بهترین زمان سفر به اتریش، پایتخت موسیقی دنیا

تاریخ انتشار : 16 بهمن 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
بهترین زمان سفر به اتریش، پایتخت موسیقی دنیا

اتریش را به عنوان مهد موسیقی و هنر می‌شناسیم؛ اگر به اتریش سفر کنید، فستیوال‌های موسیقی و هنری بسیاری را خواهد دید. این کشور زیبا به‌ دلیل رشته‌کوه‌های خیره‌کننده و دریاچه‌های شفاف کریستالی خود، بهشت عاشقان اروپا محسوب می‌شود. بهترین زمان سفر به اتریش معمولاً در ماه‌های بهار، از اوایل اردیبهشت ماه تا آخر خرداد ماه است. با بلاگ اسنپ‌تریپ همراه باشید تا درمورد کشور اتریش بیشتر بدانید.

بهترین زمان مسافرت به اتریش با توجه به آب و هوا

خانه‌های شهر وین، اتریش

اتریش کشوری است که در آن برای هر سلیقه‌ای، چیزی جذاب وجود دارد. اگر از عاشقان غذا هستید، می‌توانید طعم پیراشکی‌های خوشمزه اتریشی را بچشید. اگر از دیدن معماری‌های رببا لذت می‌برید، حتما با دیدن کلیساها با طرح‌های پیچیده که به قرن‌ها قبل باز می‌گردند، شگفت‌زده شوید. حتی اگر به طبیعت علاقه دارید، از گردش در دره‌های زیبا و راه‌آهن‌هایی که به کوه آلپ می‌رسند، لذت می‌برید.

مانند هر مقصد گردشگری دیگری، زمان بازدید از اتریش بسیار مهم است. پاسخ به این سؤال، هدف شما از این سفر و مقدار هزینه شما را تعیین خواهد کرد. بهترین زمان سفر به اتریش از لحاظ آب‌وهوا، بین آوریل تا می (۱۲ فروردین تا ۱۰ خرداد) است. البته در ماه‌های تابستان، گردشگران زیادی به این کشور می‌روند و اتریش بسیار شلوغ می‌شود. اما ماه‌های بهار به شما این فرصت را می‌دهند که در شرایط تقریباً خلوتی، کشور اتریش را کاوش کنید. اگر در ماه آوریل سفر می‌کنید، حتماً لباس ضد آب و چتر به همراه داشته باشید؛ چرا که اتریش بهارهای بارانی و ابری دارد.

در بهار به کدام منطقه اتریش سفر کنیم؟

فصل بهار، بهترین زمان سفر به اتریش

منطقه هافبورگ برای گردش در فصل بهار، بسیار عالی است. این منطقه که زمانی خانواده سلطنتی در آن زندگی، کار و حکومت می‌کردند، میراث تاریخی و فرهنگی اتریش را به نمایش می‌گذارد. قدمت خود کاخ به سال ۱۲۳۳ پس از میلاد برمی‌گردد. همچنین در این ماه‌ها، بیشترین بهره را از بازدید از وین خواهید برد، زیرا ازدحام جمعیت بسیار کمتر خواهد بود. همچنین از آنجایی ‌که فصل توریستی تابستان هنوز شروع نشده است، می‌توانید تخفیف‌های خوبی پیدا کنید.

راهنمای جامع سفر به فرانکفورت

بهترین زمان سفر به اتریش با هزینه کم

ارزان‌ترین و بهترین زمان سفر به اتریش، ماه‌های سپتامبر و اکتبر (۱۰ شهریور تا ۹ آبان) هستند. در این زمان که آغاز زمستان، هوا شروع به سردشدن می‌کند. اما این دو ماه برای افرادی که اهمیتی به سردشدن هوا نمی‌دهند و قصد دارند شهر را با پای پیاده‌ بگردند، عالی است.

چرا که در این بازه زمانی می‌توانید پروازها، اقامتگاه‌ها، بلیط‌ها و تورهای گشت‌وگذار را با قیمت بسیار پایین‌ پیدا کنید. دلیل این امر این است که تقاضاها نسبت به فصل اوج گردشگری در تابستان (ژوئن تا آگوست) به طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابند. اگر می‌توانید از هوای تابستانی گرم بگذرید و قصد دارید صدها دلار در سفر خود پس‌انداز کنید، در این مدت به اتریش سفر کنید.

بهترین زمان مسافرت به اتریش + فستیوال‌ها و رویدادها

کنسرت‌های موسیقی اتریش

جشنواره‌های اتریش یکی از معتبرترین جشنواره‌های جهان هستند که سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده را از سراسر جهان به این کشور جذب می‌کنند. جشن‌های بزرگ فیلم، نمایش تئاتر و رویدادهای موسیقی و همه رشته‌های هنری در کشور اتریش بسیار طرف‌دار دارند. این فستیوال‌ها بیشتر در ماه ژوئیه و جولای و اوت برگزار می‌شوند؛ بنابراین بهترین زمان سفر به اتریش برای شرکت در این رویدادها، تابستان است.

برخی از این جشنواره‌ها عبارت‌اند از:

 فستیوال هنر شهر سالزبورگ (Salzburg)

فستیوال سالزبورگ از زمان تأسیس خود در سال ۱۹۲۰، بهترین بازیگران جهان را به این شهر جذاب اتریشی کشانده است. اپراها، کنسرت‌های کلاسیک، و اجراهای نمایشی در شهر جذاب باروک سالزبورگ گرد هم می‌آیند. این جشنواره به دلیل تعهد خود به اجراهای با کیفیت بالا، به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی اتریش تبدیل شده است. فستیوال سالزبورگ در فصل تابستان، از اواخر ژوئیه تا اوت برگزار می‎شود.

سفر به بروکسل، شهر شکلاتی

جشنواره موسیقی قلعه گرافنگ (Castle Gerafenegg)

بهترین زمان سفر به اتریش برای دیدن این فستیوال دوست‌داشتنی، ماه اوت است. شرکت‌کنندگان می‌توانند از کنسرت‌های کلاسیک و جاز درجه یک در زمین‌های خیره‌کننده قلعه گرافنگ قرن سیزدهمی لذت ببرند. برای این رویداد حیرت‌انگیز ارکسترهای بین‌المللی، تک‌نوازان و نوازندگان جوان بااستعداد را گرد هم می‌آورند. بسیاری از افراد، جشنواره موسیقی قلعه گرافنگ را یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های ارکستر در اروپا می‌دانند.

جشنواره انقلاب تابستانی (Sonnenwende)

اتریش مرکز بسیاری از سنت‌ها و جشنواره‌های عجیب‌وغریب است، اما تعداد کمی از آنها به‌اندازه انقلاب تابستانی جذاب هستند. این جشنواره فرهنگی به مناسبت بزرگداشت طولانی‌ترین روز سال و در منطقه واچائو در اتریش پایین برگزار می‌شود. در این منطقه، دره زیبای دانوب که در فهرست یونسکو ثبت شده است، پس‌زمینه‌ای شگفت‌انگیز را برای این جشنواره محبوب اتریشی فراهم می‌کند.

جشن انقلاب تابستانی با آتش‌بازی‌های هنرمندانه، نمایش‌های باورنکردنی و هزاران چراغ شناور که روی سطح رودخانه دانوب می‌رقصند، جشن گرفته می‌شود. در این جشن فراموش‌نشدنی، حسی جادویی در فضا وجود دارد. تماشای آن به قدری باشکوه است که کشتی‌های کروز اغلب در کنار رودخانه پهلو می‌گیرند تا مسافران بتوانند از تماشای نمایش لذت ببرند.

آن‌چه در سفر به اتریش باید به یاد داشته باشید

کشور اتریش هر ساله از گردشگران بسیاری از سراسر دنیا استقبال می‌کند. بهترین زمان سفر به اتریش از نظر آب‌وهوا، فصل بهار از ماه آوریل تا می است. در این زمان، هوا رو به گرم‌شدن می‌رود و می‌توانید از پیاده‌روی در مناظر زیبای این کشور لذت ببرید. برای شرکت در فستیوال‌ها و رویدادهای جذاب هنری نیز باید در تابستان به اتریش سفر کنید. شما می‌توانید برای خرید بلیط پرواز خارجی خود به سایت اسنپ‌تریپ سر بزنید و بلیط خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

راهنمای اخذ ویزای آلمان

دسته:پروازجهانگردی

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

8 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد