دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل جهان آتیه مشهد

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
مشهد، خیابان آیت الله شیرازی، شیرازی ۴، انتهای شیرازی ۴

هتل ۵ ستاره جهان آتیه مشهد در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل در ۸ طبقه ساخته شده و دارای ۱۵۶ باب اتاق می‌باشد. از مزایای هتل جهان آتیه مشهد میتوان به دسترسی آن به مراکز خرید اشاره کرد. همچنین این هتل تا حرم ورودی خیابان شیرازی حدود ۴ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. بازار رضا، مجتمع تجاری آرمان، برج تجاری آلتون و مرکز خرید آسمان تا هتل جهان آتیه مشهد حدود ۵ دقیقه با خودرو راه است. از هتل جهان آتیه مشهد تا ایستگاه راه آهن ۴ دقیقه، تا فرودگاه ۱۸ دقیقه و تا پایانه مسافربری ۷ دقیقه با خودرو فاصله است. شما می‌توانید هتل جهان آتیه مشهد را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
نمازخانه
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
آسانسور
check_box
سالن همایش

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
شرایط کنسلی رزرو در روزهای عادی در صورت اعلام کنسلی ۲۰ روز تا ۱۱ روز قبل از تحویل اتاق، ۲۰ درصد هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی ۱۰ روز تا ۶ روز قبل از تحویل اتاق، ۳۰ درصد هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی ۵ روز تا ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰ درصد هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.
برچسب های این اقامتگاه