دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان اصفهانی مشهد

star
۱ ستاره
star
۱ ستاره
location_on
مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا، امام رضا ۱

هتل آپارتمان اصفهانی مشهد در میدان بیت المقدس و نزدیک خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل آپارتمان ۱ ستاره با تعداد ۱۸ اتاق در ساختمانی ۵ طبقه از زائران و مسافران پذیرایی می‌کند و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. با اقامت در این هتل آپارتمان از روم سرویس و کافی‌شاپ می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر آن، اتاق‌های تمیز و پرسنل خوش‌رو و صمیمی هم به مزایای هتل آپارتمان اصفهانی افزوده‌اند.فاصله هتل آپارتمان اصفهانی مشهد تا حرم امام رضا حدود ۱ کیلومتر است. با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی یا ۵ دقیقه رانندگی از درب باب‌الرضا می‌توانید برای زیارت وارد حرم شوید. برای خرید در مشهد، پاساژ خورشید و پاساژ آرمیتاژ گزینه‌های خوبی هستند که ۱۵ تا ۳۰ دقیقه با خودرو از هتل آپارتمان فاصله دارند. برای صرف غذا در خارج از هتل آپارتمان می‌توانید به رستوران کریم پسران، رستوران احسان، و کافه نون سر بزنید. ایستگاه اتوبوس در چند قدمی و ایستگاه مترو در ۱.۵ کیلومتری هتل آپارتمان اصفهانی مشهد قرار دارد.

امکانات هتل آپارتمان

check_box
کافی‌شاپ
check_box
کپسول آتش‌نشانی در راهرو
check_box
صندوق امانات
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
روم سرویس

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

از هتل آپارتمان اصفهانی مشهد تا حرم امام رضا چقدر فاصله است؟

هتل آپارتمان اصفهانی از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا به‌شمار می‌رود. از هتل تا حرم امام رضا ۳۰۰ متر فاصله است که با ۵ دقیقه پیاده‌روی برای زیارت به حرم مطهر می‌رسید.

مزیت رزرو هتل آپارتمان اصفهانی مشهد از اسنپ تریپ چیست؟

در اسنپ‌تریپ علاوه بر رزرو آنلاین هتل آپارتمان اصفهانی با مناسب‌ترین هزینه، امکان دیدن جزئیات اتاق‌ها و قیمت‌ها به آسانی امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید هتل آپارتمان اصفهانی را با دیگر هتل‌های مشهد مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در دسترس شماست.

هتل آپارتمان اصفهانی مشهد چه امکانات و خدماتی دارد؟

در هتل آپارتمان ۱ ستاره اصفهانی مشهد امکانات و خدماتی از جمله کافی‌شاپ، روم سرویس و خدمات لباسشویی به مسافران ارائه می‌شود. جزئیات امکانات اتاق‌های هتل آپارتمان را به همراه عکس در اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

آدرس هتل آپارتمان اصفهانی مشهد چیست؟

هتل آپارتمان اصفهانی مشهد در میدان بیت‌المقدس و خیابان امام رضا ۱ قرار گرفته. موقعیت مکانی دقیق هتل را روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ ببینید.

هتل آپارتمان اصفهانی تا جاهای تفریحی و مراکز خرید شهر مشهد چقدر فاصله دارد؟

از هتل آپارتمان اصفهانی مشهد تا کوهسنگی، باغ ملک آباد و پارک ملت مشهد ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با خودرو راه دارید. برای گردشی یک روزه می‌توانید به طرقبه، سرزمین موج‌های آبی یا مجموعه گردشگری چالیدره در حدود ۳۰ کیلومتری هتل آپارتمان اصفهانی بروید. همچنین بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان برای خرید در شهر مشهد گزینه‌های خوبی و نزدیکی به شما هستند.

آیا هتل آپارتمان اصفهانی مشهد به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

در زمان اقامت در هتل آپارتمان اصفهانی مشهد به ایستگاه اتوبوس و مترو برای رفت و آمد دسترسی دارید. تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی هم گزینه‌های راحتی برای تردد در شهر محسوب می‌شوند.

فاصله هتل آپارتمان اصفهانی مشهد تا ایستگاه راه آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری چقدر است؟

از هتل آپارتمان اصفهانی مشهد تا ایستگاه راه آهن ۱۰ دقیقه، پایانه مسافربری امام رضا ۱۵ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی مشهد ۲۰ با خودرو فاصله دارید.