snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی نظامیه تهران

location_on
تهران، میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، خیابان نظامیه، کوچه اصالت، بن بست پنجم، پلاک دوم

اقامتگاه سنتی نظامیه تهران در مرکز شهر و در میدان بهارستان قرار دارد. این اقامتگاه که به نام بوتیک هتل نظامیه هم شناخته می‌شود، قدمتش به سال ۱۳۰۸ بر می‌گردد و در سال ۱۳۹۲ پس از مرمت و بازسازی درهای خود را بر روی مسافران گشود. اکنون با تعداد ۵ اتاق در ۲ طبقه از مهمانان پذیرایی می‌کند. اتاق‌های اقامتگاه سنتی نظامیه تهران به زیبایی چیده شده‌اند و تمیز و نورگیر هستند. برای صرف نوشیدنی هم می‌توانید به کافی‌شاپ فضای باز و دنج اقامتگاه سر بزنید و حال و هوایی عوض کنید. حیاط اقامتگاه هم برای کمی قدم زدن مناسب است و حوض پر آبی که در آن قرار دارد به فضا آرامش بیشتری می‌دهد.عمارت مسعودیه، از مکان‌های تاریخی و دیدنی تهران، تنها ۵ دقیقه پیاده از اقامتگاه سنتی نظامیه تهران فاصله دارد. با ۱۰ دقیقه رانندگی هم از موزه مقدم می‌توانید بازدید کنید. با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس و مترو بهارستان می‌رسید و از تاکسی‌های خیابان مصطفی خمینی هم می‌توانید برای رفت و آمد در تهران استفاده کنید. برای خرید در شهر تهران، بازار بزرگ تهران در ۵ کیلومتری اقامتگاه سنتی نظامیه تهران گزینه مناسبی است. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید سر زدن به این بازار قدیمی خالی از لطف نیست.

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های نظامیه

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۴
خیلی خوب
۴ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۶
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۸
امکانات اقامتگاه
۳.۶
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۸

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴
دو تخته تویین
thumb_upنقاط قوت
رفتار عالی پرسنل و فضایی زیبا و دلنشین و نظافت عالی
thumb_downنقاط ضعف
اگه به صدا مثل من حساس هستید اقامت توصیه نمیکنم متاسفانه مترو از زیر هتل رد میشه و تا ساعت تعطیلی مترو هر چند دقیقه یکبار هم لرزش هم صدای مترو به وضوح میاد . اتاقی که ما اقامت داشتیم بوی فاضلاب دارم میومد و پنجره ها باید باز میزاشتیم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۵
دو تخته تویین
thumb_upنقاط قوت
عااااالی بووووود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۲
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
رفتار خوب پرسنل
thumb_downنقاط ضعف
عدم وجود تلویزیون در اتاق
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو بوتیک هتل نظامیه تهران از اسنپ تریپ چه مزیتی دارد؟

در سایت اسنپ‌تریپ بوتیک هتل نظامیه را با هتل‌های شهر تهران می‌توانید مقایسه، و رزرو اتاق مورد نظرتان را با بهترین قیمت و تخفیف کامل کنید. نظرات و امتیازهای مسافران قبلی هتل بر روی سایت قرار گرفته تا رزرو آنلاین را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید. با عضویت در خبرنامه به سرعت از پیشنهادات و تخفیف هتل‌های تهران مطلع خواهید شد. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ در هر ساعتی از شبانه روز و در طول هفته در دسترس شماست.

آدرس اقامتگاه سنتی نظامیه تهران چیست؟

اقامتگاه سنتی نظامیه تهران در مرکز شهر و میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی قرار گرفته. موقعیت مکانی دقیق اقامتگاه را بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

فاصله بوتیک هتل نظامیه تا میدان بهارستان و جاهای دیدنی تهران چقدر است؟

با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه سنتی نظامیه تهران به میدان بهارستان، باغ موزه نگارستان و عمارت مسعودیه می‌توانید بروید. از شمس العماره، سردر باغ ملی، کاخ گلستان و خیابان سی تیر هم می‌توانید در همان نزدیکی بازدید کنید. برای خرید، بهترین گزینه بازار بزرگ تهران است که فاصله زیادی از محل اقامتتان ندارد. از اقامتگاه سنتی نظامیه تهران با ۲۰ تا ۴۰ دقیقه رانندگی به پل طبیعت، برج میلاد، برج آزادی و پارک آب و آتش می‌رسید.

اقامتگاه سنتی نظامیه تهران چه امکاناتی دارد؟

اقامتگاه سنتی نظامیه تهران امکانات و خدماتی مانند کافی‌شاپ، اینترنت و خدمات خانه‌داری برای مهمانان دارد. جزئیات امکانات اتاق‌ها را به همراه عکس در اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

برای اقامت در اقامتگاه سنتی نظامیه تهران چقدر باید هزینه کرد؟

اتاق‌های اقامتگاه سنتی نظامیه را از اسنپ‌تریپ با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف می‌توانید رزرو کنید. فصل و تاریخ سفر به تهران، تعداد مسافران و نوع اتاق بر روی هزینه اقامت در هتل اثر دارد.

آیا اقامتگاه سنتی نظامیه تهران به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

با ۵ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه سنتی نظامیه از ایستگاه مترو بهارستان و ایستگاه اتوبوس برای رفت و آمد می‌توانید استفاده کنید. تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی هم برای تردد در شهر گزینه‌های راحت و در دسترسی هستند.

فاصله اقامتگاه سنتی نظامیه تهران تا ایستگاه راه آهن و فرودگاه‌های تهران چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی نظامیه تهران تا ایستگاه راه آهن تهران ۲۵ دقیقه، فرودگاه مهرآباد ۳۵ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ۱ ساعت با خودرو طول می‌کشد.