لیست هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

تاریخ انتشار : 1 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
لیست هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

هرساله نمایشگاه بین المللی تهران شاهد برگزاری نمایشگاه‌های زیادی است. برگزاری این نمایشگاه‌ها، باعث سیل مسافران زیادی از شهرهای دیگر به تهران می‌شود. از آنجا هم که تهران شهر شلوغ و پرترافیکی است، این عده به دنبال اقامت در هتل تهران و نزدیک به نمایشگاه بین المللی هستند تا در کمترین زمان به آن برسند. بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال اقامت در هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران هستید، این پست را بخوانید.

هتل استقلال

اتاق‌های هتل استقلال

آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر

هتل استقلال تهران در بزرگراه چمران قرار گرفته و این به آن معناست که حتی با پای پیاده می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی تهران رسید. هتل استقلال، بزرگترین هتل ۵ ستاره پایتخت است و امکاناتی در خور در دوبرج غربی و شرقی‌اش دارد. برای پیاده‌‌روی می‌توان به خیابان خواستنی ولیعصر، خیابان چنارهای تهران، رفت. یا با یک اتوبوس مستقیم به بازار تجریش رسید. هزینه اقامت در اتاق یک تخته برج غربی آن ۶۴۵ هزار تومان است.

هتل پارسیان آزادی

اتاق‌های هتل پارسیان آزادی

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام ، تقاطع اوین

یکی دیگر از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، هتل پارسیان آزادی است. برجی در منطقه‌ای خوش آب و هوا که تمامی امکانات یک هتل خوب را داراست. از طراحی مدرن آن بگیر تا امکانات زیادش مثل گالری هنری، چندین کافه و رستوران، استخر و سونا، فروشگاه و حمام سنتی. هتل پارسیان با اینکه در حاشیه بزرگراه چمران یعنی همان بزرگراهی که به نمایشگاه بین المللی می‌رسد قرار گرفته، ولی سرو صدایی به خودش نمی‌بیند. هزینه اقامت در اتاق دوتخته این هتل با صبحانه ۸۵۰ هزار تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

هتل پارسیان اوین

اتاق‌های هتل پارسیان اوین

آدرس: بزرگراه شهید دکتر چمران، تقاطع اوین

هتل پارسیان اوین تنها ۵ دقیقه با نمایشگاه بین المللی تهران فاصله دارد. بنابراین اگر حوصله ترافیک را ندارید و می‌خواهید بی‌دردسر به نمایشگاه برسید می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد. هم در منطقه‌ای خوش آب و هوا قرار گرفته و هم قدمتش باعث شده تجربه کافی در پذیرایی از مهمانانش را داشته باشد. ایستگاه اتوبوس بی‌آرتی درست روبه روی هتل قرار گرفته. و درکه و ولنجک و توچال در همان نزدیکی است. هزینه اقامت در اتاق دو تخته این هتل با تخفیف ۴۰۵ هزار تومان است.

هتل آپارتمان جم

اتاق‌های هتل آپارتمان جم

آدرس: خیابان ولی‏عصر، مقابل جام جم، خیابان شهید طاهری، پلاک ۸۲، هتل آپارتمان جم تهران

هتل آپارتمان جم مقابل صدا و سیما واقع شده و پیاده تا نمایشگاه بین المللی تهران ۲۰ دقیقه فاصله دارد. و این مسیر با ماشین به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا می‌کند. مزیت قرار گرفتن در خیابان ولیعصر تهران که به همه جا نزدیک است و با بی آرتی می‌توان از شمال تا جنوبش را طی کرد و امکانات مناسبش می‌تواند آن را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهد. هزینه اقامت در سوئیت یک تخته این اپارتمان ۷۳۲ هزار تومان است.

هتل‌های ۵ ستاره تهران؛ لذت اقامت در هیاهوی پایتخت

هتل آپارتمان آسا

اتاق‌های هتل آپارتمان آسا

آدرس: خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ثارالله، شماره ۹

از هتل آپارتمان آسا تا نمایشگاه بین المللی تهران ۱۵ دقیقه باماشین راه است و علاوه بر این، هتل در یکی از آرام‌ترین خیابان‌های پایتخت یعنی خیابان زعفرانیه واقع شده. از هتل بیرون می‌زنید و می‌توانید در کوچه‌های پردرخت و خوش آب و هوای زعفرانیه راه بروید و اگر اهل خریدید مرکز خرید پالادیوم با شما ۵ دقیقه فاصله دارد. امکانات کامل هتل نیز همواره نظر مهمانانش را جلب کرده. هزینه اقامت در آپارتمان دوخوابه یک تخته هتل ۷۵۱ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: معرفی هتل‌های خیابان ولیعصر تهران

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد