snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد

location_on
یزد، چهارراه مسجد، خیابان مهدوی، روبروی پارک وحشی بافقی، کوچه فردوس چهل و چهار

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد در چهارراه مسجد و مرکز شهر قرار گرفته. این اقامتگاه قدمتی بیش از یک قرن و نیم دارد و اقامت در آن یعنی سفری در دل تاریخ. اگر در زمان سفر به یزد به دنبال اقامتی مقرون به صرفه در بین هتل‌های شهر یزد هستید، این اقامتگاه را می‌توانید رزرو کنید. اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد به حسینه خشت آباد راه دارد و برای همین هم این اسم را رویش گذاشته‌اند.این اقامتگاه پس از بازسازی و مرمت در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد. اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد در مجموع ۷ اتاق با تزئینات سنتی دارد، و ۶ اتاق دور حیاط و ۱ اتاق در زیرزمین قرار گرفته. از هشتی سنتی که بگذرید وارد حیاط خانه می‌شوید، جایی که حوض بزرگ و باغچه و گلکاری را می‌بینید. در اقامتگاه با غذاهای سنتی و دمنوش‌های گیاهی از شما پذیرایی می‌شود. از دیگر امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی خشت آباد می‌توان به اینترنت و روم سرویس اشاره کرد.از آنجا که این اقامتگاه در نزدیک بافت تاریخی یزد واقع شده، به بسیاری از مناطق مهم و دیدنی‌های شهر دسترسی راحتی دارید. با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد به میدان امیرچخماق می‌رسید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
آژانس مسافرتی
check_box
روم سرویس
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود در لابی
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
check_box
لباسشویی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های خشت آباد

مراکز نزدیک به اقامتگاه بوم گردی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه بوم گردی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۴
خیلی خوب
۱ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۵.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۵.۰

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
سه تخته خرانق
اقامتگاه خوب و تمیز
thumb_upنقاط قوت
برخورد خوب کارکنان و نزدیکی به مراکز تاریخی
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله اقامتگاه بوم گردی خشت آباد تا بافت تاریخی و دیدنی‌های یزد چقدر است؟

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد نزدیک به بافت تاریخی یزد و بسیاری از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری قرار گرفته. با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه به میدان امیر چخماق، موزه آب، میدان ساعت، زندان اسکندر، مسجد جامع یزد و موزه لاری‌ها می‌رسید. با ۱۰ دقیقه رانندگی از اقامتگاه از باغ دولت آباد یزد می‌توانید دیدن کنید.

رزرو اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد از اسنپ تریپ چه مزیتی دارد؟

در اسنپ تریپ امکان رزرو آنلاین اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد را با بهترین قیمت دارید. همچنین از نظرات و تجربه اقامت مسافران قبلی اقامتگاه بوم گردی درباره کیفیت خدمات و غذا و بسیاری موارد می‌توانید بخوانید. با امتیاز همراهی هم از تخفیف بیشتر در زمان رزرو اقامتگاه بوم گردی برخوردار خواهید شد. تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

آدرس اقامتگاه بوم گردی خشت آباد در یزد چیست؟

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد در چهارراه مسجد و خیابان مهدوی قرار گرفته. موقعیت مکانی دقیق اقامتگاه را در نقشه اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد چه امکانات و خدماتی دارد؟

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد امکانات اقامتی خوب و باکیفیتی به مسافران ارائه می‌دهد. فضای دنج و سنتی، فضای سبز و حیاط، اینترنت و روم سرویس در اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد برای مهمانان فراهم است. جزئیات هر یک از اتاق‌ها در سایت اسنپ‌تریپ قرار دارد و به راحتی می‌توانید آنها را مقایسه و بهترین را برای اقامت در یزد انتخاب کنید.

آیا اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد؟

در زمان اقامت در اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد می‌توانید از تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی برای رفت و آمد استفاده کنید. با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس دسترسی دارید.

هزینه اتاق در اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل‌های یزد به زمان و فصل سفر به یزد، تعداد شب‌های رزرو و تعداد مسافران دارد. از اتاق‌های ۲ تخته تا ۴ تخته را در اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد می‌توانید رزرو کنید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد تا ایستگاه راه آهن و فرودگاه چقدر است؟

از اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد تا ایستگاه راه آهن ۱۰ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد ۲۰ دقیقه با خودرو راه دارید.