معرفی هتل‌های خیابان شریعتی تهران

تاریخ انتشار : 23 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ آبان ۱۴۰۱
هتل های خیابان شریعتی تهران

هتل‌های خیابان شریعتی تهران انتخاب خیلی از مسافرهاست. از آنجایی که خیابان شریعتی از طولانی‌ترین خیابان‌های شهر است، مسافران از این خیابان به نقاط مختلف شهر دسترسی خوبی خواهند داشت. مکان‌های مهم زیادی هم در این خیابان قرار دارند که در انتخاب مسافران بی‌تاثیر نیست. در اینجا از بین لیست هتل تهران، آن‌هایی را که در خیابان شریعتی ساخته شده‌اند یا فاصله خیلی کمی با این خیابان دارند معرفی می‌کنیم.

هتل ونوس تهران

هتل ونوس خیابان شریعتی

این هتل آپارتمان ۳ ستاره که یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های تهران است و با ۷ دقیقه پیاده روی از این هتل به خیابان شریعتی می‌رسید. اگر هم بخواهید از هتل با ماشین به خیابان شریعتی بروید کافی‌ است ۳ دقیقه رانندگی کنید. هتل آپارتمان ونوس امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مهمانان تدارک دیده است. تمامی پنجره‌های هتل آپارتمان ونوس دوجداره هستند و اجازه ورود سر و صدای مزاحم به داخل اتاق‌ها را نمی‌دهد. اینترنت، مینی‌بار، دستگاه‌های چای‌ساز و قهوه‌ساز هم در همه اتاق‌ها موجود است. کلوپ ورزشی هتل آپارتمان ونوس یکی از لوکس‌ترین کلوپ‌های ورشی تهران است و امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و ماساژ دارد.

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، چهار راه کیهان، خیابان زینالی شرقی، پلاک ۳۱

هتل کوروش تهران

هتل کوروش تهران

 

هتل آپارتمان ۳ ستاره کوروش در بلوار میرداماد تهران ساخته شده است. از این هتل آپارتمان با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به خیابان شریعتی برسید. شرکت‌ها و مراکز تجاری زیادی در نزدیکی خیابان میرداماد قرار دارند و خیلی‌ از کسانی که در سفر کاری هستند این هتل را انتخاب می‌کنند تا به این مراکز به راحتی دسترسی داشته باشند. هتل آپارتمان کوروش ۷ طبقه دارد. به تازگی بازسازی شده است و امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مهمانانش در نظر گرفته است.

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان حصاری، شماره ۳۴

بیشتر بخوانید: هتل‌های مرکز شهر تهران کدامند؟

هتل ساسان تهران

هتل ساسان تهران

هتل ساسان هتلی در خیابان شریعتی، دو ستاره و در نزدیکی مرکز شهر ساخته شده است. اولین ویژگی مثبت هتل دسترسی خوبش به مناطق مختلف شهر است. هتل ساسان با میدان هفت‌تیر فاصله چندانی ندارد و از این میدان به راحتی به ایستگاه مترو و خطور تاکسی‌رانی و اتوبوس می‌رسید. دو بیمارستان خانواده و سجاد هم فاصله کمی با این هتل دارند. اگر سینما رفتن و دیدن گالری‌های هنری را دوست دارید می‌توانید با ۵ دقیقه پیاده‌روی به سینما ایران بروید فیلم‌های روز را ببینید. یا از نمایشگاه‌های این مجموعه دیدن کنید.

آدرس: خیابان شریعتی، پایین‌تر از سینما ایران، کوچه نیرو

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

هتل آپارتمان سپهر تهران

اگر بخواهید در هتل آپارتمانی در شمال شهر تهران و نزدیک به خیابان شریعتی شمالی اقامت داشته باشید هتل آپارتمان ۴ستاره سپهر گزینه خوبی برایتان خواهد بود. هتل آپارتمان سپهر در خیابان فرشته ساخته شده است و از این هتل آپارتمان با حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به خیابان شریعتی می‌رسید. مجتمع‌های تجاری مدرنی مثل سام سنتر هم فاصله کمی با هتل دارند. اگر هم دوست داشته باشید در باغی متفاوت وقت بگذرانید باغ موزه هنر ایرانیان در دو قدمی هتل آپارتمان سپهر قرار دارند. برای اینکه اقامت بهتری داشته باشید این هتل آپارتمان خدماتی مثل روم‌سرویس و لاندری و اینترنت ارائه می‌کند و امکاناتی مانند استخر و سونا و جکوزی و باشگاه بدنسازی در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس: خیابان فرشته، چهار راه حسابی، کوچه سالور ۲

بیشتر بخوانید: هتل ارزان قیمت در تهران 

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد