رستوران‌های خوب لاهیجان؛ تجربه غذاهای گیلانی در شهر سرسبز شمالی

تاریخ انتشار : 23 مرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ دی ۱۴۰۱
رستوران های خوب لاهیجان

نمی‌شود به شهرهای استان گیلان سفر کرد و تجربه غذاهای بی‌نظیر آنها را از دست داد. مخلفات خوشمزه‌ای مثل گل‌سیر و سیرترشی و دلار و ماست‌های محلی هم که این سفره‌های خوش آب‌ورنگ را کامل می‌کند. اگر شما هم گذرتان به لاهیجان افتاد و خواستید در یکی از رستوران‌های این شهر غذا بخورید با ما همراه باشید و با تعدادی از بهترین رستوران‌های لاهیجان  آشنا شوید.

رستوران زیبا لاهیجان

رستوران زیبا لاهیجان

اگر فضاهای قدیمی و نوستالوژیک را دوست دارید، در سفرتان به لاهیجان به این رستوران سر بزنید. در رستوران زیبا می‌توانید عکس‌های قدیمی‌ای از لاهیجان قدیم را هم ببینید. محیط رستوران زیبا با وسایل حصیری و عروسک‌هایی با لباس‌های محلی گیلکی دکور شده و حس‌وحال خوبی دارد.

ماهی قزل‌آلا، کباب‌ ترش و جوجه ترش محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند. در کنار سفارشتان خیار و دلار و ماست و سیرترشی را هم فراموش نکنید تا تجربه خوبی از یک سفره اصیل گیلانی داشته باشید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، روبه‌روی استخر لاهیجان

رستوران خانه کنتاکی پلاس

رستوران خانه کنتاکی

در سفر به لاهیجان اگر خواستید مرغ کنتاکی خوشمزه‌ای بخورید، یکی از انتخاب‌هایتان می‌تواند خانه کنتاکی پلاس باشد. این رستوران فضای صمیمی و دلنشینی دارد و جز کنتاکی‌، پاستاها و برگرهایش هم به خوشمزگی معروف است.

آدرس: روبه روی استخر لاهیجان

رستوران سنتی مهتاب

رستوران مهتاب لاهیجان

رستوران سنتی مهتاب را بهترین رستوران لاهیجان می‌دانند. در ورودی چوبی، پرسنلی که با لباس‌های سنتی ومحلی از شما پذیرایی می‌کنند، حوض آب با ماهی‌های گلی، بوی نان تازه و موسیقی زنده‌ای که گاهی در این رستوران اجرا می‌شود، کافی است که شما را از فضای زندگی روزمره دور کند.

اگر به این رستوران لاهیجان رفتید جوجه ترش یا کباب ترش‌هایش را امتحان کنید. از آنجایی که رستوران مهتاب رستوران محبوبی است  قیمت‌های مناسبی هم دارد بیشتر وقت‌ها شلوغ است، در روزهای تعطیل بهتر است از قبل میزی برای خودتان رزرو کنید تا معطل نشوید.

آدرس : گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان ۱۵

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی لاهیجان که نباید از دست داد

رستوران شاندیز لاهیجان

رستوران شاندیز لاهیجان

رستوران شاندیز یکی از رستوران‌های خوب لاهیجان است. در منوی این رستوران جلوی همه غذاها عبارت سرویس کامل دیده می‌شود که شامل زیتون پرورده، ماست، سالاد و نوشیدنی‌ است. با این حساب قیمت‌ غذاهای رستوران شاندیز مناسب است. اگر به این رستوران رفتید، سرویس چای را در فضای زیبای سفره‌خانه‌اش سفارش دهید و از سرویس کاملش لذت ببرید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بالاتر از میدان انتظام (اول حاجی آباد)

لیست هتل‌های لاهیجان به همراه قیمت را اینجا ببینید

رستوران خان‌سالار لاهیجان

رستوران خان سالار لاهیجان

رستوران خان سالار هم یکی دیگر از رستوران‌های خوب لاهیجان است که در محیط دنجش می‌توانید غذاهای محلی و کبابی خوبی را بچشید.

اگر گذرتان به لاهیجان افتاد و خواستید غذایی به جز کباب ترش و ماهی امتحان کنید در رستوران خان سالار واویشکا سفارش بدهید و غذایی متفاوت را بچشید. خوبی غذاهای برنجی خان سالار این است که عاشقان ته‌دیگ در هر پرس غذا یک ته‌دیگ بزرگ برای خودشان دارند که مجبور نیستند با کسی قسمتش کنند.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان ۲۳ (اندیشه)

بیشتر بخوانید: راهنمای مراکز خرید لاهیجان، شهر کلوچه و چای

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

ساحل چمخاله، میعادگاه جنگل و دریا!

ساحل چمخاله، میعادگاه جنگل و دریا!

29 خرداد 1402
بهترین کلبه‌های اقامتی در دل جنگل‌های سرسبز شمال

بهترین کلبه‌های اقامتی در دل جنگل‌های سرسبز شمال

2 بهمن 1401

۶ نظر

  • پاسخ مهناز ۲۶ آبان ۱۳۹۶ از ۱۳:۲۶

    رستوران خان سالار عالیییی.. هم غذا هم سرویس دهی و هم فضای شیک.. چلو ماهیچه بییست..

  • پاسخ مهناز ۲۶ آبان ۱۳۹۶ از ۱۳:۲۹

    رستوران شاندیز خوبه اولش منو رو که نگاه میکنی با توجه به سرویس رایگان روی غذا منطقیه ولی سرویس چای ۲۵ تومن منطقی نیست تازه وقتی میری حساب کنی میبینی که گوش تا گوشتو میبرن.. ۱۵ تومن مازاد بر فاکتور حساب کرد که نفهمیدیم چیه حق سرویسه یا…..

  • پاسخ منصور ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ از ۱۳:۲۹

    رستوران مهتاب فضای بسیار زیبا وپرسنل بسیار مودب و خوبی دارد اما معایبی نیزدارد از جمله کم فروشی ؛ گرانفروشی و گرفتن مالیات بر ارزش افزوده که بعید است به حساب دولت واریز شود چون با یک حساب سرانگشتی اگر واقعا مبالغی که از مردم به عنوان مالیات میگیرند را به دولت بدهند باید درسال حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومن مالیات بر ارزش افزوده به دولت بدهند (قابل توجه سازمان امور مالیاتی لاهیجان) ضمنا کلیه قیمتها در منو بدون احتساب چلو میباشد وچنانچه بخواهید کباب خودرا با چلو میل کنید ؛هفت هزار تومان به فاکتورتان اضافه میشود وبه اندازه یک نعلبکی برنج تحویلتان میدهند وبه این ترتیب قیمت یک پرس چلوکباب کوبیده میشود ۲۹ هزار تومان

  • پاسخ عباس ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ از ۱۸:۳۴

    رستوران مهتاب لاهیجان را برای اولین بار رفتم و فقط امتیاز به محیط و پرسنلش میدم به نظر من حتما آشپزشون را عوض کنند و کباب ترش را از منوشون حذف کنند افتضاح بود

  • پاسخ حمیرا خسروی ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ از ۱۰:۲۴

    رستوران زیبا مرغ سرخ شده بی کیفیت (اصلا باید از منو حذف بشه) کباب ترش کیفیت مطلوب داره ولی دورچین فقط ۱ گوجه و ۴ دونه سیب سرخ شده داره، میرزا قاسمی در واقع بادمجان گوجه بود ، باقالی قاتق بی مزه و کم نمک ، پرسنل محترم و مودب . در کل ۳ از ۵ نمره خوبیه

  • پاسخ ساره تقوا ۱۷ تیر ۱۳۹۸ از ۰۳:۲۶

    رستوران زیبا جزءبهترینوتمیزترین،ومطمئنترین رستورانها از نظر فضا وغذا داره.باکیفیت هم هست.الان هرجابری گرونه دیگه،فقط دولت لطف کنن مالیات بر ارزش افزوده روکلاحذف کنن مردم با آرامش میرن خرید ورستوران.چون مالیات برارزش افزوده فقط وفقط به ضرر مردم عادیه.رستوران پولش واز مردم میگیره.فست فود لاهیجان هم فقط پیتزا پیتزا وکنتاکی عالیییییه.ساندویچ قدیمی لاهیجان که از قدیم وجود داره وتمیز وبا نان بربری درست میشه اسمش کبیر.که اگه رفتید لاهیجان ۱بار هم شده کتلتش وبخرید بخورید.فوق العادست.قنادی هم نوشین عالی وبا کیفیته،مخصوصا کوکی نوشین از همه کوکی هاعالیتره،داغشو بگیرید همون لحظه بخورید کیف میکنید.خلاصه اگه گیلان رفتید حتما لاهیجان روهم ببینید.ارزش داره،فصل بهار قشنگترین زمانشه،واگه بارون دوست دارید پاییز عالیه.

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد