کشورهای کم‌هزینه اروپا برای اقامت کدامند؟

تاریخ انتشار : 4 بهمن 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
کشورهای کم‌هزینه اروپا برای اقامت کدامند؟

امروزه کمتر کسی را می‌بینید که به مهاجرت فکر نکرده باشد. انتخاب بهترین جا برای زندگی با کمترین هزینه، دغدغه همه ماست. اروپا، این قاره رویایی با داشتن بهترین امکانات، ثبات اقتصادی، خدمات بیمه و رفاه اجتماعی باعث شده هرساله مهاجران برای کار و زندگی روانه آن‌جا شوند. خیلی‌ها فکر می‌کنند زندگی در اروپا از سایر قاره‌ها لوکس‌تر وگران‌تر است، به همین علت معمولا مهاجران به دنبال کشورهایی هستند که حداقل هزینه‌ها را برایشان داشته باشد. در این بلاگ شما را با کشورهای کم هزینه اروپا برای اقامت آشنا خواهیم کرد.

پرتغال، کشوری زنده و پر هیاهو

پرتغال یکی از کشورهای کم‌هزینه است که به خاطر غذاهای خوب، سواحل زیبا، سبک زندگی آرام طرفداران زیادی دارد. لیسبون، پایتخت پرتغال، شهری زنده و زیباست و در دو دهه گذشته، از نظر رفاه و آسایش توجه مهاجران را به خود جلب کرده است. درباره درآمدهای کشور پرتغال باید بگوییم که میانگین درآمد این کشور به بیش از ۷۹۸ یورو در ماه  می‌رسد و هزینه خرید آپارتمان در این کشور تقریبا ۴۳۰ یورو است.

خیابان‌های لیسبون

اسپانیا،  مقصد عاشقان رقص و پایکوبی

اسپانیا از دیرباز مقصد پرطرفداری برای مهاجرت بوده است و دلیل آن را می‌توان تاریخ و فرهنگی که در این کشور وجود دارد، بیان کرد. اگر می‌خواهید یک کشور ارزان با طبیعتی چشمگیر و زیبا را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت انتخاب کنید، کشور اسپانیا می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

«گرانادا» یکی از پر جنب‌وجوش‌ترین و اقتصادی‌ترین شهرهایی است که در  کشور اسپانیا قرار دارد. این شهر به دلیل ارزان بودن در میان دانشجویان کشورهای مختلف بسیار محبوب و شناخته شده است. در شهر گرانادا میانگین درامد مردم به طور تقریبی و میانگین برابر با ۱۲۸۸ یورو در ماه است. از سوی دیگر هزینه اجاره خانه در این شهر به طور حدودی ۳۶۸ یورو محاسبه می‌شود. بنابراین با توجه به مطالب گفته شده،  کشور اسپانیا را می‌توان یکی از کشور های کم هزینه اروپا در نظر گرفت.

راهنمای جامع گرفتن پاسپورت

بارسلونا، اسپانیا

بلغارستان، کشوری با آب و هوای بهاری

بلغارستان را برای مردم خونگرم و مهربانش می‌شناسند. طبیعت بکر و دیدنی بلغارستان چشم هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. افرادی که به این کشور مهاجرت می‌کنند، می‌توانند با درآمد هزار یورویی، هر آنچه که می‌خواهند را می‌توانند داشته باشند. مهاجران این کشور از درآمد خوبی برخوردارند.

«وارنا» و «صوفیه» دو شهر رویایی بلغارستان هستند. از دیدنی‌های تاریخی و موزه‌های صوفیه که بگذریم، از جاذبه‌های طبیعی‌اش نمی‌شود گذشت. کوه «ویتوشا» یکی از همین جاهای دیدنی است. میزان درآمد کسانی که در این شهرها زندگی می‌‌کنند حدود ۹۷۵ لو برآورد می‌‌شود و هزینه اجاره آپارتمان در آن‌ها به طور تقریبی برابر با ۳۶۱ لو است.

شگفت انگیزترین مقاصد اروپا

کشور تاریخی بلغارستان

کشور ایتالیا، مهد فرهنگ و هنر

ایتالیا رویای قدیمی هنرمندان سراسر دنیاست! قرار گرفتن کشور ایتالیا در میان کشورهای کم هزینه اروپا فرصت خوبی برای ان دسته از مهاجرانی است که به اروپا علاقه دارند. این کشور زیبا، غنی از فرهنگ، تاریخ و عاشقانه‌های زیادی است. شهرهای مقرون‌به‌صرفه و ارزان ایتالیاست که این کشور رویایی را به بهترین مقصد برای مهاجت تبدیل کرده است، مثل منطقه آبروزو و توسکانی. با زندگی در ایتالیا، شما به خط ساحلی آدرباتیک و همچنین مناطق کوهستانی دسترسی دارید و می‌توانید از جاذبه‌هایش لذت ببرید.

ونیز ایتالیا

سفر به موناکو، بهشتی در همسایگی فرانسه

نکاتی درباره مهاجرت به کشورهای کم هزینه اروپا

در ادامه این بلاگ چندین نکته را که دانستن آن‌ها برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور های کم هزینه اروپا را دارند، ضروری است:

  • بسیاری از کشورهایی که در این قاره وجود دارند، شهرهای ارزان و گران دارند. گاهی اوقات لازم است با شهرهای ارزان قیمت هر کشور آشنا شوید و آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. معمولا شهرهای توریستی به نسبت از سایر شهرها گران‌تر هستند. در مقابل مناطقی که امکانات زیادی ندارند و از پایتخت دور هستند، شهرهای ارزان‌تری به شمار می‌روند.
  • برای آن که بتوانید کشورهای کم هزینه را شناسایی کنید، لازم است درباره موضوعاتی مانند میزان درآمد، مسکن، مشاغل و حمل و نقل اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • اگر می‌خواهید درباره هزینه‌های مختلف کشورهای متفاوت آگاه شوید، می‌توانید از سایت‌های مختلف برای انجام این کار استفاده کنید.

به راحتی می‌توانید در اروپا اقامت کنید اگر…

اگر با زبان‌های اروپایی آشنایی دارید، فرهنگ اروپا را می‌شناسید و می‌خواهید خیال‌تان از بابت هزینه‌های راحت باشد، به اقامت در کم‌هزینه‌ترین کشورهای اروپا فکر کنید. در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین کشورهای کم‌هزینه اروپا آشنا کنیم و اکنون انتخاب کشوری که متناسب با شرایط شما باشد را به عهده خودتان می‌گذاریم! شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت روی اسنپ‌تریپ حساب کنید!

راهنمای حمل حیوان خانگی با هواپیما، قطار و اتوبوس
دسته:جاذبهجهانگردی

مطالب مرتبط :

شهربازی های مشهد

معرفی بهترین شهربازی های مشهد، همراه با امکانات و آدرس

16 بهمن 1402
همه چیز درباره جاهای دیدنی سمنان

همه چیز درباره جاهای دیدنی سمنان

1 آذر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد