سفر به وین، پایتخت افسانه‌ای اتریش!

تاریخ انتشار : 15 فروردین 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
سفر به وین، پایتخت افسانه‌ای اتریش!
وین شهری افسانه‌ایست. شهری پر از موسیقی و شعر، موزه‌ها، غذاهای عالی و تاریخ غنی که با داشتن سالن‌های اپرا و مراکز هنری محل هنرنمایی موزیسین‌ها، آرتیست‌ها و سولوئیست‌ها است. سفر به وین تقریبا در هر زمان از سال، عالی خواهد بود. در بلاگ سفر به وین، با جاهای دیدنی عروس اروپا آشنا می‌شوید!

معرفی وین، عروس اروپا!

تصویر خیابان‌های وین

خیابان‌های وین

وین پایتخت اتریش (یک کشور دموکراسی غربی و عضو اتحادیه اروپا) است. این شهر در شرق کشور واقع شده و تقریبا دو میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. بخشی از این شهر به پارک‌های متعدد، جنگل‌ها و دیگر فضاهای باز و سبز مربوط می‌شود. در بررسی کیفیت زندگی، وین در بین ۲۵ شهر مدرن جهان، در رتبه دوم قرار دارد. ریشه‌های این شهر از مستعمرات سلتیک و روم اولیه شروع می‌شود. با گذشت زمان، شهر وین به مکانی مدرن تبدیل شده و با مفهوم باروک غنی شده است. این شهر در طول تاریخ، بارها به نام‌هایی مانند شهر موسیقی و شهر رویاها نام‌گذاری شده است که در راهنمای سفر به وین به آن اشاره شده است. یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های سفر به وین، موسیقی آن بوده و موتزارت و بتهوون هر دو بر وین و موسیقی معروف آن تأثیر داشتند. موقعیت شهر وین در اروپای مرکزی، آن را به یکی از پربازدیدترین پایتخت‌های جهان تبدیل کرده است. شما می‌توانید با هواپیما، اتوبوس یا با قطار به وین بروید. پروازهای غیرمستقیم و مستقیم به ایرلاین‌ های بین‌المللی وین از سرتاسر دنیا انجام می‌شوند.
بهترین زمان سفر به اتریش، پایتخت موسیقی دنیا

آب‌ و هوای وین چگونه است؟

آب و هوای وین

هوای وین

در ادامه راهنمای سفر به وین، باید اشاره کنیم این شهر در شرق اتریش در دشتی که رود دانوب از آن عبور می‌کند، قرار دارد. این شهر در ارتفاع ۲۰۰ متر از سطح دریا واقع شده است. آب‌ و هوای وین، معتدل قاره‌ای است و زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم دارد. زمستان وین با بارش مکرر برف همراه است. به طور متوسط، ۵۳ سانتی‌متر برف در سال می‌بارد. گاهی اوقات در این شهر، دوره‌های سردی وجود دارد که در آن، دما می‌تواند به ۱۵- درجه سانتیگراد یا حتی کمتر کاهش یابد. سردترین رکورد دما، ۲۶- درجه سانتیگراد است که در فوریه ۱۹۲۹ ثبت شد. در تابستان، هوای وین عالی است و گاهی اوقات امکان دارد با باران و رعد و برق همراه باشد. با این ‌حال، دوره‌های بسیار گرمی در تابستان‌های وین نیز وجود دارد. در گرم‌ترین ماه، درجه هوا به ۳۵ درجه سانتی‌گراد و حتی بیشتر هم می‌رسد. هنگامی که با استفاده از راهنمای سفر به وین، برنامه­ریزی می­کنید، می­توانید آب و هوای آن را در نظر داشته باشید.
شگفت انگیزترین مقاصد اروپا

بهترین زمان سفر به وین

بهترین زمان سفر به وین

بهترین زمان سفر به وین

بهترین زمان برای مسافرت به وین، فصل‌های بهار و پاییز و در ماه‌های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر است. در این ایام از سال، هوای وین واقعا خوب و معتدل می‌شود و شهر با گردشگران بیشتری مواجه خواهد شد. بنابراین قیمت‌ها کمی بیشتر خواهند بود. اگر به دنبال بازدید از بسیاری از جاذبه‌های وین مانند موزه‌ها و گالری‌های هنری هستید، ژانویه و فوریه زمان خوبی برای بازدید از وین است. در این زمان، بیشتر مردم برای لذت‌بردن از آب ‌و هوای خوب به این شهر سفر می‌کنند. آب ‌و هوا در این ماه‌ها عالی است، اما این بدان معنا است که گردشگران زیادی در سطح شهر هستند و باید برای بازدید از جاذبه‌ها و صرف غذا در رستوران‌ها، در صف‌های شلوغ منتظر باشید.

هزینه‌های سفر به وین

خیابان‌های وین

خیابان‌های وین در شب

مطابق با راهنمای سفر به وین، تقریبا تمام کارهایی که باید در وین انجام دهید، دارای هزینه ورودی هستند. یک راه خوب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، استفاده از کارت پاس است. سه نوع پاس در وین وجود دارد که بسته به بودجه و ترجیح شما متفاوت هستند. با وجود این کارت‌ها می توان از موزه‌ها و جاذبه‌های مختلف با تخفیفات خوبی بازدید کرد. هزینه سفر به وین می‌تواند برای هر فردی بسته به هتل، غذاهایی که می‌خورد و … متفاوت باشد. اما افراد حداقل روزانه به حدود ۱۱۳ یورو (۱۲۲ دلار) نیاز خواهند داشت. همچنین میانگین قیمت هتل در وین برای یک زوج ۱۳۵ یورو (۱۴۵ دلار) است. بنابراین در راهنمای سفر به وین اشاره می شود که برای دو نفر برای یک هفته به طور متوسط ۱۵۸۹ یورو (۱۷۰۳ دلار) هزینه دارد. تمام این میانگین قیمت‌های سفر، از مسافران دیگر جمع‌آوری شده است تا به شما در برنامه‌ریزی بودجه سفر کمک کند.

جاهای دیدنی وین

جاذبه‌های دیدنی سفر به وین

  هر ساله میلیون‌ها نفر از وین به دلیل موقعیت آن در هنر، مد، آموزش و علم دیدن می‌کنند. وین مطمئنا به ‌عنوان یک مقصد گردشگری محبوب به‌ حساب می‌آید. بخش عظیم گردشگری و سطح تحصیلات بالای مردم آن به معنای داشتن پرسنل خدماتی در بخش‌های است که معمولا همه به‌خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند. در زیر برخی از جاهای دیدنی وین معرفی شده‌اند.
راهنمای سفر به رم ایتالیا، پایتختِ پایتخت‌ها

کلیسای جامع استفان، نماد شهر وین است

نمای داخلی کلیسای استفان

نمای داخلی کلیسای استفان

از جاذبه‌هایی که مطابق با راهنمای سفر به وین می­توانید بازدید کنید، کلیسای جامع استفانسدوم است. این کلیسا به‌ عنوان نماد شهر در قلب آن قرار دارد. کلیسای استفانسدوم با ۱۳۷ متر ارتفاع، از زمانی که در قرن دوازدهم ساخته شد، با شکوه تمام در مرکز شهر خودنمایی می‌کند. فضای داخلی کلیسای جامع با آویزهای طلایی، آثار هنری مشهور و اقلام مذهبی، غنی شده است. اگر دوست دارید تاریخچه آن را بشنوید، می‌توانید با تورهای تخصصی از این مکان جادویی دیدن کنید.

موزه تاریخ هنر وین

موزه تاریخ هنر وین

موزه تاریخ هنر، از جاهای دیدنی وین

خانواده هابسبورگ به هنر علاقه زیادی داشتند. بنابراین، آنها در طول سال‌ها شاهکارهای مشهوری را از سراسر جهان جمع‌آوری کرده‌اند. اکنون این آثار هنری گران‌بها با آثار یونانی، مصری و رومی در موزه تاریخ هنر وین به نمایش گذاشته شده‌اند. هر طبقه موزه با مجموعه‌های مختلف آماده شده است. طبقه اول، بزرگ‌ترین نقاشی‌های تاریخ هنر را به نمایش می‌گذارد. طبقه دوم به توصیف دنیای قدیم اختصاص دارد. در راهنمای سفر به وین اشاره شده است که بازدید از این موزه برای همه، به ‌ویژه هنردوستان، لذت­بخش خواهد بود.

پارک پراتر وین (Prater Park)

پارک پارتر وین

پارک پارتر، از جاهای دیدنی وین

پارک پراتر یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تفریحی در جهان است. این پارک را می‌توان در بسیاری از فیلم‌ها مشاهده کرد، زیرا از زمان ساخت آن در سال ۱۸۹۷ بسیار شهرت دارد. این پارک با ۲۵۰ وسایل ‌بازی تفریحی مختلف همچون هزارتوها، تونل‌ها، ترن هوایی، اتاق‌های آینه‌ای و بسیاری موارد دیگر، بدون توجه به سن، اوقات سرگرم‌کننده‌ای را برای همه افراد تضمین می‌کند.
سفر به بروکسل، شهر شکلاتی

هاندرتواسرهاوس (hundertwasserhaus)

هاندرتواسرهاوس وین

هاندرتواسرهاوس وین

مطابق با راهنمای سفر به وین، این قطعه معماری زیبا، مکانی عالی برای گذران خاطرات فراموش‌نشدنی در سفر به این شهر است. گرفتن عکس در مقابل این خانه‌های خارق‌العاده، ایده بسیار خوبی خواهد بود. این بنا در یک کیلومتری پراتر قرار دارد و می‌توانید با خط یک تراموا، Hetzgasse به آن برسید.

کاخ هافبورگ (Imperial Hofburg Palace)

کاخ هافبورگ

کاخ هافبورگ از جاذبه‌های سفر به وین

کاخ هافبورگ، کاخی ساده بوده که در قلب وین واقع شده است. این کاخ بزرگ شامل موزه سیسی، آپارتمان‌های امپراتوری و مجموعه نقره امپراتوری می‌شود. با خط مترو هرنگاس U3 می‌توان به کاخ رسید.

اطلاعات ضروری وین

زبان‌های اصلی: آلمانی برق: ۲۳۰ ولت واحد پول: یورو کدهای شماره‌گیری بین‌المللی: ۴۳۱ + شماره ‌تلفن اورژانس: ۱۱۲

سخن آخر

جاذبه‌های سفر به وین

جاذبه‌های سفر به وین

وین، پایتخت اتریش، یکی از جذاب‌ترین مکان‌های اروپا است. این شهر در سواحل رودخانه باشکوه دانوب از دیرباز دروازه‌ای بین شرق و غرب اروپا بوده است. راهنمای سفر به وین به شما کمک خواهد کرد تا سفری دلپذیر از این شهر داشته باشید. وین به دلیل تاریخ و فرهنگ، مناظر تاریخی باورنکردنی، موزه‌های جذاب، کاخ‌های بزرگ و فرهنگ عالی مقصدی عالی برای سفر است. اگر با خواندن این بلاگ تصمیم گرفتید به وین سفر کنید، برای خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر نگران نباشید. برای خرید بلیط پرواز خارجی به هرکجای دنیا کافی است به اسنپ‌تریپ سر بزنید.
زیباترین مکان‌های اروپا، از مزارع زیتون تا کوه‌های آلپ

فصل‌های بهار و پاییز بهترین زمان‌ها بازدید از وین هستند.

وین دارای زمستان‌های سرد با بارش مکرر برف و تابستان‌های معتدل است.

کلیسای جامع، کاخ هافبورگ و پارک پراتر از جمله جاذبه‌های دیدنی این شهر به شمار می‌روند.

دسته:جاذبهجهانگردی

مطالب مرتبط :

شهربازی های مشهد

معرفی بهترین شهربازی های مشهد، همراه با امکانات و آدرس

16 بهمن 1402
همه چیز درباره جاهای دیدنی سمنان

همه چیز درباره جاهای دیدنی سمنان

1 آذر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد