دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

خانه مسافر آنا اصفهان

location_on
اصفهان، خیابان نشاط، حد فاصل بین چهار راه هشت بهشت و چهار راه حافظ، کوچه ۱۸، پلاک ۱۴

خانه مسافر آنا اصفهان در نزدیکی خیابان نشاط اصفهان قرار گرفته است و یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی اقامت در بین هتل‌های شهر اصفهان می‌باشد. این خانه مسافر با ۴ اتاق در ساختمانی سه طبقه و ۱۵ سال ساخت، از سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده است.اتاق‌ها ساده و پاکیزه چیده شده‌اند و از آن‌جایی که خانه مسافر آنا دارای یک آشپزخانه عمومی می‌باشد، به شما احساس در خانه بودن را بیشتر منتقل می‌کند. علاوه بر این‌ها، پرسنل مهمان‌نواز و صمیمی خانه مسافر آنا تلاش می‌کنند تا اقامتی به یادماندنی و خوش را تجربه کنید.با اقامت در خانه مسافر آنا به میدان نقش جهان بسیار نزدیک خواهید بود و با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف الله، و چهلستون دیدن کنید. شربت‌سرا، کافه، و رستوران‌های زیادی هم در اطراف شما وجود دارند که با دقایقی قدم زدن در کوچه و خیابان‌های زیبای اصفهان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین برای خرید سوغات و صنایع دستی به بازاری که در میدان نقش جهان قرار دارد حتما سر بزنید و از هنر زیبای شهر اصفهان لذت ببرید.

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین خانه مسافر

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه