لیست کامل هتل‌های شیراز به‌همراه عکس و جزئیات

تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱ بهمن ۱۴۰۱
لیست کامل هتل‌های شیراز

هر فصلی برای سفر شیراز ایده‌آل است اما این شهر در بهار حال و هوای دیگری دارد. بوی بهارنارنج همه‌جا را پر کرده و آب و هوای شیراز هر خسته‌ای را سرحال می‌آورد. برای همین در اسنپ‌تریپ از بهترین هتل‌های شیراز نوشته‌ایم تا خاطره‌تان به این شهر همه‌جوره ماندگار شود. بعضی از این هتل‌ها گران قیمت و پرستاره‌اند و برخی دیگر با اینکه ستاره‌های کمی دارند، به مراکز گردشگری و تفریحی شیراز نزدیکند و از امکانات خوبی برخوردارند. با هتل‌های پنج تا یک ستاره شیراز در ادامه آشنا شوید.

هتل‌های ۵ ستاره شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ به عقیده بسیاری از دوست‌داران سفر بهترین هتل شیراز است.گر دلتان می‌خواهد در هتلی همه‌چیز اقامت کنید و به دیدنی‌های شهر دسترسی خوبی داشته باشید، هتل بزرگ گزینه‌ی مناسبی است. هتل بزرگ امکاناتی دارد که آن را از دیگر هتل‌های شیراز متمایز می‌کند، مانند مرکز تجاری، سالن بیلیارد و بازی‌های کامپیوتری، استخر و سونا.

هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ

علاوه بر اتاق‌های متنوع، در هتل بزرگ شیراز رستوران‌های مختلفی قرار دارد. رستوران ایرانی، رستوران گردان که غذاهای دریایی سرو می‌کند، رستوران ایتالیایی و رستوران پانارامیک با منوی فست و فود و منظره‌ی شهر، دستتان را برای صرف غذا باز می‌گذارد. در زمان اقامتتان در هتل بزرگ به دیدنی‌های شیراز از جمله دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی و مقبره‌ی باباکوهی شیرازی نزدیک هستید و برای تفریح به پارک کوهپایه و شهربازی شیراز یا لوناپارک می‌توانید سر بزنید.

آدرس هتل بزرگ شیراز: بلوار آیت الله ربانی، دروازه قرآن

 

هتل هما شیراز

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز، هتل هما با معماری و ساختمان متفاوتش است. این هتل ۵ ستاره در محلی خوش آب و هوا قرار گرفته و امکانات و خدماتش، هر مهمانی را راضی نگه می‌دارد. از رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا گرفته تا امکاناتی مانند سالن همایش و کنفرانس برای برگزاری مراسم‌ها، سالن بدنسازی، استخر و سونا در هتل هما شیراز پیدا می‌شود.

هتل هما شیراز
هتل هما

آدرس هتل هما شیراز: خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

 

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس یکی از هتل‌های نزدیک به حافظیه است که در آن می‌توان اقامت داشت. از  این هتل کافی‌ست ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کنید تا به آرامگاه حافظ و باغ جهان نما برسید. موقعیت مکانی، برخورد حرفه‌ای و صمیمانه پرسنل، تمیزی اتاق‌ها و کیفیت مناسب غذا و صبحانه، از ویژگی‌های مثبت هتل پرسپولیس شیراز از نظر مسافران است.

هتل پرسپولیس شیراز
هتل پرسپولیس

آدرس هتل پرسپولیس شیراز: بلوار آزادی، حدفاصل چهارراه حافظیه به میدان قائم

با هتل‌های نزدیک به حافظیه آشنا شوید

هتل چمران شیراز

هتل چمران مرتفع‌ترین هتل شیراز است و چشم‌انداز بی‌نظیری به شهر و باغ‌های اطرافش دارد. تنوع رستوران در اینجا بالاست و به بیرون رفتن از هتل نیازی نخواهید داشت. رستوران ایتالیایی، رستوران سنتی، رستوران پانوراما با غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران ویتوریا با فست فود، رستوران سنتی و کافی‌شاپ هتل چمران شیراز، همگی برای صرف غذا در دسترس شما هستند. اتاق و سوئیت‌های تمیز و دلباز هتل را در سفر به شیراز می‌توانید رزرو کنید و اقامتی دلچسب را بگذرانید.

هتل چمران شیراز
هتل چمران

آدرس هتل چمران شیراز: بلوار چمران

با با باغ جهان نمای شیراز آشنا شوید

هتل زندیه شیراز

اگر دلتان می‌خواهد در هتلی شاهانه با معماری اصیل ایرانی اقامت کنید و به مرکز شهر نزدیک باشید، هتل زندیه انتخاب خوبی به‌نظر می‌رسد. هتل زندیه شیراز به‌خاطر خدمات متفاوتش در بین مسافران معروف است. حمام سنتی، استخر و سونایی که به سبک حمام وکیل ساخته شده، سالن سیمنار و رستوران‌های مختلف همگی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هتل زندیه در چند قدمی ارگ کریم‌خان قرار گرفته و از این جاذبه تاریخی به راحتی می‌توانید بازدید کنید.

هتل زندیه شیراز
هتل زندیه

آدرس هتل زندیه شیراز: خیابان هجرت، حد فاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری

 

هتل‌های ۴ ستاره شیراز

هتل الیزه شیراز

در صورتی که می‌خواهید از شلوغی شهر دور باشید اما همچنان در هتلی با امکانات خوب اقامت کنید، هتل الیزه پیشنهاد ما به شماست. در شب در بلوار خوش آب و هوای معالی آباد می‌توانید قدم بزنید و در روز به مراکز تفریحی و تجاری نزدیک هتل بروید. از هتل الیزه شیراز با ۳۰ دقیقه رانندگی به مرکز شهر و بازار وکیل می‌رسید و کمتر از ۴۰ کیلومتر از هتل تا روستای قلات فاصله دارید. از امکانات هتل به فضای سبز، سونا و جکوزی، رستوران و استخر می‌توان اشاره کرد.

هتل‌های شیراز نزدیک شاهچراغ کدامند؟

هتل الیزه شیراز
هتل الیزه

آدرس هتل الیزه شیراز: خیابان معالی آباد، خیابان پزشکان، پلاک ۲۰

با روستای قلات شیراز آشنا شوید

هتل پارک سعدی شیراز

این هتل که یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شیراز است، در نزدیک حافظیه قرار گرفته. کمتری مسافری از اقامت در هتل پارک سعدی شیراز ناراضی بوده. اتاق‌های دلباز و راحت، موقعیت مکانی، دسترسی مناسب، تنوع خوب صبحانه و کیفیت غذا از مواردی‌ست که مهمانان به‌عنوان نقاط قوت هتل پارک سعدی شیراز نام برده‌اند.

هتل پارک سعدی شیراز
هتل پارک سعدی

آدرس هتل پارک سعدی شیراز: چهارراه حافظیه، خیابان حافظ، روبه‌روی باغ جهان‌نما

 

هتل شیرازیس شیراز

هتل شیرازیس در بین هتل‌های ۴ ستاره شیراز، قیمت و امکانات مناسبی دارد و نوساز است. از طرفی هم به بافت قدیمی و مرکز شهر بسیار نزدیک هستید و به‌راحتی از مکان‌های تاریخی می‌توانید دیدن کنید. از امکانات هتل شیرازیس شیراز هم نمی‌توان گذشت؛ از کافی‌شاپ و رستوران برای صرف غذا، تا سالن همایش و روم سرویس ۲۴ ساعته برای مهمانان به راه است.

هتل شیرازیس شیراز
هتل شیرازیس

آدرس هتل شیرازیس شیراز: خیابان رودکی، ابتدای خیابان مکتبی

لیست هتل‌های ۴ ستاره شیراز

هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان اتاق‌ها و سوئیت‌هایی مدرن و سنتی دارد که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند و برای هر بودجه‌ای در سفر شیراز مناسب است. اتاق‌های یک، دو، سه و سوئیت‌های دو و چهار تخته را در هتل کریم خان شیراز می‌توانید رزرو کنید. استخر، رستوران، سونا، سالن بدنسازی و روم سرویس از امکاناتی‌ست که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود.

هتل کریم خان شیراز
هتل کریم خان

آدرس هتل کریم خان شیراز: خیابان زند، خیابان رودکی، نبش خیابان مکتبی

 

هتل پارسیان شیراز

یکی دیگر از باکیفیت‌ترین هتل‌های شیراز که چهار ستاره هم دارد، هتل پارسیان است. هتل پارسیان شیراز امکانات و خدمات متناسب با قیمت را ارائه می‌کند و انتخاب بسیاری از مسافران برای اقامت در شهر بهارنارنج به‌شمار می‌رود. کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، روم سرویس و اینترنت در هتل پارسیان برای مسافران در دسترس است.

هتل پارسیان شیراز
هتل پارسیان

آدرس هتل پارسیان شیراز: چهارراه زند، خیابان رودکی، نبش کوچه ۶

 

هتل بین المللی پارس شیراز

اتاق‌های بزرگ و راحت، برخورد خوب پرسنل، دسترسی هتل به مکان‌های دیدنی و جاهای مهم شهر، از مزایای هتل بین المللی پارس شیراز از زبان کسانی‌ست که تجربه اقامت در آن را داشته‌اند. برای خستگی در کردن می‌توانید به استخر، سونا، جکوزی و حمام سنتی هتل سر بزنید و برای صرف غذا به رستوران و فست فود آن بروید.

هتل بین المللی پارس شیراز
هتل بین المللی پارس

آدرس هتل بین المللی پارس شیراز: خیابان زند، روبه‌روی خیابان فلسطین

 

هتل رویال شیراز

در نزدیک دروازه قرآن، هتل رویال شیراز قرار گرفته. از اتاق‌های تک و دو نفره تا سوئیت‌ها چهار تخته در هتل رویال شیراز قابل رزرو است و برای سفرهای کاری و خانوادگی می‌توانید روی آن حساب باز کنید. سالن کنفرانس هم برای برگزاری مراسم‌های رسمی قابل استفاده بوده و خدمات تهیه بلیط و روم سرویس هم به مسافران ارائه می‌شود.

هتل رویال شیراز
هتل رویال

آدرس هتل رویال شیراز: بلوار قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، جنب رستوران هفت‌خوان، نبش کوچه ۱۷

 

هتل آریوبرزن شیراز

اگر در سفر شیراز به‌دنبال اقامتی ارزان و اقتصادی هستید، می‌خواهید هتل‌تان در مرکز شهر باشد و امکانات استانداردی داشته باشد، هتل آریوبزرن شیراز می‌تواند مناسب شما باشد. امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل، اتاق‌های تمیز و قیمت بسیار خوب از موارد مثبت این هتل است. علاوه بر این‌ها، از هتل تا مکان‌های دیدنی شیراز مانند بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، ارگ کریم‌خان و نارنجستان قوام فاصله زیادی ندارید.

هتل آریوبرزن شیراز
هتل آریوبرزن

آدرس هتل آریوبرزن شیراز: بلوار زند، خیابان رودکی

راهنمای سفر به شیراز؛ شهر باغ‌های بهار نارنج

هتل‌های ۳ ستاره شیراز

هتل بین‌ الحرمین شیراز

هتل بین الحرمین در بین هتل‌های ۳ ستاره شیراز بسیار محبوب است و امتیاز بالایی دارد. اتاق‌های یک و دو تخته و سوئیت‌های دو و چهار نفره با قیمت مناسب در هتل بین الحرمین شیراز قابل رزرو است. و از امکاناتی مانند کافی‌شاپ، رستوران و روم سرویس در طول اقامتتان می‌توانید استفاده کنید.

هتل بین‌ الحرمین شیراز
هتل بین‌ الحرمین

آدرس هتل بین الحرمین شیراز: میدان آستانه، خیابان حسینی، خیابان بین‌الحرمین

 

هتل ارگ شیراز

بهترین هتل سه ستاره شیراز با توجه به نظرات مسافران و امتیازی که به امکانات و خدمات داده‌اند، هتل ارگ است. تمیزی و نظافت هتل و اتاق‌ها، کیفیت خوب غذا و صبحانه، فضای دلباز و راحت و پرسنل صمیمی هتل ارگ شیراز را به مکانی ایده‌آل تبدیل کرده‌اند.

هتل ارگ شیراز
هتل ارگ

هتل وکیل شیراز

اگر دوست دارید در سفر به شیراز هم امکانات یک هتل را داشته باشید و هم در مکانی سنتی اقامت کنید، هتل وکیل شیراز می‌تواند شما را راضی کند. حیاط نقلی که در آن می‌توان نشست و با دیگران گپ و گفت کرد، نزدیکی به مکان‌های تاریخی شیراز و خدمات رفاهی از خوبی‌های این هتل هستند.

هتل وکیل شیراز
هتل وکیل

آدرس هتل وکیل شیراز: ما بین چهارراه مشیر و چهارراه پیروزی (سه راه نمازی سابق)، ابتدای کوچه ۵۹

هتل تالار شیراز

اگر در سفر به شیراز به‌دنبال هتلی خوب و ارزان بودید، هتل تالار را هم در گوشه ذهنتان داشته باشید. پرسنل و کارکنان خوش‌برخورد، اتاق‌های تمیز و امکانات متناسب از مزایای هتل تالار شیراز هستند.

هتل تالار شیراز
هتل تالار

آدرس هتل تالار شیراز: خیابان فردوسی، بین خیابان رودکی و سعدی

هتل اطلس شیراز

موقعیت مکانی، مهم‌ترین نقطه مثبت هتل اطلس از نظر کسانی‌ست که در این هتل اقامت داشته‌اند. چایخانه سنتی، رستوران ایرانی و فست فود برای صرف غذا در هتل در دسترس هستند. خدمات خانه‌داری و اینترنت هم در هتل اطلس شیراز برای مسافران فراهم شده.

هتل اطلس شیراز
هتل اطلس

آدرس هتل اطلس شیراز: میدان اطلسی، به طرف چهار راه حافظیه، جنب بانک ملت

هتل نیایش شیراز

اتاق‌های یک تا چهار تخته در هتل نیایش با قیمت مناسب و اقتصادی برای رزرو قرار دارند. محیط دنج و قرارگیری هتل نیایش شیراز در مرکز شهر و نزدیک به دیدنی‌ها هم باعث شده تا انتخاب خوبی در سفر باشد.

هتل نیایش شیراز
هتل نیایش

آدرس هتل نیایش شیراز: سه‌راه نمازی، به سمت شاهچراغ، کوچه ۴، روبه‌روی بی‌بی دختران

هتل رودکی شیراز

در نزدیکی ارگ کریم‌خان و بازار وکیل، هتل ۳ ستاره رودکی از مسافران به بهترین شکل پذیرایی می‌کند. و از هتل رودکی شیراز برای بازدید مکان‌های تاریخی و دیدنی، راه زیادی نیست. از امکانات این هتل به اینترنت، رستوران و کافی‌شاپ می‌توان اشاره کرد.

هتل رودکی شیراز
هتل رودکی

آدرس هتل رودکی شیراز: بلوار کریم‌خان زند، نبش خیابان ایزدی، خیابان رودکی

هتل پارسه شیراز

شاید نزدیک‌ترین هتل به ارگ کریم‌خان، هتل پارسه باشد که موقعیتی ویژه در مقایسه با دیگر هتل‌های شیراز دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های دو، سه و چهار تخته با قیمت مناسب را در هتل پارسه شیراز می‌توان رزرو کرد.

هتل پارسه شیراز
هتل پارسه

آدرس هتل پارسه شیراز: پشت ارگ کریمخان زند، خیابان بیست و دو بهمن (شاهپور)

هتل پارک شیراز

یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شیراز، هتل پارک در خیابان سعدی‌ست. در هتل پارک شیراز اتاق و سوئیت‌های یک تا پنج تخته قابل رزروند که این مکان را برای اقامت‌های کاری و خانوادگی مناسب کرده.

هتل پارک شیراز
هتل پارک

آدرس هتل پارک شیراز: چهارراه زند، ابتدای خیابان سعدی، اولین فرعی سمت راست

هتل جهانگردی شیراز

اگر دلتان فضای باز و راحت در سفر شیراز می‌خواهد، هتل جهانگردی شیراز بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. اتاق‌های استاندارد و سوئیت‌های یک طبقه و دوبلکس در این هتل قرار دارند. هرموقع هم که خواستید، در فضای بیرونی و باز اتاق‌تان می‌توانید قدم بزنید.

هتل جهانگردی شیراز
هتل جهانگردی

آدرس هتل جهانگردی شیراز: کلبه سعدی، ابتدای بلوار ابونصر

هتل‌های ۲ ستاره شیراز

هتل ساسان شیراز

یکی از هتل‌‌های خوب شیراز، هتل ساسان است که در خیابان لطفعلی خان زند قرار دارد. با وجود اینکه این هتل دو ستاره است، اما تمیزی و راحتی را در اتاق‌هایش احساس خواهید کرد. هتل در نزدیک خیابانی پر جنب و جوش که دیدنی‌های زیادی را در خودش جای داده واقع شده. هتل ساسان شیراز در عین استاندارد بودن، اتاق‌هایی با قیمت‌های معقول و منصفانه‌ای را برای رزرو ارائه می‌دهد.

هتل ساسان شیراز
هتل ساسان

آدرس هتل ساسان شیراز: خیابان لطفعلی خان زند، خیابان انوری

هتل آریانا شیراز

این هتل از هتل‌های خوب در شیراز محسوب می‌شود که با امکانات باکیفیت و دسترسی ایده‌آل به دیدنی‌ها و مناطق مختلف شهر، انتخاب بسیاری از گردشگران در زمان سفر است. با رزرو اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ و روشن هتل آریانا شیراز، از رستوران و خدمات خانه‌داری هم می‌توانید استفاده کنید.

هتل آریانا شیراز
هتل آریانا

آدرس هتل آریانا شیراز: خیابان زند، خیابان توحید، خیابان اهلی

هتل کوثر شیراز

چه برای سفرهای کاری و اداری و چه سفرهای تفریحی و خانوادگی، هتل دو ستاره کوثر برای اقامت مناسب است. اینترنت، خدمات خانه‌داری و رستوران برخی از امکانات و خدمات هتل کوثر شیراز هستند.

هتل کوثر شیراز
هتل کوثر

آدرس هتل کوثر شیراز: خیابان کریم خان زند، روبه‌روی خیابان انوری

هتل حافظ شیراز

از اتاق‌های یک تخته تا پنج نفره را در هتل حافظ می‌توان رزرو کرد. پرسنل هتل در کمترین زمان به درخواست‌های مسافران رسیدگی می‌کنند و اقامتی با هزینه‌ای اقتصادی را در هتل حافظ شیراز می‌توانید تجربه کنید.

هتل حافظ شیراز
هتل حافظ

آدرس هتل حافظ شیراز: خیابان فردوسی، چهار راه پارکینگ، بعد از پارکینگ هجرت

هتل نصیرالملک شیراز

با وجود دو ستاره بودن، از نظر بسیاری از مسافران و کاربران هتل نصیرالملک شیراز اقامتی باکیفیت را فراهم کرده. رستوران ایرانی، اینترنت و خدمات گشت برخی از امکانات و خدماتی‌ست که با اقامت در این هتل از آن‌ها برخوردار می‌شوید.

هتل نصیرالملک شیراز
هتل نصیرالملک

آدرس هتل نصیرالملک شیراز: شاهچراغ، نبش چهارراه شاهزاده قاسم

هتل آناهیتا شیراز

اکثر مسافران هتل آناهیتا را به‌خاطر موقعیت مکانی و مقرون به‌صرفه بودن آن انتخاب می‌کنند. علاوه بر آن، از روم سرویس و رستوران هم می‌توانید در زمان اقامت در هتل آناهیتا شیراز استفاده کنید.

هتل آناهیتا شیراز
هتل آناهیتا

آدرس هتل آناهیتا شیراز: میدان ولیعصر، ابتدای بلوار سلمان فارسی

هتل‌های ۱ ستاره شیراز

هتل کیوان شیراز

برای اقامت‌های کوتاه مدت در شیراز می‌توانید روی هتل کیوان حساب کنید. محیط ساکت و مرتب، موقعیت مکانی، برخورد صمیمی و خوب کارکنان از نکات مثبت هتل کیوان شیراز از نظر مسافران آن است.

هتل کیوان شیراز
هتل کیوان

آدرس هتل کیوان شیراز: میدان شهرداری، پشت ارگ کریم خان، جنب بستنی کیوان

هتل فارس شیراز

اگر علاقه دارید در سفر شیراز به حرم شاهچراغ نزدیک باشید، هتل فارس پیشنهاد ما به شماست. هتل فارس شیراز امکانات ساده و لازم برای اقامت را دارد و آن را با قیمتی ارزان می‌توانید رزرو کنید.

هتل فارس شیراز
هتل فارس

آدرس هتل فارس شیراز: فلکه شهرداری، خیابان پیروزی، نیش کوچه ۱۲

راهنمای کامل انتخاب و رزرو بهترین اقامتگاه شیراز

سوالات متداول

بهترین هتل‌ های شیراز کدامند؟

هتل بزرگ، هتل زندیه، هتل وکیل، هتل تالار، هتل چمران، هتل بین الحرمین، هتل هما و هتل کریم خان از بهترین هتل های شیراز هستند.

کدام هتل‌ های شیراز قیمت مناسب دارند؟

هتل بین المللی پارس، هتل آریانا، هتل شیرازیس، هتل نصیرالملک، هتل سنتی درباری، هتل ارگ، هتل کیوان و هتل نیایش از هتل‌های اقتصادی و باکیفیت در شیراز محسوب می‌شوند.

هتل‌های ارزان قیمت در شیراز کدامند؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

حمام وکیل شیراز کجاست؟

حمام وکیل شیراز کجاست؟

24 مرداد 1402
بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

28 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد