بهترین رستوران های کرمانشاه؛ پایتخت کباب دنده ایران

تاریخ انتشار : 3 مرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۶ مرداد ۱۳۹۹
بهترین رستوران های کرمانشاه

کرمانشاه، شهر کباب دنده است، آنقدر که کباب دنده‌اش جزو میراث ناملموس ملی هم هست. کرمانشاه جز کباب دنده که شهرت ملی و حتی جهانی دارد، شهر غذاهای خاص است. خورش خلال، آش عباسعلی، ترخینه و برشت از غذاهای این شهرند که جزو پرطرفدارترین‌هاست. اگر به کرمانشاه سفر می‌کنید و دلتان می‌خواهد بدانید بهترین رستوران‌های کرمانشاه کجاست، یا رستوران‌های معروف کرمانشاه، با بلاگ اسنپ تریپ ما همراه شوید.

دنده کباب حیدری از بهترین رستوران‌های کرمانشاه در طبخ کباب دنده

رستوران حیدری کرمانشاه

کرمانشاه را به دنده کبابش می‌شناسند. دنده کباب کرمانشاه شهرت جهانی دارد، اما جدا از لذیذ بودن آن، موضوعی که باعث شهرتش شده طاق‌بستان و کباب‌پزی‌ها و رستوران های کرمانشاه است. چرا که حضور کبابی‌ها در این منطقه باعث شده طاق بستان بوی کباب بگیرد و برای همین هم ثبت‌ جهانی‌اش به تاخیر بیفتد. سازمان جهانی یونسکو معتقد است حریم بو در اطراف طاق بستان رعایت نشده و از این رو از ثبت‌ جهانی‌اش هم تا امروز خودداری کرده. اما از این موضوع که بگذریم، برمی‌گردیم به بحث خودمان، یعنی بهترین رستوران‌های کرمانشاه. کباب و دنده کباب طاق بستان خیلی‌ها را به این نقطه می‌کشاند تا بعد از دیدن این اثر تاریخی غذایشان را روی تخت و در محوطه باصفای آن بخورند.

رستوران حیدری می‌تواند در محوطه طاق بستان یکی از گزینه‌ها برای خوردن بهترین دنده کباب باشد. دنده کباب حیدری لذیذ و یکی از خوش‌طعم‌ترین‌هاست. جز این، در کباب حیدری می‌توان جوجه‌های خوشمزه‌ای هم خورد.

آدرس: کرمانشاه، بلوار دانشگاه، نزدیک طاق بستان

در محوطه طاق بستان علاوه بر رستوران های کرمانشاه، بستنی فانفار و  آب انجیری که چرخی‌ها می‌فروشند را هم از دست ندهید.

رستوران چلچله

رستروان چلچله

رستوران چلچله یکی از قدیمی‌ترین‌ها در کرمانشاه است. منوی این رستوران فهرست عریض و طویلی از کباب‌ها را در برمی‌گیرد، درحقیقت کار اصلی چلچله طبخ کباب‌های لذیذ است. کبابی که به اصطلاح اهل فن برای درست کردنش از گوشت تازه استفاده کرده‌اند، خوب پخته شده و در دهان آب می‌شود.
اگر دلتان می‌خواهد خورشت خلال را امتحان کنید، خورشتی خوش رنگ و لعاب که با گوشت گوساله، خلال بادام، زرشک سیاه، زعفران، روغن، پیاز، نمک و لیموی عمانی پخته و با پلو سرو می‌شود، بهترین جا، چلچله است. رسم سرو غذا با روغن حیوانی در این رستوران هم مثل بیشتر رستوران‌های کرمانشاه برقرار است.
بعد از خوردن غذا هم می‌توان گشتی در خیابان برق که لباس فروشی‌های زیادی دارد، زد.
کباب سلطانی، بختیاری، ماهی قزل آلا، شاه میگوی پفی، و خورش خلال بخشی از منوی رستوران چلچله هستند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان برق، روبروی بلوار گلسرخ

رستوران شایلی

رستوران شایلی

شایلی، اولین رستوران پنج ستاره بین‌المللی در کرمانشاه است و این یعنی اگر در سفر به کرمانشاه دلتان خواست در رستورانی شیک و تمیز غذا بخورید شایلی می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد.
شایلی رستورانی است که همه ویژگی‌های یک رستوران خوب را داراست. هم تمیز و شیک است، هم کارکنانش خوش برخوردند و هم غذایش خوب است، مهمتر اینکه قیمت‌هایش هم مناسب است. جدا از اینها تنوع غذایی در اینجا بالاست، چون هم غذاهای ایرانی سرو می‌کند، هم فرنگی و هم دریایی. بد نیست بدانید که سرآشپز شایلی، جایزه برترین سرآشپز بین رستوران‌های کرمانشاه را هم گرفته است.
شایلی، کافی‌شاپی در طبقه اولش و دو سالن مجزا دارد که یکی از آنها روی بام است و به خصوص در تابستان‌ها می‌توان در آن نشست، هم غذایی خورد و هم هوایی.

آدرس: کرمانشاه، رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان

با جاهای دیدنی کرمانشاه که حتما باید رفت، آشنا شوید.

رستوران ارگ

رستوران ارگ کرمانشاه

از نظر کرمانشاهی‌ها، یکی از بهترین رستوران‌های کرمانشاه رستوران ارگ است. خورشت خلال، امضای رستوران ارگ است و یکی از بهترین جاها برای امتحان کردنش همینجاست. جدا از خورش خلال اگر دلتان خواست غذای دیگری در اینجا بخورید، باید بگوییم که شیشلیکش هم بسیار معروف و خوشمزه است. رستوران ارگ در طبقه آخر مرکز خریدی به همین نام قرار گرفته، شهر زیر پایتان است و چی از این بهتر.

آدرس: کرمانشاه خیابان مصدق، مجتمع تجاری ارگ

رستوران هتل جمشید

رستوران هتل جمشید کرمانشاهبا غذا خوردن در رستوران این هتل ۴ ستاره در منطقه‌ی خوش آب و هوای نزدیک طاق بستان، یک روز و شب به یاد ماندنی برای خود می‌سازید. در هتل جمشید هم خیالتان از مزه‌ی دنده کباب و خورش خلال راحت است، هم کافی‌شاپی برای دسر و نوشیدنی دارد. اگر هم مسافر کرمانشاه باشید می‌توانید با رزرو هتل جمشید کرمانشاه یک اقامت خاطره انگیز داشته باشید.

آدرس: کرمانشاه، انتهای بلوار طاق بستان، هتل جمشید

رستوران رضایی

رستوران رضایی کرمانشاه

رستوران رضایی رستورانی قدیمیست که با دنده کباب خوشمزه و برخورد خوب پرسنل‌اش ثابت می‌کند ظاهر قدیمی رستوران چندان مهم نیست. رستوران رضایی هم سالن و میز و صندلی دارد و هم یک حیاط با تخت که بتوانید در فضای باز غذایتان را میل کنید. همچنین در طبقه دوم رستوران هم فضای باز با تخت و هوای خوب و چشم‌انداز پارک طاق بستان برای مشتری ها در نظر گرفته شده. اگر سرویس دهی خوب و برخورد حرفه‌ای و دوستانه میزبان برایتان اهمیت دارد رستوران رضایی انتخاب خوبی است.

آدرس: کرمانشاه، طاق بستان، جنب شهر شادی

رستوران ملکوتی

رستوران ملکوتی کرمانشاه

رستورانی با غذاهای لذیذ در میدان مصدق کرمانشاه. چلوکباب آرا و خورشت خلال و فسنجانش مورد علاقه‌ی کرمانشاهی‌هاست.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق

دیگر بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های کرمانشاه:

فست فود زاگرس که کرمانشاهی‌ها معتقدند بهترین پیتزاهای شهر را دارد. پیتزا مخصوص اینجا جزو تایید‌شده‌هاست. پیتزا زاگرس یک شعبه دور میدان مصدق و شعبه ای دیگر در خیابان کسرا دارد.

آدرس: کرمانشاه، خیابان فردوسی، مقابل خیابان شورا

رستوران پدر خوب که سوخاری‌ها و پیتزا هایش خوش‌طعم است و چون یک رستوران زنجیره‌ای در همه شهرهای ایران است می‌توانید بدون ریسک امتحان رستوارن جدید اینجا را انتخاب کنید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان ۱۷ شهریور، ابتدای خیابان نسترن

رستوران بانی چاو  که غذاها و قیمت‌هایش مناسب است.

آدرس: کرمانشاه، ابتدای خیابان کسرا

کرمانشاهی‌ها گاها شهرشان را شهر خوراکی و کباب می‌نامند. بی‌شک رستوران‌ها، فست فودها و کافی‌شاپ‌های زیادی در کرمانشاه میزبان مردمیست که به دنبال طعم اصلی غذای ایرانی و کباب ایرانی باشند.

شما چه رستوران خوبی در کرمانشاه می‌شناسید که در لیست ما نبوده؟

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

فاصله مسیر تهران تا کرمانشاه، گنجینه تاریخ کهن ایران

فاصله مسیر تهران تا کرمانشاه، گنجینه تاریخ کهن ایران

16 اسفند 1401
هتل‌های کرمانشاه را برای اقامتی به‌یادماندنی بشناسید

هتل‌های کرمانشاه را برای اقامتی به‌یادماندنی بشناسید

31 فروردین 1401

۱۱ نظر

  • پاسخ فاطمه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ از ۱۷:۳۹

    رستوران چلچله چند ماهی هست که بسته شده

  • پاسخ بهنام ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ از ۱۲:۳۰

    کرمانشاه واقعا شهرخوراکی هاست.فکرکنم یادتون رفت که از دل و جگر و قلوه وجگرچربی یا به قول کرمانشاهیا کفن پیچ چیزی بگید

    • پاسخ مصطفی ۳ فروردین ۱۴۰۱ از ۱۵:۲۴

      ،رستوران حیدری فقط اسم الکی،
      رفتید کرمانشاه هیچ وقت بی ظرفیتا رو بزرگ نکنید
      بعد از یک ساعت معطلی برای دنده کباب میگه نمیتونید برای همه سفارش دنده کباب بدید ما هم به رستوران دیگه ای رفتیم این فقط دلیلش معروف شدن بی دلیل یک رستوران هستش لطفا شما هم این رستوران رو تحریم کنید تا درس عبرتی بشه برای اینکه غرور برشون نداره
      ممنونم از همکاریتون 🙏🙏

  • پاسخ زهرا ۷ تیر ۱۳۹۷ از ۱۱:۲۵

    عالی

  • پاسخ الهام ۵ آبان ۱۳۹۷ از ۱۰:۱۷

    رستوران آریایی فردوسی هم عالیه

    • پاسخ اسنپ تریپ ۵ مرداد ۱۳۹۹ از ۱۵:۵۶

      سپاس از همراهی و معرفی رستوران

  • پاسخ گلناز ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ از ۱۰:۵۶

    بهترین و تازه ترین گوشت و کباب رو در کبابی برادران رضایی میشه خورد- دور میدان سه راه مسکن هست. قیمتش هم مناسب بود

    • پاسخ اسنپ تریپ ۵ مرداد ۱۳۹۹ از ۱۵:۵۶

      سپاس از نظر و همراهی‌تون

  • پاسخ مهدی ۲۶ تیر ۱۳۹۸ از ۱۲:۱۱

    سلام. هم وطنانی که کرمانشاه تشریف میارند میتونن از شهر زیبای سنقر هم دیدن کنند. شهری با مردمی مهربان و طبیعتی زیبا و آرام. این شهر تنها ۵۰دقیقه از کرمانشاه فاصله داره .
    تخمه بسیار خوشمزه سنقر و کباب های لذیذ (کباب حسین واقع در چهارراه شهید کاکایی و کباب برگ سه سیخ اسمعلی و کباب جمال آدا در بازار میثم) این شهر رو هم امتحان کنند.
    حبوبات درجه یک و در فصل تابستان از میوه های محلی بسیار خوشمزه( انگور-یاقوتی-خیار-زرد الو-هلو-گردو) نوش جان کنند . لبنیات سالم و بسیار لذیذسنقر رو هم به سوغات ببرند.

    سراب زیبای سنقر- بقعه مالک- امامزاده احمد(ع)- سد سلیمانشاه- سد جامیشان- کوه سهیل(دالاخانی)-باغ های سه آسیاب و روستاهای زیبای این دیار ازجمله مناطق دیدنی سنقر است.

    • پاسخ اسنپ تریپ ۵ مرداد ۱۳۹۹ از ۱۵:۳۳

      سپاس از همراهی شما

  • پاسخ محمد ۷ فروردین ۱۴۰۰ از ۱۸:۰۴

    شما را به جون هر کی دوست دارید پولتان را هدر ندهید برای رستوران حیدری
    من تو اینترنت خواندم خیلی خوبه
    ولی بسیار بد بود
    هم گوشتش کاملا خام بود
    هم کثیف بود

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد