دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان

location_on
اصفهان، خیابان چهار باغ پایین، خیابان مسجد سید، چهار راه اول، خیابان بید آبادی، کوچه۷، پلاک ۳۷

اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان در خیابان بید آبادی و نزدیک به خیابان چهارباغ پایین و مسجد سید قرار گرفته. این اقامتگاه بومگردی یکی از خانه‌های قدیمی است که در سال ۱۳۵۸ ساخته و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده. اقامتگاه در مجموع ۵ اتاق با ظرفیت‌های ۲ و ۴ نفره در ۲ طبقه دارد. و باعث شده تا اینجا به مکانی آرام و مناسب برای استراحت در بین هتل‌های شهر اصفهان تبدیل شود. اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا حس و حال زندگی چند روزه در یک خانه قدیمی را به خوبی برایتان فراهم می‌کند.موقعیت مکانی اقامتگاه بومگردی هم بسیار مناسب است؛ به راحتی به مرکز شهر و دیدنی‌های مهم اصفهان دسترسی دارید. با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به موزه، حمام، و مسجد علی قلی آقا بروید و از این مکان کمتر شناخته شده در اصفهان هم بازدید کنید. از اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان تا خیابان چهارباغ و مراکز خریدش ۵ دقیقه پیاده راه است. علاوه بر آن، کافه و رستوران‌های مختلفی هم فاصله کمی با محل اقامتتان دارند. برای رفت و آمد در شهر، می‌توانید از ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو تختی که ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده با اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان فاصله دارد، استفاده کنید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
check_box
لباسشویی
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
check_box
اینترنت غیر رایگان

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزایای رزرو اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان از اسنپ‌تریپ چیست؟

در بسیاری از روزهای سال اسنپ‌تریپ برای رزرو اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا تخفیف دارد. هتل‌های اصفهان را می‌توانید مقایسه کنید و رزرو گزینه مدنظرتان را در کمترین زمان انجام دهید. عکس، امکانات و خدمات، و نظرات کاربران و تجربه اقامتشان در اقامتگاه بوم گردی اصفهان بر روی سایت قرار گرفته. با استفاده از امتیاز همراهی، از تخفیف بیشتر بهره‌مند خواهید شد. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ هم به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در دسترس شماست.

فاصله اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا تا میدان نقش جهان و اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان چقدر است؟

از اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رانندگی از بسیاری اماکن دیدنی و تاریخی اصفهان می‌توانید بازدید کنید؛ میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، بازار اصفهان، مسجد عباسی، کاخ چهلستون، و کاخ عالی‌قاپو برخی از آنها هستند. خیابان چهارباغ، باغ و کاخ هشت بهشت، زاینده رود، کلیسای وانک، پل خواجو، محله جلفا، و سی‌وسه پل هم فاصله زیادی با اقامتگاه بوم گردی ندارند.

آدرس اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان چیست؟

اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان در خیابان مسجد سید و خیابان بید آبادی واقع شده. موقعیت مکانی دقیق اقامتگاه را در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان چه امکانات و خدماتی دارد؟

اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان دارای امکانات و خدمات متناسب با قیمتی است و از اینترنت و لباسشویی در طول اقامتتان برخوردار خواهید شد.

هزینه اقامت در اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان چقدر است؟

با توجه به تعداد مسافران، فصل و تاریخ سفر، و نوع اتاقی که در اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا رزرو می‌کنید، هزینه اقامت در اصفهان متفاوت است. با این حال در بسیاری از مواقع، رزرو اتاق در اقامتگاه بوم گردی اصفهان را از اسنپ‌تریپ و با بهترین قیمت و تخفیف می‌توانید انجام دهید.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو و اتوبوس با اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان چقدر فاصله دارد؟

با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو شهدا دسترسی دارید. از تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی هم برای رفت و آمد در شهر می‌توانید استفاده کنید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا اصفهان تا ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری، و فرودگاه چقدر است؟

از اقامتگاه بوم گردی علی قلی آقا تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان ۳۰ دقیقه، ایستگاه راه آهن و تا پایانه مسافربری صفه حدود ۳۵ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.