snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

بوتیک هتل صفی خانی یزد

location_on
یزد، خیابان سید گلسرخ، کوچه شاه ابوالقاسم

بوتیک هتل تازه تاسیس صفی خانی در شهر یزد واقع شده است. بوتیک هتل صفی خانی در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۲۲ باب اتاق و سوئیت می‌باشد. از مزیت‌های بوتیک هتل صفی خانی یزد می‌توان به نزدیکی آن تا مکان‌های دیدنی و گردشگری همچون خانه لاری‌ها، بقعه دوازده امام، محله فهادان، بازار خان و بادگیرها اشاره کرد. همچنین فاصله بوتیک هتل صفی خانی تا ایستگاه راه آهن و پایانه مسافربری شهر یزد حدود ۱۵ دقیقه با خودرو می‌باشد. شما می‌توانید بوتیک هتل صفی خانی یزد را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات بوتیک هتل

check_box
صندوق امانات
check_box
روم سرویس
check_box
لباسشویی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های صفی خانی

مراکز نزدیک به بوتیک هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین بوتیک هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
شرایط کنسلی در فصول پر مسافر و ایام تعطیلات در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر میشود.
check
در صورت اعلام کنسلی بین ۴۸ تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر میشود.
check
در صورت اعلام کنسلی بیشتر از ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر میشود.

امتیاز بوتیک هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۸
عالی
۱۱ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۳
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۶
امکانات اقامتگاه
۴.۳
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۹
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۸

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
یک تخته
thumb_upنقاط قوت
خوشرویی پرسنل و نو ساز بودن هتل
thumb_downنقاط ضعف
سرو صبحانه در اطاق که اصلا جالب نیست بهتر است تعدادی میز و صندلی تهیه گردد تا در محوطه سرو گردد و نبود پارکینگ و همه جا اب معدنی را حساب نمیکنند ولی انجا محاسبه گردید که اصلا جالب نبود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل
بسیار بسیار خوب که به درخواست مهمانان توجه ویژه دارند..ارزوی موفقیت برای تک تک عزیزان و مديريت هتل صفی خانی از خدای بزرگ مسئلت دارم.
thumb_upنقاط قوت
برخورد بسیار بسیار خوب پذیرش به خصوص جناب اقای حسینی که باعث حس مثبت در برخورد اولیه در ذهن مهمان ایجاد ميکند در خصوص فضای زیبای بوتیک هتل صفی خانی باید گفت فوق‌العاده زیبا و احساس آرامش به انسان دست میدهد صبحانه ها هر روز متنوع وبسیار مطلوب‌ با توجه به قرار گرفتن هتل در بافت قديمي این امتياز برای توريست و مهمانان برای بازديد ار اماکن تاریخی در نزدیک و تنوع رستوران های و کافی شاپ های خوب ایجاد کرده است. بنده باز به یزد سفر کنم بوتیک هتل صفی خانی را انتخاب خواهم کرد. وبه دوستان هم پیشنهاد میدهم
thumb_downنقاط ضعف
در بعضی مواقع (کم) بوی فاضلاب حس میشد که میبایست درب ورودی اتاق رو باز کرد و هوا تهویه شود و مشکل مرتفع میگردید.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دو تخته تویین
عالی بود
thumb_upنقاط قوت
هتل زیبا و آرام با پرسنل حرفه ای . دسترسی عالی به مکان های دیدنی 😍 قطعا تجربه این هتل رو به دوستان پیشنهاد می کنم.
thumb_downنقاط ضعف
حیف که داخل هتل کافی شاپ و رستوران نبود .
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته دابل
بسیار هتل عالی در موقعیت فوق العاده ای بود اتاق ها دلباز و با طراحی عالی بودن صبحانه با دو سینی سرد و گرم سرو میشد تنوع خیلی بالایی نداشت ولی چیزی هم کم نداشت دسترسی راحت و خوبی داشت با درخواست ما هر روز اتاق نظافت میشد و اقلام بهداشتی شارژ میشد سرویس بهداشتی حمام تمیز بود در فاصله چند قدمی هتل محل پارک خودرو در امنیت کامل بود هتل رستوران نداشت که اینهم ازنظر من مزیت هستش چون فضای هتل و حیاط ها شلوغ نمیشه ولی در اطراف هتل با چند قدم فاصله چندین کافه و رستوران با کیفیت هست فضای عمومی مثل حیاط ها شاه نشین ها پشت بام فوق العاده بودن انقدر فضاش قشنگ و خاص بود که در فاصله ای که ما اقامت داشتیم چندین عروس و داماد برای عکاسی به هتل اومده بودن زیبا ترین و خاص ترین بنای بافت تاریخی یزد هستش بطوریکه تمام رهگذرها از بیرون هتل با درب ورودی و طرح بادگیر هاش عکس میگرفتن واقعا عالی بود، حتما اینجا رو رزرو کنین تا سفر به یزد براتون خاطره انگیز باشه
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
همه چی عالی بود هم فضا هم پرسنل هم امکانات اتاق
thumb_downنقاط ضعف
در مدتی که اقامت داشتم از فضای هتل برای عکس و فیلم برداری عروسی استفاده شد که این مزاحمت برای مهمانان ایجاد میکرد
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

هزینه اقامت در بوتیک هتل صفی خانی یزد:

قیمت اتاق در بوتیک هتل صفی خانی یزد بستگی به فصل، تاریخ سفر و نوع اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید هتل و اقامتگاه‌های این شهر را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

شرایط کنسلی رزرو در بوتیک هتل صفی خانی یزد:

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو این هتل ذکر شده است. برای ثبت درخواست لغو رزرو با پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. اسنپ تریپ برای کنسلی رزرو بوتیک هتل صفی خانی یزد هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و میزان جریمه با در نظر گرفتن تاریخ کنسلی و قوانین هتل تعیین می‌شود.

فاصله بوتیک هتل صفی خانی یزد تا مکان‌های دیدنی و گردشگری:

در نزدیکی این هتل خانه لاری‌ها، مسجد جامع فهرج، میدان امیر چخماق، مسجد جامع، بقعه دوازده امام، محله فهادان، باغ دولت آباد، موزه آینه و روشنایی و سینما تک فاصله ۱۳ دقیقه ای با خودرو از این بوتیک هتل دارد.

فاصله بوتیک هتل صفی خانی یزد تا مکان‌های مهم:

از این هتل تا پایانه مسافربری ۱۸ دقیقه، فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی ۱۳ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۰ دقیقه با خودرو است.

امکانات و تایپ اتاق‌های بوتیک هتل صفی خانی یزد:

در این هتل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته تویین، سه تخته و چهار تخته قابل رزرو است. همچنین در بوتیک هتل صفی خانی یزد سوئیت‌های دو تخته و سه تخته با امکانات رفاهی مناسب مانند تلویزیون، تلفن، یخچال، چای ساز، مینی بار، اینترنت رایگان و نامحدود، میز ناهارخوری، اعلام حریق و رخت آویز برای مسافرین آماده سازی شده است.