لیست هتل آپارتمان‌های خیابان امام رضا مشهد

تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ آذر ۱۴۰۱
لیست هتل آپارتمان های خیابان امام رضا مشهد

خیابان امام رضای مشهد، خیابان هتل‌های مشهد است و به دلیل فاصله کم آن با بارگاه امام هشتم شیعیان، بسیاری از مسافران مشهد و به خصوص آنهایی که به قصد زیارت به این شهر سفر می‌کنند، دلشان می‌خواهد که در هتل مشهد و این خیابان اقامت داشته باشند. هتل آپارتمان‌های خیابان امام رضا (ع)، جزو پرطرفدارترین هتل‌ آپارتمان های مشهد هستند. ما در این مطلب لیست هتل آپارتمان‌های خیابان امام رضا مشهد را برایتان نوشته ایم.

هتل‌ آپارتمان‌های ۱ ستاره مشهد

هتل آپارتمان قصر آیدین

هتل آپارتمان قصر آیدین

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۹

این هتل آپارتمان مشهد با اینکه تنها ۵ دقیقه با حرم فاصله دارد، سرویس حرم نیز دراختیار مهمانان هتل قصر آیدین قرار می‌دهد. پارک کوهسنگی در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از آن قرار دارد و برای سفری اقتصادی مناسب است.

هتل آپارتمان تابش

آدرس: خیابان امام رضا، چهارراه دانش، شهید حنایی ۱۷

از هتل آپارتمان تابش تا حرم تنها ۵ دقیقه پیاده راه است و یکی از  نوسازترین هتل آپارتمان های مشهد محسوب می‌شود.

هتل آپارتمان قصر شمس

آدرس: امام رضا ۸، چهارراه دوم، رجب زاده ۱۶

از این هتل آپارتمان مشهد تا حرم، پیاده ۸ دقیقه راه است. مراکز خرید ضامن، آسمان و بازار رضا در دوقدمی هتل آپارتمان قصر شمس است و واحدهایش مجهز به آشپزخانه نیز هستند.

هتل آپارتمان نیکا

آدرس: خیابان امام رضا(ع)، دانش شرقی ۸، بعد از چهارراه اول، پلاک ۲۳

قرار گرفتن هتل آپارتمان نیکا در خیابان امام رضا باعث شده به تمام جاهای دیدنی مشهد نزدیک باشد و با ۵ دقیقه پیاده روی به حرم برسید. هتل نیکا یک هتل آپارتمان با هزینه‌های اقامتی مناسب است. این هتل خدمات خوبی دارد و رستورانش ۲۴ ساعته است.

هتل آپارتمان ملل

آدرس: میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا، امام رضا ۱

چند قدم که از هتل آپارتمان ملل تا حرم بیشتر راه نیست و قرار گرفتن این هتل جزو هتل های برتر سازمان میراث فرهنگی آن را به هتل اپارتمانی پرطرفدار تبدیل کرده. هتلی که هم سوئیت دارد و هم آپارتمان.

هتل آپارتمان‌های ۲ ستاره مشهد

هتل آپارتمان ابریشم

هتل آپارتمان معجزه

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۲

این هتل آپارتمان مشهد به دلیل قرار گرفتن در خیابان امام رضا، ۵ دقیقه بیشتر با حرم مطهر امام هشتم فاصله ندارد. آسانسور، خدمات ویزه معلولین و رستوران از جمله امکانات هتل آپارتمان معجزه است.

هتل آپارتمان ابریشم

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۲

یکی دیگر از هتل آپارتمان های خیابان امام رضا، هتل آپارتمان ابریشم است. از این هتل تا حرم ۱۰ دقیقه پیاده راه است.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

هتل آپارتمان پاویون

آدرس: خیابان امام رضا ۸، نبش چهارراه سوم

۱۵ دقیقه که از هتل پیاده بروید به بارگاه امام هشتم شیعیان می‌رسید  و مراکز خرید خیابان امام رضا و خیابان ۱۷ شهریور در چند قدمیان قرار دارد. هتل آپارتمان پاویون شامل سوئیت و آپارتمان است و پارکینگ، رستوران، سالن همایش از جمله امکاناتش محسوب می‌شود.

هتل آپارتمان فاخر

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۴۸، نبش چهار راه اول

هتل آپارتمان فاخر نیم ساعت با حرم امام رضا(ع) فاصله دارد ولی سرویس حرم در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. جدا از آن ایستگاه مترو بسیج در ۷۰۰ متری این هتل است.

هتل آپارتمان‌های ۳ ستاره مشهد

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان شارین

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۲، دانش شرقی ۲۱

یکی از نزدیک ترین و لوکس ترین هتل آپارتمان های مشهد در خیابان امام رضا، هتل آپارتمان شارین است که با حرم ۶ دقیقه فاصله دارد و به مراکز خرید نیز نزدیک است.

دیگر هتل آپارتمان‌های خیابان امام رضا مشهد

برای آشنایی با سایر هتل آپارتمان های خیابان امام رضای مشهد در اسنپ تریپ نام این هتل ها را جستجو کنید.

هتل آپارتمان ۳ ستاره شباهنگ

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۵

هتل آپارتمان ۲ ستاره شباهنگ یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد است. اگر برای زیارت به مشهد سفر می کنید و دلتان می خواهد در اتاق هایی تمیز و زیبا اقامت داشته باشید و غذاهایی دلچسب بچشید، رزرو این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل آپارتمان شباهنگ در خیابان امام رضا ۵ قرار دارد و فقط با ۱۰ دقیقه پیاده روی از هتل به ورودی باب الرضای حرم مطهر امام رضا (ع) می رسید. آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه این هتل آپارتمان برای کسانی که دست جمعی سفر می کنند گزینه مناسبی خواهد بود.

هتل آپارتمان ۱ ستاره معین درباری

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۹

هتل آپارتمان معین درباری مشهد در نزدیکی خیابان امام رضا قرار گرفته است. هتل آپارتمان ۱ ستاره معین درباری مشهد با تعداد ۳۲ اتاق در ساختمانی ۴ طبقه از سال ۱۳۷۸ از مسافران مشهد پذیرایی می‌کند. این هتل از لحاظ دسترسی در موقعیت ویژه‌ای قرار دارد و جزو هتل‌های نزدیک به حرم محسوب می‌شود. تنها با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید برای زیارت به حرم امام رضا بروید و از درب باب‌الرضا وارد حرم شوید. اگر اهل خرید و پاساژگردی هستید می‌توانید به بازار رضا در یک کیلومتری هتل آپارتمان سر بزنید.

هتل آپارتمان ۱ستاره لبخند

آدرس: خیابان امام رضا ۸، کوچه ربیعی

هتل آپارتمان لبخند مشهد هتل نوسازی است که در سال ۹۲ کارش را شروع کرده و از آن زمان در لیست هتل آپارتمان‌های خوب مشهد جای گرفته است. این هتل آپارتمان در هشت طبقه شامل سوئیت‌های یک خوابه است که امکاناتی نظیر آشپزخانه، مبلمان، تلویزیون و حمام دارد، به طوری که گویی واقعا در خانه خودتان هستید! داشتن رستوران و کافی شاپی که ۲۴ ساعته باز است و منوی متنوعی دارد و همچنین موقعیت مکانی خاص هتل در جلب مهمان موثر واقع شده. از هتل آپارتمان لبخند تنها با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم مطهر امام رضا بروید.

هتل آپارتمان ۱ ستاره آوا

آدرس: خیابان امام رضا (ع)، امام رضا هشتم

در خیابان امام رضا مشهد واقع شده، خیابانی که انتخاب‌های بی‌شماری را سر راهت قرار می‌دهد و تا حرم رضوی نیز فاصله ۵ دقیقه‌ای دارد. هتل آپارتمان آوا چندین اتاق ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته و ۵ تخته دارد که تمیز و مرتب در اختیار مسافران هستند.

بیشتر بخوانید: لیست هتل‌های نزدیک حرم امام رضا(ع) به همراه جزئیات و عکس

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد