۴ هتل آپارتمان نزدیک حرم در مشهد

تاریخ انتشار : 6 دی 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ دی ۱۴۰۱
هتل آپارتمان نزدیک حرم مشهد

مشهد به دلیل موقعیت خاص خود هتل‌های زیادی دارد، ولی هتل آپارتما‌ن‌های مشهد نزدیک حرم معمولا با استقبال زیادی مواجه می‌شوند. چرا که از یک طرف با فاصله کمی از حرم رضوی قرار گرفته‌اند و از طرف دیگر در کم کردن هزینه‌های سفر موثرند. می‌توان در آنها آشپزی کرد و حس راحت در خانه بودن را هم از سر گذراند. در این مطلب، اسنپ‌تریپ چند مورد از هتل آپارتمان نزدیک حرم مشهد را معرفی کرده.

هتل آپارتمان آرمان؛ هتل آپارتمانی نوساز نزدیک حرم

هتل آپارتمان آرمان مشهد

اتاق‌های هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان یک هتل نوساز و تماما مشهدی است. تماما مشهدی از این نظر که تمام خصوصیاتی که یک هتل مشهد باید داشته باشد را دارد. به حرم نزدیک است. شیک و تمیز است. رفتار کارکنان مودبانه بوده و تمام وسایل از جمله وسایل خواب، بهداشتی و نو هستند. هتل، امکانات ویژه‌ای مثل دو رستوران یاس و زعفران با غذاهای ایرانی و فرنگی و مجموعه ورزشی شامل استخر، حمام ترکی، حوضچه کودک، سونا و جکوزی دارد و از آن گذشته مثل شهر کاملی است.

خیاط خانه، قنادی و مرکز خرید از جمله امکانات آرمان است. بر روی بام هتل باغ مصفایی وجود دارد که می‌شود شهر را دید. در اتاق‌های هتل نیز که بزرگ و جادار است، حس راحت در خانه بودن را می‌توان کاملا حس کرد. هتل آپارتمان آرمان ۵۰۰ متر با حرم مطهر امام رضا(ع) فاصله دارد و دید مستقیمی هم به صحن دارد.

آدرس هتل آپارتمان آرمان: مشهد، خیابان نواب صفوی، مجتمع آرمان

هتل آپارتمان بشری؛ بزرگ‌ترین هتل آپارتمان ایران

هتل آپارتمان بشری

اتاق‌های هتل آپارتمان بشری

هتل آپارتمان بشری یکی از بزرگ‌ترین هتل‌ آپارتمان‌ های نزدیک حرم مشهد است، هتل آپارتمانی که درست روبه روی ورودی باب الجواد قرار گرفته و به دیدنی‌ها و بازارهای معروف شهر مشهد مثل بازار رضا هم نزدیک است.  بشری هتل ۴ ستاره‌ای است، در سال ۸۸ شروع به کار کرده و امکانات درخوری دارد. علاوه بر اتاق‌های یک تخته و دو تخته، سوئیت و آپارتمان نیز دارد که دلباز بودن و راحتی جزو ویژگی‌های مشترک همه آنهاست. در منوی رستوران هتل که نمای خوبی به حرم رضوی دارد، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی هست و خود هتل نیز در مهمانوازی سنگ تمام گذاشته.

آدرس هتل آپارتمان بشری: مشهد، خیابان اندرزگو (خسروی نو)، ابتدای بازار سرشور (مقابل باب الجواد)

راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

هتل آپارتمان مهر؛ هتل آپارتمان نزدیک حرم در مشهد

هتل آپارتمان مهر مشهد

اتاق‌های هتل آپارتمان مهر مشهد

هتل آپارتمان سه ستاره مهر یکی از باسابقه‌ترین هتل‌ آپارتمان‌ های نزدیک حرم مشهد است و این سابقه در ارائه خدمات به کمک مسئولان هتل آمده. فاصله هتل تا حرم مطهر پیاده پنج دقیقه است و کمتر از بیست دقیقه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و ایستگاه مرکزی راه آهن مشهد می‌رسید. هتل مهر واحدهای آپارتمانی متعددی شامل ۳۷ واحد یک‌خوابه،۱۵ واحد دو خوابه و یک سوئیت دارد که ویژگی مشترک همه آنها داشتن آشپزخانه، نشیمن‌های ، دو حمام و ارائه صبحانه رایگان است. جدا از این هتل مهر، رستورانی با تنوع غذایی بالا هم دارد که باعث شده این هتل جایی محبوب باشد.

آدرس هتل آپارتمان مهر: مشهد، خیابان امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل آپارتمان یلدا؛ هتل آپارتمانی با اتاق‌های دلباز

هتل آپارتمان یلدا

اتاق‌های هتل آپارتمان یلدا

هتل آپارتمان یلدا با اینکه هتل ۲ ستاره‌ای است، اما در ۴ طبقه و با دارا بودن ۱۶ واحد آپارتمان مجهز و شیک چیزی کم از هتل‌های پرستاره مشهد ندارد. فاصله ۲۰ دقیقه‌ای تا حرم رضوی و از آن گذشته سرویس رایگان رفت و آمد به حرم که از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر برقرار است از جمله مزیت‌های هتل آپارتمان یلداست. یکی دیگر از خوبی‌های هتل آپارتمان یلدا مجهز بودن واحدهای آپارتمانی به آشپزخانه و فراهم بودن همه امکانات رفاهی است. اتاق‌ها نورگیر خوبی دارند و آنقدر دلباز و راحتند که انگار در اتاق‎های خانه خود راه می‌روید. هتل آپارتمان یلدا روزانه سرویس‌های متعددی به نقاط مختلف شهر و اماکن سیاحتی و بازارهای مختلف دارد.

آدرس هتل آپارتمان یلدا: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین عنصری ۱۱ و ۱۳

مشاهده و رزرو هتل‌های نزدیک حرم امام رضا مشهد در وبسایت اسنپ‌تریپ

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد