راهنمای جامع سفر به فرانکفورت

تاریخ انتشار : 7 بهمن 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱ اسفند ۱۴۰۱
راهنمای جامع سفر به فرانکفورت

فرانکفورت یکی از مدرن‌ترین شهرهای آلمان، به شهر آسمان‌خراش‌ها معروف است. این شهر سومین فرودگاه بزرگ اروپا را دارد. فرانکفورت در مقایسه با برلین و مونیخ، پذیرای گردشگران کمتری است اما بخاطر داشتن موزه‌ها، کافه‌ها و مراکز خریدش با شهرهای دیگر رقابت می‌کند. موزه‌های زیادی وجود دارند که دیدن آن‌ها در سفر به فرانکفورت خالی ‌از لطف نیست. در این بلاگ قصد داریم صفر تا صد سفر به فرانکفورت را بررسی و مکان‌های دیدنی آن را به شما معرفی کنیم؛ از هزینه‌های زندگی در این شهر گرفته تا جاذبه‌های دیدنی آن. پس با ما همراه باشید.

فرانکفورت را بیشتر بشناسیم

جنگلی بزرگ و انبوه در مرکز این شهر وجود دارد که کمربندی سبز را در فرانکفورت به وجود آورده است.در فهرست ۱۵ آسمان‌خراش مرتفع آلمان، ۱۴ آسمان‌خراش در شهر فرانکفورت حضور دارند. به همین دلیل به این شهر لقب سیب بزرگ آلمان را داده‌اند. دفتر اصلی بانک مرکزی اروپا در شهر فرانکفورت قرار دارد.
در جنگ جهانی دوم، این شهر به‌شدت بمباران شد و مناطق بسیاری از آن آسیب دیدند. شهر کنونی از ویرانه‌های بعد از جنگ ساخته شد. فرانکفورت زادگاه گوته است. شاعر مشهور آلمانی در این شهر به دنیا آمد و سراسر عمرش را در آن زیست.بیشتر از ۲۵ درصد ساکنین فرانکفورت، مهاجرین و افراد غیربومی هستند. فرودگاه فرانکفورت، بزرگ‌ترین فرودگاه آلمان است، همچنین این فرودگاه رتبه چهارم را در دنیا دارد.

بهترین زمان سفر به فرانکفورت

بهترین زمان سفر به فرانکفورت، فصل تابستان است. تابستان‌ها هوای این شهر گرم و دلچسب است و رویدادهای مختلفی برگزار می‌شوند.

چه‌ کارهایی می‌توانید در سفر به فرانکفورت انجام دهید؟

لذت بردن از نوشیدنی بر فراز آسمان‌خراش‌ها

نمای شهر فرانکفورت
برخی از بارهای شهر فرانکفورت بر بلندای آسمان‌خراش‌های این شهر قرار دارند. برای ورود به این بارها باید ورودی پرداخت کنید که از چهار یورو شروع می‌شود. هر باری، منظره متفاوتی از شهر را نشان می‌دهد. بارها در شب چشم‌اندازهای زیبایی از شهر فرانکفورت را به نمایش می‌گذارند.

بازدید از شهر قدیمی رومربرگ

قسمت قدیمی شهر، رومر برگ نام دارد. بعد از جنگ جهانی دوم، این بخش از شهر به روش سنتی بازسازی شد. ساختمان‌های رنگی مربوط به قرون‌وسطی در رومر برگ وجود دارند و بسیار زیبا هستند. در فصل تابستان،  بسیاری از گردشگران بر بالکن این ساختمان‌ها نوشیدنی می‌نوشند. در زمستان، بازار کریسمس در رومر برگ برگزار می‌شود که بسیاری  از مردم به آن مراجعه می‌کنند.

شگفت انگیزترین مقاصد اروپا

قدم زدن روی پل ایزنر استگ

پل ایزنر استگ فرانکفورت
این پل در جنگ جهانی دوم به‌کلی ویران شد و بعد از جنگ، دوباره آن را ساختند. در این پل فلزی، عشاق جمع می‌شوند و با یک قفل، عشق خود را به آهن‌های فلزی قفل می‌کنند. در این پل، قفل‌های فلزی زیادی می‌بینید که مردم آویزان کرده‌اند، به این امید که معشوقشان همیشه با آن‌ها بماند.

خانه گوته را از نزدیک ببینید!

خانه گوته
چند قدم از میدان مرکزی شهر که دور می‌شوید، به خانه گوته می‌رسید. گوته یکی از معروف‌ترین شاعران  آلمان و جهان است که برای یادبودش، خانه‌اش را به موزه تبدیل کرده‌اند. ورودی خانه گوته چهار یورو است. در این خانه چهارطبقه، فراز و نشیب زندگی این شاعر بلندآوازه را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند. سفر به فرانکفورت بدون بازدید از خانه گوته، کامل نخواهد شد.

کشورهای کم‌هزینه اروپا برای اقامت کدامند؟

دیدن فرانکفورت از بالای برج اصلی

برج اصلی فرانکفورت، نمایی زیبا از این شهر را به تصویر می‌کشد. بر بالای برج می‌توانید هم‌نشینی مدرنیته و سنت را در این شهر به طور کامل مشاهده کنید. برای ورود به برج باید ۷٫۵ یورو ورودی پرداخت کنید. جهت مشاهده بهتر شهر فرانکفورت، حتما از برج اصلی شهر بالا بروید.

نکات ضروری در سفر به فرانکفورت

  • همیشه پول نقد به همراه داشته باشید. برخی از مکان‌های دیدنی این شهر کارت اعتباری را قبول نمی‌کنند.
  • نرخ جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین است؛ اما در اماکن شلوغ حواستان به جیب‌برها باشد.
  • شرکت در تور رودخانه و بازدید از باغ‌وحش شهر توصیه نمی‌شود.

رویدادهای فرانکفورت

در  این شهر، رویدادها و جشن‌های متنوعی در طول سال برگزار می‌شوند. در ادامه، آن‌ها را بیان می‌کنیم تا هنگام سفر به فرانکفورت و هم‌زمانی سفرتان، بتوانید در آن‌ها شرکت کنید.

  • بازار کریسمس که در انتهای ماه نوامبر شروع به کار می‌کند.
  • فستیوال اصلی شهر، هرساله در هفته اول آگوست برگزار می‌شود.
  • در اواسط آگوست، جشن شراب سیب در فرانکفورت شروع می‌شود.
  • در ابتدای ماه ژوئن، هرساله مردم فرانکفورت جشنی به نام والدچستاگ دارند.
  • در ماه سپتامبر، جشن شراب در فرانکفورت برگزار می‌شود.

راحت‌ترین راه رسیدن از فرودگاه به شهر فرانکفورت

اگر سوار بر قطار بین‌شهری شوید، با پنج یورو می‌توانید در حدود ۱۰ دقیقه از فرودگاه به مرکز شهر فرانکفورت بروید. این راحت‌ترین راه رسیدن به مرکز شهر است. در ضمن، قطارهای بین‌شهری فرانکفورت به طور منظم و در فواصل زمانی کوتاه، مسافرین را جابه‌جا می‌کنند. اگر از اتوبوس استفاده کنید، بلیت آن ۱۵ یورو است.

و درانتها…

بسیاری از افراد به‌ منظور تجارت به شهر فرانکفورت می‌کنند. همچنین درصد زیادی از جمعیت این شهر را افراد مهاجر و غیربومی شکل می‌دهند؛ بنابراین فرهنگ متنوعی در این شهر حاکم است. ما در این بلاگ تلاش کردیم آن‍چه برای یک سفر خاطره‌انگیز به فرانکفورت باید بدانید را با شما در میان بگذاریم. اگر قصد سفر به آلمان را دارید در بلاگ زیر می‌توانید درباره راه‌های اخذ ویزای آلمان بیشتر بخوانید:

راهنمای اخذ ویزای آلمان

شما می‌توانید بلیط پرواز خارجی خود را با بهترین قیمت از  اسنپ‌تریپ بخرید.

دسته:پروازجهانگردی

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

8 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد