دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل ضیافت الزهرا مشهد

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
مشهد ، خیابان نواب صفوی ، شوشتری ۷ ، انتهای شهید شریفی ۴

هتل ضیافت الزهرا مشهد هتلی ۵ ستاره و نوساز است که در خیابان نواب صفوی واقع شده است. این هتل دارای ۱۴۵ اتاق و ۶ طبقه است. بعضی از اتاق‌ها و روف گاردن این هتل ویوی بسیار زیبایی رو به حرم مطهر رضوی دارد و شما تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم بروید. از امتیازهای این هتل این است که به بیشتر جاهای تاریخی و دیدنی شهر مشهد مثل خانه تاریخی داروغه، موزه آستان قدس رضوی، موزه مردم شناسی و خانه تاریخی توکلی بسیار نزدیک است. اگر به خرید و گشت و گذار در بازار علاقه دارید، می‌توانید در سفر خود سری به بازار عباسقلی خان بزنید که ۸ دقیقه با هتل ضیافت الزهرا مشهد فاصله دارد. همچنین می‌توانید از خدمات رستوران، کافی شاپ، سونا و ترانسفر این هتل نیز بهره‌مند شوید و اقامت خوبی را در سفر خود به شهر مشهد تجربه کنید. شما می‌توانید اتاق‌های هتل ضیافت الزهرا مشهد را با بهترین قیمت از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
سالن همایش
check_box
نمازخانه
check_box
آسانسور
check_box
کافی‌نت

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت اعلام کنسلی ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر میشود.
check
در صورت اعلام کنسلی ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر میشود.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رستوران‌های اطراف هتل ضیافت الزهرا مشهد:

در نزدیکی هتل ضیافت الزهرا مشهد رستوران‌‌های رضایی، معین درباری، سدروس، ارکیده سیاه، پسران کریم، گیاهی خانه، دریایی سولو و قصر هدیش قرار گرفته شده است. شما می‌توانید با حدود ۲۰ دقیقه رانندگی به یکی از این رستوران‌ها برسید.

ایستگاه‌های قطار شهری در نزدیکی هتل ضیافت الزهرا مشهد:

در نزدیکی این هتل ایستگاه‌های قطار شهری شهید مفتح، راه آهن، نبوت، بسیج، هفده شهریور، امام خمینی، شریعتی، پروین اعتصامی، طبرسی و قائم قرار گرفته شده است.

فاصله هتل ضیافت الزهرا مشهد تا حرم:

در نزدیکی هتل ضیافت الزهرا مشهد ورودی حرم باب الرضا، باب الجواد، خیابان شیرازی، حرعاملی، خیابان نواب صفوی و حرعاملی قرار گرفته شده است. با خودرو از این هتل تا حرم کمتر از ۵ دقیقه راه دارید.

امکانات و خدمات هتل ضیافت الزهرا مشهد:

آسانسور، سالن همایش، سالن کنفرانس، دستگاه واکس کفش، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، پارکینگ سرپوشیده، چایخانه سنتی، رستوران آسیایی، روم سرویس، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان از امکانات هتل ضیافت الزهرا مشهد است. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه از استخر، سونا و جکوزی این هتل استفاده کنید.