بهترین هتل‌های مشهد از دید کاربران

تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
بهترین هتل‌های مشهد از دید کاربران

مشهد، پایتخت معنوی ایران و میزبان مسافران دنیا در هر فصل و ماه و روزی از سال. تقریبا تنها شهری که بدون توجه به آب و هوا و فقط با دلتنگی حال و هوای حرم و بارگاه امام هشتم به آن سفر می‌کنیم. همین چهار فصل بودنش هم باعث شده در هر فصل پر از مسافر باشد و یکی از بهترین شهرهای ایران از نظر تعداد هتل و مهمانپذیر است. مشهد با هتل‌های متنوعی از لوکس تا مسافرخانه از زائرانش میزبانی می‌کند. تعدادی از هتل‌های مشهد مانند هر شهر دیگری از نظر مسافران به عنوان بهترین هتل مشهد شناخته شده که در ادامه می‌بینیم.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتلی مجلل که با رقم زدن یک سفر لوکس برای زائران امام رضا تلفیقی از زیارت و حس معنویت را در کنار چند روز استراحت در هتلی لوکس و شرایطی مرفه تجربه می‌کنید. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد با بهترین قیمت، خیال مسافران از اقامت در مدت زیارت راحت است. در اسنپ‌تریپ هتل قصر طلایی یکی از هتل‌های محبوب مسافران است و در اکثر روزهای سال با بهترین تخفیف و کمپین‌های تبلیغاتی ارائه می‌شود تا مسافران حرم امام رضا بتوانند هتل لوکس قصر طلایی مشهد را با بهترین قیمت رزرو کنند.

هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا مشهد، هتل بزرگ ۵ستاره ۱۲ طبقه‌ای که یکی از بهترین هتل‌های مشهد شناخته می‌شود. طراحی داخلی شیک و آرامبخشی دارد و با چندین رستوران و کافی شاپ و استخر و سونا و جکوزی از زائران حرم امام رضا پذیرایی می‌کند. هتل مدینه‌الرضا به خوش برخوردی کارکنانش معروف است. این هتل با حرم مطهر امام رضا کمتر از ۴۰۰ متر فاصله دارد. هتلی که هر لحظه از شبانه‌روز بتوانید با پای پیاده به حرم امام هشتم بروید و لوکس و تمیز و زیبا هم باشد، بهانه‌ای برای نرفتن به مشهد برایتان باقی نمی‌گذارد. این هتل برای ساخت خاطره خوش زیارت ساخته شده و طی این سال‌ها به هدفش هم رسیده است.

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد شعبه دوم هتل الماس است. این هتل ۵ ستاره دارد و با امکانات و تجهیزات مدرن از مسافران مشهد دلربایی می‌کند. اتاق‌های هتل الماس ۲ به شکلی طراحی شده که با اقامت در هر اتاق احساس اقامت در یکی از تمدن‌های آفریقا، ایتالیا، تایلند، عرب، هند و… را دارید. از هتل الماس ۲ به عنوان شهر کوچک هم یاد می‌کنند. حتما به هتلی که دارای مرکز خرید مجموعه آبی و سالن کنفرانس و چنین امکاناتی باشد می‌توان گفت شهر زیارتی و سیاحتی! پیشنهاد می‌کنیم حتما در سفری به مشهد اقامت در یکی از اتاق‌های جذاب این هتل را امتحان کنید و لذت اقامت لوکس و آرامبخش در این هتل را بچشید.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی همانطور که از اسمش مشخص است اقامتی مجلل را برای مسافرانش به ارمغان می‌آورد. حتما در سفر به مشهد یک شب اقامت در این هتل مجلل و باشکوه را به خودتان هدیه دهید. هتل مجلل درویشی در نزدیکی حرم مطهر امام رضاست و داخل آن هم آنقدر امکانات و مزایای تفریحی و ورزشی و … دارید که حتی لازم نباشد گشتی در شهر بزنید. شما می‌توانید هتل و بلیط هواپیما ی خود را با بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

۴ هتل آپارتمان نزدیک حرم در مشهد

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد