snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان

location_on
اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین، بعد از بریانی اعظم، کوچه شماره ۳

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان در میدان امام حسین و ابتدای خیابان چهارباغ پایین قرار گرفته. این اقامتگاه یکی از جدیدترین هتل‌های شهر اصفهان است که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده. در زمان سفر می‌توانید یکی از ۹ اتاق اقامتگاه، که ظرفیت ۲ تا ۴ نفر دارد را انتخاب کنید. از امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان می‌توان به روم سرویس، فضای باز و کافی‌شاپ اشاره کرد. پرسنل خوش‌برخورد و صمیمی اقامتگاه هم تلاش می‌کنند اقامتی راحت و فراموش‌نشدنی را در سفر اصفهان تجربه کنید.موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه هم باعث شده تا مسافران به مکان‌های تاریخی و دیدنی اصفهان دسترسی راحتی داشته باشند. با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان به میدان نقش جهان و کاخ چهلستون می‌توانید بروید. رستوران، کافه و مراکز خرید بسیاری نزدیک به محل اقامتتان قرار دارند که برای صرف غذا و نوشیدنی و خرید سوغات اصفهان از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر آن، اقامتگاه به ایستگاه مترو، تاکسی و ایستگاه اتوبوس برای رفت و آمد نزدیک است. رزرو اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان را با قیمت مناسب از اسنپ‌تریپ انجام دهید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
اینترنت رایگان و نامحدود
check_box
گشت غیررایگان
check_box
روم سرویس
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
اطفای حریق

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های هزار و یک شب چهار باغ

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
امکان کنسلی در اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان، در ایام پیک و تعطیلات وجود ندارد و در صورت کنسلی رزرو ۱۰۰ درصد هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
قوانین کنسلی رزرو در روزهای عادی در صورت اعلام کنسلی ۵ روز تا ۴۸ ساعت قبل از ورود مسافر به هتل، ۵۰ درصد شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی ۴۸ ساعت تا ۲۴ ساعت قبل از ورود مسافر به هتل، ۷۰ درصد شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۶
عالی
۲۶ نظر
وضعیت نظافت
۴.۸
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۸
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۳
امکانات اقامتگاه
۴.۳
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۶
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۹

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل سپاهان
خیلی موقعیت عالیی داشت برای نقاط دیدنی شهر. پرسنل مودب و مهربان برای جلب رضایت مشتری .تمیز و ارام فضای دلنشین و بسیار مثبت و قشنگییی بود من بازم دوس دارم همینجا رو امتحان کنم
thumb_upنقاط قوت
خیلی موقعیت عالیی داشت برای نقاط دیدنی پرسنل مودب و مهربان برای جلب رضایت مشتری تمیز و ارام فضای دلنشین و بسیار مثبت و قشنگییی بود من بازم دوس دادم همینجا رو امتحان کنم
thumb_downنقاط ضعف
نداشت
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل دنیازاد با سرویس بهداشتی اختصاصی خارج از اتاق
اول از همه بايد به رفتار مديريت و پرسنل اشاره كنم، فوق العاده بود! از مهمان نوازي و رفتار گرمشون :) ما اتاق دنيازاد رو رزرو كرديم يك اتاق با ديوارهاي كاهگلي و چيدمان سنتي فوق العاده جذاب! شديدا اين اتاق رو توصيه ميكنم. نكته ي خيلي مهم بهداشت اتاق و سرويسهاي بهداشتي بود، ملحفه و وسايل پذيرايي تميز. صبحانه در حياط زيبا و دلنوازشون از نكات مهم اين اقامتگاهه ما حس خيلي خوبي از اين اقامتگاه گرفتيم به تمام جزييات توجه شده بود و مطمنا مجدد من اينجا رو رزرو ميكنم
thumb_upنقاط قوت
رفتار خوب و گرم مديريت و پوسنل تميزي اتاق تميزي ملحفه ها بهداشت خوب سرويس بهداشتي حياط زيبا و خوش انرژي براي صرف غذا نزديكي به اماكن تاريخي (خيلي خوش مسيره) و مجدد مهمان نوازي اقاي صالحي
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
سه تخته بالا خانه
بهترین زمانی که امکان داشت در اصفهان اقامت داشته باشم قطعا سه شبی بود که در اقامتگاه هزار ویک شب بودیم از جناب آقای صالحی و دوستانشان تشکر ویژه داریم
thumb_upنقاط قوت
محیط زیبا و پر از انرژی مثبت و میزبانانی مهربان ، نزدیکی به مرکز شهر ، محیطی آرام و دنج ، تمیزی و نظافت
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل صفاهان
زیادی خوب بود بهتر از چیزی که انتظار داشتیم مخصوصا رفتار جناب آقایان صالحی و دکتر
thumb_upنقاط قوت
برخورد پرسنل عالییییی تنوع غذایی زیاد موقعیت مکانی عالی نزدیک به خیلی از مکان های دیدنی
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دو تخته دابل اسپادانا
در کل خوب بود بازم میرم
thumb_upنقاط قوت
دسترسی به مراکز دیدنی
thumb_downنقاط ضعف
اتاق کوچک
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ را در اسنپ تریپ از نظر موقعیت مکانی و دسترسی، قیمت، امکانات و خدمات با هتل‌های اصفهان می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه، از پیشنهادات ویژه به سرعت باخبر خواهید شد. نظرات و امتیاز کاربران هم به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای اقامت در اصفهان انتخاب کنید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در دسترس شماست.

فاصله اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ تا جاذبه‌های اصفهان چقدر است؟

بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده از اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان تا میدان نقش جهان، بازار سنتی اصفهان، مسجد شیخ لطف الله، کاخ چهلستون،انگورستان ملک التجار، باغ هشت بهشت و کاخ عالی قاپو فاصله دارید.

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان چه امکانات و خدماتی دارد؟

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ امکانات و خدماتی از جمله کافی‌شاپ، روم سرویس و فضای باز دارد. لیست امکانات اقامتگاه و جزئیات اتاق‌ها را در اسنپ‌تریپ به همراه عکس می‌توانید مشاهده کنید.

آدرس اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان چیست؟

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان در میدان امام حسین و ابتدای خیابان چهارباغ قرار دارد. موقعیت دقیق اقامتگاه را در نقشه اسنپ‌تریپ مشاهده کنید.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان چقدر است؟

هزینه رزرو اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ با توجه به فصل سفر به اصفهان، تعداد مسافران، مدت زمان اقامت و نوع اتاق، متفاوت خواهد بود. در بسیاری از روزهای سال رزرو هتل‌های اصفهان را با تخفیف از اسنپ‌تریپ می‌توانید انجام دهید و سفری ارزان را تجربه کنید.

فاصله اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان تا ایستگاه راه آهن، ترمینال مسافربری و فرودگاه چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان و ایستگاه راه آهن اصفهان ۳۰ دقیقه، و تا ترمینال مسافربری صفه ۲۰ دقیقه با خودرو فاصله است.

شرایط کنسلی رزرو اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان چیست؟

شرایط کنسلی اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان را در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» می‌توانید بخوانید. برای لغو رزرو هتل اصفهان با تیم پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید یا درخواستتان را از طریق پنل کاربری ثبت کنید.