لوکس‌ترین هتل‌های مشهد کدام است؟

تاریخ انتشار : 30 مهر 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۹ آذر ۱۴۰۱
لوکس ترین هتل های مشهد

مشهد را می‌توانیم مهم‌ترین مقصد گردشگری مذهبی در ایران بدانیم. سالانه مسلمانان بسیاری از شهرهای مختلف ایران و جهان برای زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند. در این بین کسانی هستند که علاوه بر نزدیک‌بودن هتلشان به حرم، لوکس‌بودن هتل مشهد هم برایشان اهمیت دارد. در اینجا نگاهی داریم به لوکس‌ترین هتل‌های مشهد.

 هتل الماس ۲ مشهد

الماس-۲-مشهد

هتل الماس ۲ یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است. این هتل همان‌طور که از یک هتل ۵ ستاره انتظار می‌رود امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مسافران فراهم کرده است. هتل الماس ۲ با سه کافی‌شاپ و دو رستوران از مهمانانش پذیرایی می‌کند. یکی از رستوران‌ها که در بام این هتل ساخته شده، گردان است و به شهر مشهد و حرم مطهر چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه دارد. در این رستوران غذاهای فرنگی و دریایی سرو می‌شود. رستوران دیگر این هتل ۲۴ ساعته با غذاهای ایرانی، دریایی، انواع پاستا و استیک از مهمانان پذیرایی می‌کند.

از دیگر امکانات هتل الماس ۲ می‌توانیم به مجموعه آبی اشاره کنیم، این مجموعه استخر و سونا و جکوزی را شامل می‌شود. همچنین در این مجموعه استخری هم مخصوص کودکان تعبیه شده. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت هتل الماس ۲ فاصله کمش تا حرم مطهر امام رضا (ع) است. مسافران این هتل می‌توانند با ماشین ۵ دقیقه‌ای به حرم برسند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل الماس ۲ مشهد متفاوت‌تر از دیگر هتل‌هایی‌ست که در آن اقامت داشته‌اید؛ در عین حال که در مشهد هستید با طراحی جذاب اتاق‌ها به تمدن‌های دیگر کشورها هم سفر می‌کنید. با توجه به سلیقه خود می‌توانید از بین اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با سبک تمدن آفریقا، ایتالیا، ایران باستان، صفویه، تایلند، ترکیه، روسیه، عرب، و هند، که هر یک رنگی به خصوص و چیدمانی زیبا دارند، یکی را انتخاب و اقامت خود را در شهر مشهد به‌یادماندنی کنید. قیمت هر یک از این اتاق‌ها با توجه به فصول مختلف سال متفاوت است.

آدرس: خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا ۲۰

بهترین هتل‌های مشهد از دید کاربران

مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

کسانی که دلشان می‌خواهد اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد را تجربه کنند، هتل درویشی انتخاب خوبی برایشان است. هتل مجلل درویشی چندین رستوران و کافی‌شاپ دارد که مهمانان می‌توانند بنا به سلیقه‌شان در هر کدام از رستوران‌ها که بخواهند غذایشان را صرف کنند، مثلا رستوران آترویوم رستورانی است مرتفع با سقفی شیشه‌ای. رستوران روف‌گاردن، کافی‌شاپ مرکزی، فست‌فود فیروزه، چایخانه‌ سنتی در فضای باز و کافی‌شاپ‌های هتل هم اوقات خوشی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. کسانی که در هتل درویشی اقامت دارند، می‌توانند برای خرید سوغات از هتل خارج نشوند. هتل مراکز خریدی برای مسافران در نظر گرفته است که از ۳۱ غرفه تشکیل شده است، این غرفه‌ها محصولات مختلف داخلی و برندهای خارجی را به فروش می‌رسانند. سالن بدنسازی، ماساژ، سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه، استخر و سونا و جکوزی و حمام سنتی از دیگر امکانات این هتل هستند. اتاق‌های این هتل عبارتند از واحد سینگل اکونومی، واحد سینگل استاندارد، واحد توئین اکونومی، واحد دبل استاندارد، واحد دوبلکس چین، واحد دوبلکس هند و واحد دوبلکس ایران باستان که در هر کدام از این اتاق‌ها امکانات مناسبی برای مسافران در نظر گرفته شده است.  اگر اهل بازی بیلیارد هستید، کافه بیلیارد هتل درویشی، جایی است که در آن همراه با بازی بیلیارد می‌توانید میان‌وعده دلخواه خود را نیز نوش جان کنید. در این کافه با دوستانتان تفریحات هیجان‌انگیزی مانند مسابقه بیلیارد انجام دهید. علاوه بر این‌ها، در این هتل می‌توانید انواع ماساژ را تجربه کرده و عضلات بدنتان را از گرفتگی و خشکی ر‌ها کنید. وجود یک تیم متخصص در محیطی حرفه‌ای، تضمین‌کننده کسب بهترین نتیجه است. انواع ماساژ با روغن، ماساژ با سنگ، ماساژ با شیر و عسل، ماساژ سوئدی، ماساژ هربال کمپرس، ماساژ روسی، ماساژ سر، صورت و پا و … بخشی از خدمات ماساژ هتل هستند.

از امکانات و خدمات و فضای شیک هتل که بگذریم، هتل درویشی از نظر دسترسی به حرم مطهر امام رضا (ع) در موقعیت خوبی قرار دارد و با ماشین ۱۰ دقیقه‌ای به حرم خواهید رسید.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل-بین-المللی-قصر

هتل بین‌المللی قصر یکی دیگر از هتل های لوکس مشهد است. این هتل با اتاق‌هایی متفاوت و امکانات رفاهی کامل از مهمانان پذیرایی می‌کند. هتل برای کسانی که غذاهای سنتی و ایرانی را دوست دارند رستورانی سنتی، برای کسانی که اهل فست‌فود هستند رستوران فست‌فود و برای کسانی که غذاهای دریایی را ترجیح می‌دهند رستوران دریایی در نظر گرفته است. هتل بین‌المللی قصر برای کسانی که با کودکانشان سفر می‌کنند انتخاب مناسبی است، چون بچه‌ها می‌توانند در شهربازی کودکان تجربه‌ای به یادماندنی داشته باشند. علاوه بر این‌ها سالن بیلیارد، سالن بازی‌های کامپیوتری، فروشگاه‌های داخلی هتل و سالن‌های آرایش از امکانات این هتل است. همچین این هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی خوبی دارد و با ماشین ۵ دقیقه‌ای می‌شود به حرم رسید. اگر اهل خرید و پاساژگردی هستید، به پاساژ جواد سر بزنید و اگر اهل رستوران شکم‌گردی هستید، علاوه بر رستوران خود هتل قصرالضیافه می‌توانید به رستوران مرسده بروید که تنها ۱۰ دقیقه با محل اقامت شما فاصله دارد. هزینه اتاق‌های این هتل با توجه به فصل سفر شما متفاوت است.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل هما ۱ مشهد

هتل-هما-۱

هتل هما ۱ یکی از هتل‌های قدیمی شهر مشهد است و در گذشته با اسم هتل هایت شناخته می‌شد. این هتل با اینکه بیش از ۴۰ سال قدمت دارد، هنوز هم یکی از هتل‌های لوکس این شهر به حساب می‌آید و مشتری‌های همیشگی خودش را دارد. هتل هما ۱ خدمات رفاهی و ورزشی‌ای مانند سونا، جکوزی، زمین تنیس، دوچرخه‌سواری و پیست پیاده‌روی برای مهمانانش در نظر گرفته است. همچنین سه رستوران، یک کافی‌شاپ و یک چایخانه در این هتل تعبیه شده که همه سلیقه‌ها بتوانند در فضای مورد علاقه‌شان، غذا و نوشیدنی دلخواهشان را سفارش بدهند. فاصله هتل هما ۱ تا حرم مطهر با ماشین حدود ۲۰ دقیقه است.

این هتل معماری فوق‌العاده زیبایی دارد همچنین وجود باغ دنج و دلنشین در محوطه فضایی آرامش‌بخش را به‌وجود آورده و می‌توانید زیر درختانش دقایقی بنشینید و استراحت کنید.  هتل دارای چندین سالن غذاخوری و تالار مجلل بوده و علاوه بر آن،  به سالن ماساژ، سونا، و جکوزی نیز مجهز می‌باشد.  اگر اهل پاساژگردی و خرید هستید، می‌توانید در مرکز خرید هتل قدم بزنید و سوغات مشهد را تهیه کنید.

آدرس: خیابان احمدآباد، نبش کلاهدوز

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

سخن آخر؛

سفر به مشهد چه برای زیارت حرم مطهر چه برای سیاحت و گردش، جز به یاد ماندنی‌ترین سفرها برای ما ایرانی‌ها است و هر یک از ما حداقل یک بار آن را تجربه کردیم. مشهد جاهای طبیعی و تفریحی بسیاری دارد که توجه مسافران را به خود جلب کرده، جاهایی مثل پارک کوهسنگی، طرقبه، مجموعه تفریحی چالدره، پارک وکیل آباد و پارک موج‌های آبی که پیشنهاد می‌شود در سفر خود حتما به آنها سری بزنید. در این بلاگ سعی کردیم لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های مشهد را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید هتل مناسی را برای اقامت در شهر زیبای مشهد انتخاب کنید.

دیگر هتل‌های لوکس مشهد

هتل قصر طلایی: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج.

هتل قصرالضیافه: مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت.

هتل مدینه‌الرضا: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی.

در صفحه هتل‌های ۵ ستاره مشهد در وبسایت اسنپ‌تریپ هتل‌های لوکس ۵ ستاره مشهد را با بهترین قیمت رزرو کنید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

۱ نظر

  • پاسخ محمد صرفی ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ از ۰۸:۳۷

    سلام هتل الماس ۲یکی از بهترین هتل های مشهد است من این مدت در این هتل اقامت داشتم خیلی بهم خوش گذشت و همه چی عالی بود حتی برخوردکارکنان و مهمانداران آنجا بسیار عالی بود.
    من قبلاً هتل های زیادی در مشهد رفتم.اماهیچکدام آنها به خوبی هتل الماس ۲نیستندوحتی نمی‌توانند به گردپای آن هم برسند
    واقعا عالی ودرجه یک👌👌⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد