شرایط موقت کنسلی بدون جریمه پروازهای داخلی

تاریخ انتشار : 6 اسفند 1398 - تاریخ بروز رسانی : ۱۶ آبان ۱۴۰۰
شرایط موقت کنسلی بدون جریمه پروازهای داخلی

آخرین به‌روزرسانی ٢۸ اسفند ساعت ۱۱:۰۰

با توجه به گسترش بیماری کرونا، برخی از شرکت‌های هواپیمایی شرایط کنسلی بلیط‌‌هایشان را به‌طور موقت تغییر داده‌اند. به این نکته توجه کنید بلیط‌هایی که پیش از تاریخ ۶ اسفند درخواست کنسلی‌شان ثبت شده باشد شامل این شرایط نمی‌شوند. شرایط موقت کنسلی بدون جریمه‌ی هر ایرلاین را می‌توانید در ادامه بخوانید.

هواپیمایی آتا

اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند و تاریخ پروازتان بین ۶ اسفند تا ۱۵ فروردین باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۳ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی ایران‌ایر

اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند و تاریخ پروازتان تا ١١ اردیبهشت ٩٩ باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. توجه کنید برای کنسل‌ کردن بدون جریمه باید تا ساعت ۱۲ ظهر یک روز قبل از پرواز بلیط‌تان را کنسل کنید.

هواپیمایی وارش

اگر زمان صادرشدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند  و تاریخ پروازتان بین ۶ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۸ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

اصلاحیه هواپیمایی کاسپین

اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از ۵ اسفند باشد، بدون محدودیت تاریخ مسافرت و بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید ۱۲ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی قشم‌ایر

​​اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند ماه و تاریخ پروازتان بعد از این روز باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۳ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره شرکت هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی آسمان

​​اگر زمان صادر شدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند ماه و تاریخ پروازتان از ۶ اسفند تا ٩ فروردین باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۳ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره شرکت هواپیمایی آسمان

هواپیمایی ماهان

اگر زمان صادرشدن بلیط‌‌ شما قبل از ۶ اسفند باشد و تاریخ پروازتان تا ۱۵ اردیبهشت ٩٩ باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه باید بیش از ۵ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره شرکت هواپیمایی ماهان

هواپیمایی کیش ایر

اگر زمان رزرو بلیط‌‌ شما تا پایان روز ۱۹ اسفند و تاریخ پروازتان تا پایان روز ۲۹ اسفند باشد، بدون پرداخت جریمه می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از ۲۴ ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

چطور بلیط‌ خود را کنسل کنیم؟

برای ثبت درخواست کنسلی بلیط به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. در قسمت بالا سمت راست، کنار لوگوی اسنپ‌تریپ، روی دکمه «پیگیری خرید» کلیک کنید. صفحه‌ای پیش روی‌تان باز می‌شود. گزینه پرواز را انتخاب و کد پیگیری و شماره موبایل‌تان را وارد کنید. در این مرحله اطلاعات بلیط‌ پرواز‌تان را می‌بینید و می‌توانید با استفاده از دکمه «درخواست کنسلی» درخواست کنسلی بلیط‌تان را ثبت کنید.

همچنین از طریق لینکی که هنگام خرید برای‌تان پیامک شده مستقیما به صفحه اطلاعات بلیط پرواز منتقل می‌شوید و می‌توانید درخواست کنسلی بلیط را ثبت کنید.

دسته:اخبارپرواز

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

۱۸ نظر

  • پاسخ نقاش زاده ۸ اسفند ۱۳۹۸ از ۱۳:۲۰

    با عرض سلام و خسته نباشید به تمام پرسنل و کارکنان زحمت کش اسنپ و شخص محترم خانم مسعودی که در خصوص کنسلی بلیط کمک کردند بینهایت سپاسگزارم.
    و خداشکر برای دولت که با وجود این بیماری کمک بزرگی برای کنسلی بدون جریمه به مردم کرد

  • پاسخ سمیرا باوی ۸ خرداد ۱۳۹۹ از ۰۴:۰۳

    سلام و عرض ادب
    باتوجه به شیوع ویروس کرونا در اهواز خواهشمندم جهت کنسل بلیط‌های پرواز مساعدت لازم جهت کسرنشدن جریمه بعلت کنسلی ناخواسته کرونا بفرمایید

    • پاسخ mohs4 ۶ تیر ۱۳۹۹ از ۱۵:۱۰

      سلام.من درتاریخ ۳/۴/۹۹ساعت ۱۷/۴۰دقیقه پرواز داشتم ولی با ۵ دقیقه تآخیر رسیدم متاسفانه دیر شده ودرخواست کنسلی بلیط دادم ولی هزینه ای که دادم به حسابم واریز نشد لطفا رسیدگی کنید.

      • پاسخ Baran ۱۸ تیر ۱۳۹۹ از ۱۵:۰۴

        برای لغو بلیط بع علت کرونا بدون کسر جریمه کمکم کنید

  • پاسخ بهزاد دهنایی ۸ خرداد ۱۳۹۹ از ۰۴:۱۵

    سلام
    احتراما اینجانب بهزاددهنائی باتوجه به شیوع گسترده کرونا در اهواز پرواز خودم به اصفهان را کنسل کردم
    خواهشمندم جهت جریمه کنسلی بدلیل کرونا مساعدت بفرمایید چون داخل گزینه ها کنسلی بدلیل کرونا نبود

    • پاسخ mohsen ۶ تیر ۱۳۹۹ از ۱۵:۲۷

      باسلام وخسته نباشید من درتاریخ ۳/۴/۹۹ساعت۱۷/۴۰دقیقه از تهران به اهواز بدلیل دیر رسیدن بلیط رو کنسل کردم ولی هزینه اش رو نگرفتم.لطفا رسیدگی کنید.متشکرم

  • پاسخ ناصر دولت آبادی ۴ تیر ۱۳۹۹ از ۲۰:۲۵

    سلام مسافر من به دلیل کرونا پروازش کنسل شده لطفا توجه بفرمایید بیماری یهویی چکار باید کرد

  • پاسخ Payam ۲۵ تیر ۱۳۹۹ از ۱۴:۱۸

    سلام ساعت ۶۲۰دقیقه پروازم بود با ایرلاین ماهان بودبه مقصد کرمان وساعت۵۵۰دقیقه فرودگاه بودم تا به گیت رسیدم بستنش و هرچه خواهش کردم متاسفانه کمکی نکردن بهمون .متاسفانه هیچکاری برا مردم نمیکنن هیچوقت. چه اشکال داشت اخه حداقل ۶نفر بودیم که کاری نکردن تو این اوضاع بد اقتصادی فقط به فکر جیب خودشونن نه مردم. ….

  • پاسخ مریم جان بخشی ۲۷ تیر ۱۳۹۹ از ۱۳:۲۲

    با سلام. من در تاریخ ۹۹/۴/۲۷ بلیط هواپیمای ایلام_تهران گرفتم ولی متاسفانه تاریخ بلیط رو بجای ۴/۳۰دوشنبه ، ۴/۲۹ زدم و بعد از صدور بلیط متوجه شدم و به دقیقه نکشید که متوجه اشتباهم شدم و کنسل رو زدم و دوباره اقدام به صدور بلیط برای تاریخ درست کردم.
    به نظرم این خیلی بی انصافی هستش که همچین مبلغی کسر بشه چون من فقط تاریخ رو به اشتباه زدم و حتی به یک دقیقه هم نکشید.
    ممنون میشم پیگیر بشید

  • پاسخ عبدالرضا حیدری ۲ مرداد ۱۳۹۹ از ۱۹:۰۲

    چرابلیط که۳روزمانده به پروازباید۵۰درصد بخاطرکنسلی جریمه بشیم؟پروازآتا شیرازتهران یکشنبه شب ۵مرداد

    • پاسخ اسنپ تریپ ۵ مرداد ۱۳۹۹ از ۱۱:۳۴

      دوست عزیز اسنپ تریپ از قوانین کلی شرکت‌های هواپیمایی تبعیت می‌کند.

  • پاسخ رویا ۵ مرداد ۱۳۹۹ از ۰۸:۳۲

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ببخشید من حدود ۹ روز پیش بلیط پرواز از تهران به کرمانشاه خرید کردم و متاسفانه به دلیل ترافیک به پرواز نرسیدم درسایت شما این مشکل را ندیدم عنوان شده باشه فقط کنسلی نوشته شده و منم از طریق لینکی که پیامک دادید درخواست بازپسگیری پول را دادم لطفا رسیدگی کنید 🙏🙏🙏

  • پاسخ رویا ۵ مرداد ۱۳۹۹ از ۰۸:۳۸

    من هم واقعا به شما نقد دارم نتوانستم به پرواز تهران به کرمانشاه برسم مبلغ کل۳۵۴۰۰۰ هزار تومان بود و الان فرم درخواست پر کردم جریمه ۲۰۴۰۰۰هزار تومان بود واقعا با این شرایط بد اقتصادی و بیماری کرونا و فلج شدن کاسبی درسته این همه جریمه که بخاطر نرسیدن به پرواز باید بدم؟؟

    • پاسخ اسنپ تریپ ۵ مرداد ۱۳۹۹ از ۱۱:۳۲

      بابت مشکل پیش آمده متاسفیم. قوانین کنسلی پروازها یکسان است و متاسفانه امکان تغییر شرایط و قوانین در موارد خاص وجود ندارد.

  • پاسخ وحید ۹ مرداد ۱۳۹۹ از ۱۷:۰۷

    باسلام
    بیش از یک هفته از کنسل کردن بلیط من می گذره ولی هنوز مبلغ عودت نشده. چقدر طول می کشه؟؟

  • پاسخ دانیال بشیری ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ از ۰۶:۳۳

    سلام من ۱۹ مرداد ساعت ۹:۲۵ دقیقه پرواز بوشهر به تهران داشتم با هواپیمایی ایران ایر حدود ۲۵ دقیقه قبل پرواز رسیدم فرودگاه از نفر جلوییم بلیط قبول کرد اما از من نه گفت دیگه گیت رو بستیم حدود بیست نفر جا موندیم از پرواز اعتراض هم کردیم میگه خلبان گفته نمیشه کاریش کرد. پرواز تاخیر داشته باشه ما باید منتظر بمونیم کلی تا پرواز کنه اما برای چند دقیقه تاخیر ما کارت پرواز صادر نمیکنن‌

  • پاسخ افسانه کاظمی ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ از ۱۷:۲۳

    سلام ما دونفر بودیم که در تاریخ ۹ مرداد به مقصد تبریز برای اینکه نیم ساعت قبل از پرواز رسیدیم گیت رو بستن وپرواز رو از دست دادیم خواستم ببینم چرا مبلغ کسر شده از بلیط که جریمه شدیم رو برنمیگردونن

    • پاسخ اسنپ تریپ ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ از ۰۸:۵۲

      سلام
      لطفا با شماره پشتیبانی اسنپ تریپ داخلی پرواز تماس بگیرید تا با توجه به اطلاعات بلیت و پرواز بتونن پاسخ سوالتون رو بدن.
      ۰۲۱۷۵۱۳۲۰۰۰

    ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد