دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان کاخ شیراز

starstar
۲ ستاره
starstar
۲ ستاره
location_on
شیراز، چهار راه زند، رو به روی انوری، کوچه ۳۶ دژبان

هتل آپارتمان کاخ شیراز در چهارراه زند و نزدیک خیابان رودکی قرار دارد. این هتل آپارتمان ۲ ستاره دارای ۲۴ اتاق و سوئیت در ۷ طبقه است که در سال ۱۳۸۹ ساخته و در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده‌اند. در سفر به شیراز می‌توانید از بین سوئیت‌های یک خوابه یا دو خوابه هتل آپارتمان کاخ شیراز انتخاب کنید که ظرفیت ۳ تا ۶ مهمان را هم دارند. اتاق‌های هتل آپارتمان تمیز و دلباز هستند و اگر به‌دنبال اقامتی راحت در بین هتل‌های شهر شیراز هستید، این هتل آپارتمان گزینه خوبی است.موقعیت جغرافیایی هتل آپارتمان کاخ شیراز مناسب بوده که دسترسی به مرکز شهر و بسیاری از دیدنی‌های شیراز را برای مسافران امکان‌پذیر کرده است. برای صرف غذا در شیراز می‌توانید به رستوران رودکی در نزدیکی محل اقامتتان بروید. کافه عتیق و کافه نادری هم در چند قدمی هتل آپارتمان قرار دارند که می‌توانید دقایقی را در آنجا استراحت کنید. برای خرید در شیراز می‌توانید به مجتمع تجاری زیتون فارس که در حدود ۲ کیلومتری هتل آپارتمان کاخ شیراز قرار گرفته است سر بزنید. در صورتی که می‌خواهید از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد در شیراز استفاده کنید، ایستگاه مترو امام حسین، ایستگاه مترو زندیه، و ایستگاه اتوبوس در نزدیکی هتل آپارتمان کاخ قابل دسترس است.

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس هتل آپارتمان کاخ شیراز چیست؟

هتل آپارتمان کاخ شیراز در مرکز شهر و چهارراه زند قرار گرفته. موقعیت دقیق هتل آپارتمان را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

رزرو هتل آپارتمان کاخ شیراز از اسنپ تریپ چه مزیتی دارد؟

هتل آپارتمان کاخ شیراز را از نظر موقعیت، امکانات و قیمت با دیگر هتل‌های شیراز در اسنپ‌تریپ می‌توانید مقایسه کنید. مراحل رزرو آنلاین هتل در شیراز به راحتی و در کمترین زمان کامل می‌شود. از نظرات کاربران و امتیازشان به هتل شیراز هم می‌توانید استفاده کنید. با عضویت در خبرنامه از اولین نفراتی خواهید بود که از پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه باخبر می‌شوند. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

امکانات هتل آپارتمان کاخ شیراز چیست؟

هتل آپارتمان ۲ ستاره کاخ شیراز امکانات و خدماتی مانند خدمات خانه‌داری و اینترنت برای مهمانان دارد. جزئیات اتاق‌ها و امکانات هتل آپارتمان را به همراه عکس در اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

کدام اماکن تاریخی و مراکز خرید به هتل آپارتمان کاخ شیراز نزدیکند؟

هتل آپارتمان کاخ شیراز نزدیک به مکان‌های دیدنی شیراز از جمله ارگ کریم‌خان، موزه پارس، بازار و حمام وکیل قرار دارد. با حدود ۱۰ تا ۲۵ دقیقه رانندگی از محل اقامتتان به بازدید از باغ ارم، باغ جهان‌نما و باغ عفیف‌آباد می‌توانید بروید. بازار وکیل، مجتمع تجاری زیتون فارس، مجتمع ستاره فارس، پاساژ شهر شب، مجتمع تجاری سلیم و مرکز خرید آناهیتا از مراکز خرید معروف شیراز هستند.

آیا هتل آپارتمان کاخ به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد؟

از هتل آپارتمان کاخ شیراز با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو زندیه می‌رسید. همچنین از تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی برای رفت و آمد در شهر هم می‌توانید استفاده کنید.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان کاخ شیراز چقدر است؟

هزینه سفر و اقامت در شیراز به مواردی مانند تعداد مسافران، نوع اتاق و فصل سفرتان بستگی دارد. در هتل آپارتمان کاخ شیراز سوئیت و اتاق‌های ۳، ۴، ۵ و ۶ تخته را از اسنپ تریپ با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف می‌توان رزرو کرد. با انتخاب تاریخ انتخابی خود در سایت اسنپ‌تریپ، هزینه رزرو هتل‌های شیراز را در همان بازه ببینید.

هتل آپارتمان کاخ تا فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن شیراز چقدر فاصله دارد؟

از هتل آپارتمان کاخ شیراز تا فرودگاه شیراز ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن شیراز حدود ۳۰ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.