بهترین اپلیکیشن برای مسافرت کدام است؟

تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ آبان ۱۴۰۰
اپلیکیشن برای سفر

بهترین اپلیکیشن برای مسافرت چیزی است که این روزها افرادی که قصد سفر دارند به دنبالش هستند. گوشی‌هاش هوشمند در ابعاد مختلف زندگی به کمک ما آمده‌اند و کارها را برایمان ساده‌تر کرده‌اند. اپلیکیشن‌های مسیریابی، پیش‌بینی آب‌وهوا، شیوه چمدان بستن، ثبت خاطرات و ثبت شیوه رانندگی اپلیکیشن‌هایی هستند که در سفر به ما کمک می‌کنند که تجربه بهتری از مسافرتمان داشته باشیم. در ادامه ۵ اپلیکیشن کاربردی برای این موارد را معرفی می‌کنیم:

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

MAPS.ME

نقشه‌ها از قدیم تا امروز یکی از اجزای جدانشدنی سفر بودند. امروز اپلیکیشن‌های مسیریابی تلفن‌های هوشمند جای نقشه‌های کاغذی را گرفته‌اند. ممکن است اینترنت موبایلمان در بعضی از مسیرها در دسترس نباشد، برای همین نقشه‌هایی که آفلاین کار می‌کنند بهترین گزینه برای مسیریابی در سفر هستند. اپلیکیشن MAPS.ME هم رایگان است و هم به صورت آفلاین کار می‌کند؛ همین ویژگی‌ها کافی است تا این اپلیکیشن بهترین گزینه برای سفر باشد. برای استفاده آفلاین از MAPS.ME کافی است که بسته‌های نواحی‌ای را که در نظر دارید دانلود کنید. MAPS.ME جزئیات کاملی را از جاده‌ها، پمپ بنزین‌ها، رستوران‌ها،‌ ایستگاه‌های مترو، موزه‌ها و جاذبه‌‌های گردشگری با کیفیتی بالا در اختیارتان قرار می‌دهد. خوبی این نقشه این است که تمامی کشورها از جمله ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

maps.me

Accuweather

یکی از مهم‌ترین کارها قبل از شروع سفر بررسی آب و هوای مسیر و مقصد است. این روزها اپلیکیشن‌های پیش‌بینی وضعیت آب و هوا کار را برای ما آسان‌تر کرده‌اند. Accuweather یکی از معروف‌ترین، دقیق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین ابزارهای پیش‌بینی وضعیت آب و هواست که بیشتر نقاط جهان را تحت پوشش قرار می‌دهد. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید از پیش‌بینی وضعیت آب و هوای ۱۵ روز آینده آگاه شوید. Accuweather شهرهای و شهرستان‌های کوچک ایران را هم تحت پوشش قرار می‌دهد  و می‌توانید از گرد و غبار محلی، میزان رطوبت هوا، زمان طلوع و غروب خورشید و سرعت و جهت باد هم آگاه شوید.

accweather

بیشتر بخوانید: کوچ سرفینگ؛ سفر پول نمی‌خواهد

Packpoint

چمدان بستن از سخت‌ترین و پراسترس‌ترین مراحل سفر است. مدام فکر می‌کنیم برداشتن چه وسایلی ضروری است و کدام‌یکی از وسایل را می‌توانیم از فهرست وسایلمان حذف کنیم. Packpoint به شما کمک می‌کند تا چیزی را از قلم نیندازید. برای استفاده از این اپلیکیشن هدفتان از سفر، مقصد و تاریخ و مدت اقامتتان را وارد می‌کنید و بعد گزینه‌هایی را درباره کارهایی که می‌‌خواهید در سفر انجام دهید فعال می‌کنید. Packpoint فهرستی از وسایلی را که در این سفر نیاز خواهید داشت به  شما پیشنهاد می‌کند.

packpoint

Nexar

در بعضی کشورها طبق قانون ضروری است که خودروها دوربینی برای ثبت اتفاقات جاده‌ای داشته باشند.  در ایران چنین قانونی وجود ندارد اما اینکه بتوانیم با تلفن هوشمندمان اتفاقات جاده‌ای را ثبت کنیم مفید و جذاب است. با کمک این ابزار اطلاعاتی درباره نحوه رانندگی‌تان، سرعت، شیوه تغییر مسیر، عبور از چراغ قرمز و … در پروفایلتان ثبت می‌شود. با Nexar می‌توانید علاوه بر ضبط اتفاقات جاده‌ای از فضای داخل ماشین هم فیلم‌برداری کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید گوشی‌تان را به کمک پایه روی شیشه بچسبانید یا روی داشبورد قرار بدهید.

nexar

LiveTrekkers

ثبت و به اشتراک‌گذاری خاطرات سفر وسوسه‌ای است که دست از سرمان بر نمی‌دارد. با کمک اپلیکیشن LiveTrekkers می‌توانید تجربیات سفرتان را با عکس و فیلم و لوکیشنشان به تصویر بکشید. تمامی اطلاعاتی که از طریق این اپلیکیشن ثبت می‌کنید در فضای ابری (Cloud) ذخیره می‌شود و لازم نیست نگران از دست دادن اطلاعاتتان یا کمبود فضای گوشی‌تان باشی، از طرفی یا این شیوه ذخیره‌سازی همیشه به اطلاعاتتان دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید به کمک این اپلیکیشن با یک کلیک تجربیات سفرتان را در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. LiveTrekkersدر سفرهای خارجی برای کاهش هزینه‌های رومینگ به کمکتان خواهد آمد.

livetrekker

بیشتر بخوانید: تریپ ادوایزر؛ جهانی‌ترین اپلیکیشن سفر

دسته:مهارتهای سفر

مطالب مرتبط :

واحد پول کشورهای مختلف و ارزش آن‌ها

واحد پول کشورهای مختلف و ارزش آن‌ها

13 آبان 1402
چگونه خرید سیم کارت در گرجستان را انجام دهیم؟

چگونه خرید سیم کارت در گرجستان را انجام دهیم؟

2 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد