیمت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها در کافه بابک نسبت به سایر کافه های رشت مناسب‌تر است. همچنین به‌دلیل قرار گرفتن این کافه در منطقه‌ای خوش‌مسیر مشتریان زیادی به آنجا می‌روند.

اگر قصد سفر به رشت را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت اسنپ‌تریپ هتل و اقامتگاه خود را با قیمت مناسب بخرید.

امیر شکلات رشت

امیر شکلات رشت

امیر شکلات رشت، از بهترین کافه‌های رشت

امیر چاکلت یک کافه زنجیره‌ای است که در رشت سه شعبه دارد که یکی از شعب آن در گلسار، یکی دیگر از شعب آن در بلوار گیلان و شعبه سوم آن هم در منظریه قرار گرفته است. فضای هر سه شعبه کافی شاپ امیر چاکلت بسیار بزرگ و قشنگ است و به‌همین دلیل شعب این کافه، در میان کافه های رشت، گزینه‌های مناسبی برای برگزاری جشن تولد و مراسم‌های دیگر به حساب می‌آیند.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کافی‌شاپ امیر شکلات می‌توان به رفتار خیلی خوب و دوستانه پرسنل با مشتری‌ها، سرویس‌دهی خوب و ارائه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم و با کیفیت عالی اشاره کرد. به دلیل همین ویژگی‌ها مشتریان کافی‌شاپ امیر چاکلت روز به‌ روز بیشتر می‌شوند و بر محبوبیت این کافه بین جوانان افزوده می‌شود. کافه امیر چاکلت برای علاقه‌مندان به شکلات یک گزینه ایده‌آل است، زیرا این تنها کافه‌ایی در رشت است که انواع خوراکی‌های شکلاتی را سرو می‌کند.

اطراف رشت کجا برویم؟

کافه پالیز

کافه پالیز

کافه پالیز، از بهترین کافه‌های رشت

کافه پالیز یکی دیگر از کافه های رشت است که به دلیل داشتن محیطی مدرن و دکوراسیون داخلی جذاب شهرت پیدا کرده است. در منوی این کافه انواع غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت وجود دارد. فضای شیک و رمانتیک کافه پالیز برای دورهمی‌ها، قرارهای دوستانه و برگزاری جشن تولد و مراسم‌ها مناسب است.

افرادی که به کافه پالیز می‌روند، با نوشیدن قهوه و گوش دادن به موسیقی زنده، خاطرات به‌یاد ماندنی تجربه خواهند کرد. این کافه در ابتدای منظریه، جنب دانشگاه علوم پایه قرار دارد.

در کافه‌های رشت خودتان را به یک قهوه ناب دعوت کنید!

مطمئنا بسیاری از مسافران دلیل سفر به رشت را جاذبه‌های گردشگری آن می‌دانند. درحالی‌که وجود کافه‌های متعدد در این شهر باعث شده است بسیاری از ساکنین رشت و مسافران، زمانی از روز خود را در کافه‌ها سپری کنند و خاطرات رویایی و تجارب دوست‌داشتنی کسب کنند. کافه های رشت به داشتن محیطی آرام و دلنشین معروف هستند و در اغلب آنها خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم و با کیفیت سرو می‌شود.

در زمان سفر به رشت می‌توانید بلیط اتوبوس و یا بلیط هواپیما ی خود را با قیمت مناسب از اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

دسته:ایرانگردیجاذبه

مطالب مرتبط :

اطراف رشت کجا برویم؟

اطراف رشت کجا برویم؟

1 خرداد 1402
سد بیجار رشت، جایی برای یک گردش یک روزه

سد بیجار رشت، جایی برای یک گردش یک روزه

9 اردیبهشت 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد