دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی گلابتون یزد

location_on
یزد، میدان بهشتی، خیابان رجایی، کوچه ناجی، کوچه بالا۶

اقامتگاه سنتی گلابتون یزد در نزدیکی بافت قدیم یزد و در خیابان رجایی قرار گرفته. اگر می‌خواهید در زمان سفر، اقامتی با قیمت مناسب و به سبک قدیم را تجربه کنید، این اقامتگاه در بین هتل‌های شهر یزد انتخاب مناسبی است. اقامتگاه سنتی گلابتون یزد با ۹ اتاق تمیز و دلباز در فضایی صمیمی از مسافران پذیرایی می‌کند. حیاط دلنشین و فضای باز اقامتگاه، مکان مناسبی برای کمی استراحت بعد از گشت و گذار در شهر است. کارکنان و پرسنل خوش‌رو و مهمان‌نواز اقامتگاه تلاش می‌کنند تا اقامتی آرام و فراموش‌نشدنی در سفر یزد برایتان رقم بخورد.علاوه بر موارد بالا، موقعیت مکانی اقامتگاه سنتی گلابتون یزد هم به مزایای آن افزوده. تنها با کمی پیاده‌روی به بافت تاریخی یزد می‌رسید و از جاذبه‌هایی مانند موزه آب، مسجد جامع یزد و میدان امیرچخماق به راحتی می‌توانید دیدن کنید. با ۵ دقیقه رانندگی از اقامتگاه برای خرید به سراغ مجتمع تجاری ستاره یزد می‌توانید بروید. اگر خواستید برای صرف غذا به خارج از اقامتگاه سنتی گلابتون یزد بروید، رستوران مارکوپولو و کافه رستوران فوکا تنها ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارند. اقامتگاه سنتی گلابتون یزد را در کمترین زمان و با بهترین قیمت از سایت اسنپ تریپ می‌توانید رزرو کنید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
لباسشویی
check_box
تاکسی سرویس

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس اقامتگاه سنتی گلابتون یزد چیست؟

اقامتگاه سنتی گلابتون یزد نزدیک بافت قدیم و خیابان رجایی قرار گرفته. موقعیت مکانی دقیق اقامتگاه در نقشه سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.

رزرو آنلاین اقامتگاه سنتی گلابتون یزد از اسنپ تریپ چه مزیتی دارد؟

با چند کلیک ساده در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید هتل‌های شهر یزد را بررسی کنید و از خدمات پشتیبانی در هر ساعتی از شبانه روز بهره‌مند شوید. عکس اتاق‌ها، نظرات و امتیاز کاربران هم بر روی سایت قابل مشاهده است و با خیال راحت می‌توانید اتاق مورد نظرتان را در اقامتگاه سنتی گلابتون رزرو کنید. در اکثر روزهای سال اسنپ‌تریپ برای رزرو اقامتگاه سنتی گلابتون تخفیف دارد تا سفر و اقامتی مقرون به صرفه را در یزد سپری کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی گلابتون یزد برای مهمانان چیست؟

اقامتگاه سنتی گلابتون یزد امکانات و خدماتی مانند فضای سبز، روم سرویس و اینترنت دارد. جزئیات مربوط به اتاق‌های اقامتگاه را به همراه عکس در اسنپ‌تریپ مشاهده کنید.

اقامتگاه سنتی گلابتون تا میدان امیرچخماق و دیدنی‌های یزد چقدر فاصله دارد؟

از اقامتگاه سنتی گلابتون یزد با کمی پیاده‌روی به میدان امیرچخماق و بافت قدیم یزد می‌رسید. علاوه بر آن، از اماکنی مانند باغ دولت آباد، مسجد جامع یزد، خانه لاری‌ها، موزه آب و زندان اسکندر هم می‌توانید در زمان سفر یزد دیدن کنید.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی گلابتون یزد چقدر است؟

در اقامتگاه سنتی گلابتون یزد از اتاق‌های ۱ تخته تا ۴ نفره را می‌توان رزرو کرد که قیمت‌های متفاوتی دارند. رزرو اتاق در اقامتگاه را از اسنپ‌تریپ و با تخفیف می‌توانید در کمترین زمان انجام دهید.

فاصله اقامتگاه سنتی گلابتون تا نمایشگاه بین‌المللی یزد، فرودگاه، و ایستگاه راه آهن چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی گلابتون یزد تا فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی و ایستگاه راه آهن و نمایشگاه بین‌المللی یزد بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه با خودرو فاصله است.

آیا اقامتگاه سنتی گلابتون یزد به مراکز خرید نزدیک است؟

پاساژ شقایق، مجتمع تجاری ستاره یزد و پاساژ کویتی‌ها از مراکز خرید نزدیک به اقامتگاه سنتی گلابتون یزد هستند. با ۵ دقیقه رانندگی به مغازه حاج خلیفه رهبر می‌رسید و شیرینی‌های معروف یزد را از آنجا می‌توانید تهیه کنید.

شرایط کنسلی رزرو در اقامتگاه سنتی گلابتون یزد چیست؟

برای لغو رزرو در اقامتگاه سنتی گلابتون یزد می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی و درخواستتان را ثبت کنند. شرایط کنسلی اقامتگاه را هم در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» می‌توانید مطالعه کنید.