snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان

location_on
اصفهان، خیابان نظرمیانی، کوچه کلیسا، کوچه جلفا، پلاک ۵ الی ۹

اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان با قدمتی بیش از ۱۰۰ سال در محله جلفا قرار دارد و یکی از زیباترین اقامتگاه‌های سنتی شهر اصفهان به‌شمار می‌رود. ساخت اقامتگاه به سال ۱۲۶۸ بر می‌گردد و در سال ۱۳۹۹ آخرین بازسازی این مکان به اتمام رسید. در حال حاضر، این اقامتگاه با مجموع ۲۸ اتاق، سه طبقه، و در دو ساختمان آماده پذیرش مسافران است.از اصلی‌ترین مزیت اقامتگاه سنتی آرمنیا، احاطه توسط محله قدیمی و تاریخی جلفا و نزدیکی به اماکن تاریخی متعدد است. کلیسای وانک در ۵۰ متری اقامتگاه واقع شده و دو کلیسای مریم مقدس و بیت‌اللحم نیز در چند قدمی شما هستند. همچنین از موزه موسیقی اصفهان تا اقامتگاه ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله است. علاوه بر آن، با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به سمت زاینده‌رود می‌توانید از سی‌و‌سه پل دیدن کنید. برای صرف یک نوشیدنی می‌توانید به کافی‌شاپ فضای باز اقامتگاه سر بزنید و از آن لذت ببرید. همچنین پارکینگ روباز برای افرادی که با خودروی شخصی به شهر اصفهان سفر می‌کنند، در دسترس است. اگر نیاز به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی داشتید، با نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس ۵ دقیقه فاصله دارید. همچنین با توجه به مقصد خود، با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید به ایستگاه مترو سی‌و‌سه پل یا شریعتی برسید.برای صرف غذا می‌توانید به رستوران خوان‌گستر، با ۲ دقیقه پیاده‌روی، بروید. تنوع کافه در اطراف اقامتگاه بسیار زیاد است، اما اگر وقت کردید به کافه بارو که در سمت دیگر خیابان، و یا کافه سیمون که در ۲۰۰ متری اقامتگاه سنتی آرمنیا قرار دارد، سر بزنید. برای خرید هم می‌توانید به پاساژ مریم و ارکیده در ۳۰۰ متری اقامتگاه بروید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
نمازخانه
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
check_box
خدمات تهیه بلیط
check_box
خدمات تور
check_box
جعبه کمک های اولیه

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های آرمنیا

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۶
عالی
۶۹ نظر
وضعیت نظافت
۴.۸
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۸
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۸
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۴
امکانات اقامتگاه
۴.۶
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۷
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۸

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل ساختمان جدید
مطمئنا باز هم اینجا رو انتخاب خواهم کرد. تمیزی اتاقها و وسایل، رفتار پرسنل، فضای اقامتگاه و لوکیشن هتل از نکات قوت هتل آرمنیاست.
thumb_upنقاط قوت
تجربه بسیار عالی. رفتار پرسنل و فضای اقامتگاه بخصوص در شب همراه با میزهای کرسی دار بسیار دلنشین بود.
thumb_downنقاط ضعف
بودن پارکینگ در انتهای خیابان
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل ساختمان جدید
عالی
thumb_upنقاط قوت
بسیار عالی، تمیز و مرتب و منظم، خوشرو و خوش‌برخورد و فوق‌العاده
thumb_downنقاط ضعف
تنها مشکل صدای درب اتاق‌ها همگام باز و بسته کردن و نظافت آن‌ها توسط کارکنان محترم است.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل ساختمان جدید
برای دومین بارهست به این هتل بسیارزیبا ودلنشین امدیم تجربه،گردش شبانه در محله جلفا خیلی لذت بخشه ما قسمت جدید هتل بودیم بسیار تمیز بود صبحانه عالی حلیم عدسی املت نیمرو شیر ساده شیر کاکائو ۲نوع مربا غیر کارخانه ای وخیلی چیزای دیگه پیشنهاد می کنم حلیمش رو انتخاب کنید پارکینگش یکم دوره حدود ۲۰۰متر تو اتاق حوله سشوار شامپو شامپو بدن مسواک هست و اینکه مدیریت خوبی داره
thumb_downنقاط ضعف
نقطه ضعفی ندیدم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل ساختمان جدید دید به محوطه
thumb_upنقاط قوت
پرسنل بسیااار خوش رفتار تمیزییییی هتل دسترسی عالی به مکان های دیدنی و هرچیزی که از یک هتل انتظار دارید . صبحونش خیلی کامل و خوشمزه و عالی بود. اصلا شک نکنید در انتخاب این هتل
thumb_downنقاط ضعف
نداشت
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل ساختمان جدید
thumb_upنقاط قوت
تمیزی، رفتار پرسنل عالی، همه خوشرو بودن، موقعیت مکانی عالی، بلیط بازدید کلیسای وانک رو هم میدن و این خیلی جذاب بود برام. خلاصه که همه چی خوب بود
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس اقامتگاه سنتی آرمنیا در اصفهان چیست؟

اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان در محله جلفا و در کوچه کلیسا، نزدیک خیابان نظرمیانی قرار دارد. موقعیت دقیق اقامتگاه سنتی را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

مزایای رزرو آنلاین اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان از اسنپ‌تریپ چیست؟

در اسنپ‌تریپ، مقایسه و بررسی هتل‌های اصفهان با توجه به قیمت، تمیزی و نظافت، امتیاز کاربران، امکانات، و موقعیت مکانی امکان‌پذیر است. رزرو اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان هم به سرعت و به راحتی انجام می‌شود. با عضویت در خبرنامه از اولین نفراتی هستید که از تخفیف‌های هتل‌ها و اقامتگاه‌های اصفهان مطلع خواهید شد. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در دسترس شماست.

اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان چه امکانات و خدماتی دارد؟

در اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان امکانات رفاهی و خدمات اقامتی متناسب با قیمت برای مهمانان فراهم شده. در زمان اقامتتان از رستوران ایرانی، کافی‌شاپ فضای باز، روم سرویس، و اینترنت می‌توانید استفاده کنید. فضای سبز و حیاط زیبای اقامتگاه هم برای نشستن و گپ و گفت در اختیار مسافران و مهمانان است.

اقامتگاه سنتی آرمنیا نزدیک به کدام دیدنی‌های اصفهان قرار دارد؟

اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان در محله جلفا قرار گرفته و چند قدم با کلیسای وانک فاصله دارد. با کمتر از ۱۰ دقیقه رانندگی، به سی‌وسه پل و زاینده رود می‌رسید. مسجد جامع عباسی، میدان نقش جهان، عالی‌قاپو، بازار اصفهان، کاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف الله، و باغ هشت بهشت ۱۵ دقیقه از محل اقامتتان با خودرو فاصله دارند. از اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تا کوه صفه و سیتی سنتر اصفهان برای خرید و گردش فاصله است.

قیمت اتاق در اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان چقدر است؟

با توجه به تاریخ و فصل سفر اصفهان، تعداد شب‌های اقامت، و نوع اتاق، هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی آرمنیا متغیر است. از اتاق‌های ۱، ۲، ۳، و ۵ تخته در این اقامتگاه قابل رزرو هستند. از اتاق‌های در ساختمان قدیمی و جدید، که برخی بالکن دارند را در اقامتگاه سنتی آمنیا می‌توانید انتخاب و رزرو کنید.

آیا اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان به مترو و اتوبوس دسترسی دارد؟

از اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان تا ایستگاه مترو سی و سه پل ۲۰ دقیقه پیاده راه است. در چند قدمی محل اقامتتان ایستگاه اتوبوس و تاکسی هم در دسترس است.

اقامتگاه سنتی آرمنیا تا فرودگاه، ترمینال، و ایستگاه راه آهن اصفهان چقدر فاصله دارد؟

از اقامتگاه سنتی آرمنیا تا ایستگاه راه آهن ۲۵ دقیقه، فرودگاه بین‌المللی اصفهان ۴۵ دقیقه، و تا ترمینال اتوبوس و مسافربری صفه ۱۵ دقیقه با خودرو فاصله است.