دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان آسمان بندر بوشهر

location_on
بوشهر، خیابان حافظ جنوبی

هتل آپارتمان آسمان بندر بوشهر در خیابان حافظ جنوبی و نزدیک به مرکز شهر قرارگرفته. این هتل آپارتمان ۱ ستاره با تعداد ۲۷ اتاق و سوئیت از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل آپارتمان آسمان بندر بوشهر در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده. از امکانات و خدمات هتل آپارتمان آسمان بندربوشهر می‌توان به روم سرویس، رستوران ایرانی، فست فود و چایخانه سنتی اشاره کرد. اتاق های دو تخته و سه تخته و همچنین آپارتمان های یک خوابه و دوخوابه در هتل آپارتمان آسمان بندربوشهر قرار دارند. موقعیت مکانی هتل آپارتمان آسمان بندربوشهر در نزدیک به مرکز شهر قرار گرفته. از هتل آپارتمان آسمان بندربوشهر تا مکان های دیدنی و مراکز خرید راهی نیست چون با انتخاب این هتل آپارتمان تا خیابان نادر که مرکز شهر بندربوشهر محسوب میشود حدود ۶۰۰ متر فاصله است.

امکانات هتل آپارتمان

check_box
آسانسور
check_box
لباسشویی
check_box
روم سرویس ۲۴ ساعته
check_box
چایخانه سنتی
check_box
خدمات تهیه بلیط

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر میشود.
check
در صورت اعلام کنسلی بین ۴۸ تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، درصدی از هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر نمیشود.
check
در صورت اعلام کنسلی بیشتر از ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، درصدی از هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر نمیشود.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله فرودگاه تا هتل آپارتمان آسمان بندربوشهر:

از هتل آپارتمان آسمان بندر بوشهر تا فرودگاه حدود ۳ کیلومتر فاصله است که با ۷ دقیقه رانندگی می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل آپارتمان آسمان بندربوشهر تا مکان های تفریحی و دیدنی:

در نزدیکی هتل آپارتمان آسمان بندر بوشهر مکان های دیدنی و تفریحی زیادی قرارگرفته. یکی از این مکان ها پارک ملی دریایی نایبند بوشهر می‌باشد که یکی از با ارزش ترین زیستگاه های دریایی خلیج فارس است و فاصله آن تا هتل آپارتمان آسمان بندربوشهر ۱۲ دقیقه با خودرو است. از دیگر مکان های دیدنی بوشهر که در نزدیکی این هتل آپارتمان قرار گرفته می‌توان به عمارت ملک، موزه دریا و دریانوردی و برج قلعه خورموج اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان آسمان بندر بوشهر تا رستوران چقدر است؟

این هتل آپارتمان علاوه بر سالن صبحانه دارای رستوران ایرانی و فست فود می‌باشد. اما اگر قصد داشتید برای صرف غذا بیرون از هتل بروید در نزدیکی این هتل آپارتمان رستوارن هیرون و بوشهرغذا قرارگرفته که با شما حدود ۲ دقیقه فاصله دارد.

فاصله هتل آپارتمان آسمان بندربوشهر تا مرکز خرید:

از هتل آپارتمان آسمان بندر بوشهر تا مرکز شهر (خیابان نادر) حدود ۶۰۰ متر فاصله است که در این خیابان مراکز خرید متعددی وجود دارد.

مزایای رزرو هتل آپارتمان آسمان بندر بوشهر از اسنپ تریپ:

در اسنپ تریپ امکان مقایسه و بررسی هتل های بندربوشهر را از نظر امکانات و خدمات و همچنین موقعیت مکانی دارید. رزرو هتل آپارتمان آسمان بندربوشهر به سرعت و تنها در چند دقیقه کامل می‌شود. با عضویت در خبرنامه از اولین نفراتی خواهید بود که از تخفیف هتل های بوشهر باخبر خواهید شد. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.