دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی چیلا اصفهان

location_on
اصفهان، میدان نقش جهان، کوچه پشت مطبخ، کوچه شهید شورشی، بن بست شهید شورشی، پلاک ۲۷

اقامتگاه بوم‌گردی چیلا در اصفهان با قدمتی بیش از ۶۰ سال یکی از زیباترین خانه‌های به جا مانده در این شهر است که در سال ۱۴۰۱ پس از مرمت و بازسازی افتتاح گردید. این اقامتگاه بوم‌گردی دارای ۷ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. لازم به ذکر است بدانید سرویس بهداشتی و حمام خارج از اتاق‌ها در محوطه اقامتگاه قرار دارد. از مزیت‌های اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان می‌توان به دسترسی آسان آن به مراکز دیدنی این شهر اشاره کرد. میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و میدان عتیق در نزدیکی اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان قرار گرفته شده است. شما می‌توانید اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید. 

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
صندوق امانات
check_box
روم سرویس
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مکان‌های دیدنی و گردشگری در نزدیکی اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان:

از مزیت‌های اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان دسترسی آسان آن به مکان‌های دیدنی و گردشگری است. میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، میدان عتیق، کاخ چهل‌ستون، کاخ هشت بهشت، موزه موسیقی اصفهان، مدسه چهار باغ عباسی، پل خواجو، زاینده رود، سی و سه پل، مکینه خواجو، کلیسای وانک و باغ گل‌ها در فاصله کمی با این اقامتگاه قرار گرفته شده است.

فاصله اقامتگاه بوم‌گردی چیلا تا مکان‌های مهم شهر اصفهان:

از اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی ۲۶.۶ کیلومتر، تا راه آهن اصفهان ۱۳ کیلومتر، تا ترمینال ۶.۱ کیلومتر، تا ترمینال کاوه ۵.۶ کیلومتر و تا ترمینال جی ۷.۵ کیلومتر است.

امکانات و خدمات اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان:

در اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان اینترنت رایگان و نامحدود، خدمات تور، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روم سرویس و خدمات تهیه بلیط برای مسافرین آماده سازی شده است. همچنین در محوطه این اقامتگاه سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی برای رفاه حال مسافرین تعبیه شده است.

هزینه اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان چقدر است؟

قیمت اتاق در اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

قوانین کنسلی اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان:

اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان هم مانند دیگر هتل‌های این شهر، جریمه‌ای را تحت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه بوم‌گردی چیلا اصفهان داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.