چند ساعت استراحت با رزرو اتاق ساعتی هتل‌ها

تاریخ انتشار : 26 آذر 1399 - تاریخ بروز رسانی : ۲۳ آبان ۱۴۰۱
چند ساعت استراحت با رزرو اتاق ساعتی هتل‌ها

سفرهایی که طولشان حتی به یک روز هم نمی‌رسد و معمولا کاری یا تحصیلی هستند، باعث شدند امکان جدیدی به هتل‌های ایران اضافه شود به نام رزرو اتاق‌ ساعتی. با وجود اتاق‌های ساعتی مسافران می‌توانند تنها برای یک استراحت کوتاه چند ساعته اتاق رزرو کنند. رزرو ساعتی اتاق در هتل از سال ۲۰۱۰ در دنیا مرسوم است و با نام DayUse شناخته شده.
درباره مشخصات هتل های ساعتی در ادامه بیشتر بخوانید.

تصور کنید برای چند ساعت به شهری سفر کرده‌اید، قصد شب ماندن ندارید اما نیاز به کمی استراحت دارید. کافیست هتلی را پیدا کنید که اتاق ساعتی ارائه می‌دهد. تصور کنید برای کاری راهی سفر شده‌اید اما تا انجام شدن کارتان چند ساعت انتظار لازم است. پیدا کردن هتلی که یکی از اتاق‌هایش را برای چند ساعت رزرو کنید و هزینه یک شب کامل را نپردازید، کار سختی نیست.
در تمام شرایط مشابه، مثل وقتی که بار همراهتان زیاد است و نمی‌توانید در فاصله بین دو پروازی که دارید، در خیابان بمانید، یا آن ساعت‌هایی که پروازتان تاخیر دارد و نیاز دارید آن ساعت‌ها را در نزدیکی فرودگاه در اتاق یک هتل استراحت کنید، رزرو اتاق ساعتی در هتل مناسب شماست.
این شیوه رزرو اتاق، هم هزینه کمتری دارد و هم با ساعت ورود و خروج منعطف به شما این امکان را می‌دهد که در هر ساعتی از روز بتوانید برای تحویل گرفتن یا پس دادن اتاق اقدام کنید.

رزرو اتاق ساعتی در هتل‌های اسنپ‌تریپ

اسنپ‌تریپ هم برای این همراهی در تمام لحظات سفر، امکان رزرو اتاق ساعتی روی برخی هتل‌های پرطرفدار در شهرهای مختلف را دارد. کافیست در صفحه‌ی هتل به دنبال اسم (اقامت چند ساعته) باشید. در حال حاضر در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرمان، همدان، ارومیه و شهرکرد در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید اتاق‌های اقامت چندساعته را پیدا و با بهترین قیمت رزرو کنید.

رزرو اتاق ساعتی در هتل

قیمت رزرو اتاق ساعتی

قیمتگذاری اتاق‌های ساعتی از قانون خاصی پیروی نمی‌کند که بتوان گفت همه اتاق‌ها یک قیمت مشخص دارند. اما خیالتان راحت باشد که در تعیین قیمت این اتاق‌ها همیشه سعی می‌شود تا مسافر بتواند با هزینه کم چندساعتی را اقامت و استراحت داشته باشد.
از آن‌جایی که هتل‌ها این اتاق‌های ساعتی را برای بازه‌ زمانی متفاوت ارئه می‌دهند و اتاق‌های ۵ساعته، ۶ساعته، ۸ساعته وجود دارد، قیمت‌ها هم متنوع هستند و با هر قیمتی که بخواهید حتما اتاق ساعتی پیدا می‌کنید.
توجه کنید که اگر اتاقی را با نام اقامت ۵ ساعته رزرو می‌کنید، اگر بیش از ۵ساعت اقامت داشته باشید و اتاق را تحویل ندهید، هزینه اقامت یک روز کامل برایتان محاسبه خواهد شد.

سفر بر وفق مراد؛ با رزرو هتل از اسنپ تریپ

قوانین رزرو اتاق ساعتی در هتل

اتاق‌های ساعتی در بیشتر مواقع صبحانه، نهار و شام ارائه نمی‌دهند. درواقع در رزرو ساعتی اتاق شما فقط هزینه چند ساعت اقامت را می‌پردازید. برای اینکه بدانید اتاقی که رزرو می‌کنید به همراه صبحانه است یا نه، کافیست زیر اسم اتاق به روشن یا خاموش بودن علامت صبحانه دقت کنید.

اتاق‌های اقامت چندساعته فقط برای ساعات روز ارائه می‌شوند. در اقامت ساعتی شما نمی‌توانید برای شب رزرو داشته باشید و صبح اتاق را تحویل دهید. اینکه هر اتاقی در چه ساعت‌هایی از روز ارائه می‌شود، در مشخصات اتاق هر هتل اسنپ‌تریپ ذکر شده.

رزرو اتاق‌های ساعتی فقط برای یک روز امکان‌پذیر است. شما نمی‌توانید برای مثال ۳ روز اتاق ساعتی رزرو کنید و هرروز از ۸ صبح تا ۸ شب اتاقتان را استفاده کنید. رزروهایی که بیشتر از یک روز باشند توسط هتل کنسل خواهند شد. اگر نیاز دارید که چند روز متوالی اقامت ساعتی رزرو کنید، بهترین کار انجام رزرو هر روز به صورت جداگانه است.

در رزرو اتاق‌های ساعتی هم به تبعیت از قوانین گردشگری، باید مدرک شناسایی معتبر و شناسنامه و صیغه‌نامه معتبر به همراه داشته باشید. ممکن است بعضی هتل‌ها به افرادی که ساکن همان شهر هستند، اتاق ساعتی ارائه ندهند. حتما پیش از رزرو، شرایط اتاق ساعتی را بررسی کنید.

رزرو گروهی هتل با اسنپ تریپ

در اسنپ‌تریپ این هتل‌ها را ساعتی و با ارزانترین قیمت رزور کنید

تا امروز بیشترین کاربرد اتاق‌های ساعتی برای مسافرانی شناخته شده که می‌خواستند در فاصله بین دو پرواز یا در فاصله تاخیر پروازشان چند ساعتی را استراحت کنند و البته به فرودگاه هم نزدیک باشند.

برای این اقامت چندساعته در نزدیکی فرودگاه، هتل ایبیس تهران هتلی نزدیک فرودگاه امام خمینی است که رزرو اتاق ساعتی هم دارد.
هتل لاله تهران و هتل هما تهران هتل‌های دیگری از تهران هستند که در اسنپ‌تریپ امکان رزرو اقامت چند ساعته دارند.
در اصفهان، در هتل‌های پارسیان سوئیت، آسمان اصفهان، زهره اصفهان می‌توانید اتاق ساعتی رزرو کنید.
در شهر مشهد اگر نیاز به اتاق‌های رزرو ساعتی داشته باشید، هتل هما۱ مشهد به مهمانان اتاق ساعتی ارائه می‌دهد.
هتل‌های پارسیان شیراز، درباری شیراز، گلها شیراز، حافظ شیراز و ریتون شیراز هم هتل‌هایی هستند که در شیراز اگر نیاز به چند ساعت استراحت در هتل داشتید می‌توانید رزروشان کنید.

هتل آریا ارومیه

هتل پارسیان شهرکرد

هتل پارسیان همدان

هم دیگر هتل‌هایی هستند که امکان رزرو اتاق ساعتی دارند.

در زمان‌هایی که هتل شلوغ باشد امکان ارائه اتاق ساعتی نخواهد بود. در این زمان‌ها اتاق ساعتی از روی سایت اسنپ‌تریپ غیرفعال می‌شود تا رزروی به اشتباه صورت نگیرد.

اگر نظر یا سوالی درباره این هتل های ساعتی دارید لطفا در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

دسته:مهارتهای سفرهتل

مطالب مرتبط :

واحد پول کشورهای مختلف و ارزش آن‌ها

واحد پول کشورهای مختلف و ارزش آن‌ها

13 آبان 1402
چگونه خرید سیم کارت در گرجستان را انجام دهیم؟

چگونه خرید سیم کارت در گرجستان را انجام دهیم؟

2 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد