از آکواریوم کیش چه می‌دانید؟

تاریخ انتشار : 20 آذر 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
آکواریوم کیش

امکان غواصی و رفتن به زیر آب در جزیره‌ای مثل کیش برای همه وجود ندارد. چون هم هزینه آموزش آن بالاست و هم ترس مانع می‌شود. پس اگر خواستیم زیر آب و ماهی‌های رنگارنگ و مرجان‌ها را ببینیم باید چه کار کنیم؟ رفتن به آکواریوم کیش، یکی از راه‌هاست.

آکواریوم کیش کجاست؟

آکواریوم جزیره کیش

آکواریوم کیش در خیابان فردوسی، جنب پارک آهوان و در ساختمان کانون هنر قرار دارد و به شکل یک کشتی‌ست. در این کشتی آکواریومی، ۷۰ نوع ماهی تزئینی و کمیاب در آکواریوم‌های مجزای آب شور و شیرین قرار داده شده و سالانه یک میلیون نفر از آنها دیدن می‌کنند.

این مجموعه‌ شما دو آکواریوم است؛ یکی با حجم ۵۰ هزار لیتر مخصوص کوسه‌ها و ماهی‌های بزرگ خلیج فارس، تمساح‌ها و مارهاست و در آکواریومی ۲۰ هزار لیتر هم، بیشتر از ۷۰ نوع ماهی تزیینی کمیاب و نایاب در حال شنا هستند و با چشم‌های بزرگ‌شان به ما زل می‌زنند. لاک‌پشت دو متری این مجموعه و حیوانات تاکسیدرمی شده و بخش دیرینه‌شناسی، از جذابیت‌های این مجموعه‌ به خصوص برای بچه‌ها هستند.

بلیط آکواریم کیش ۳۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: هزینه سفر به کیش چقدر است؟

جاذبه‌های نزدیک آکواریوم

پارک آهوان

خیابان فردوسی کیش، خیابانی‌ست که مرکز خریدهای پانیذ و پردیس ۱ و ۲ در آن قرار دارد و پارک هنگام، پارک آهوان، دوقلوها و پارک آبشار هم همان نزدیکی‌ست. کمی که پیاده برویم به دریا می‌رسیم و مسیر دوچرخه‌سواری هم در چند قدمی‌مان است.

بیشتر بخوانید: اسکله تفریحی کیش را بشناسید

دسته:جاذبه

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

۱ نظر

  • پاسخ مجتبی مرادی ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ از ۰۴:۵۰

    برای بازید از پارک دلفینها واقعا چند ساعت مردم را سر کار گذاشتن و تقریبا ۲ ساعت پشت درد های بسته منتظر ماندیم هیچ کسی جوابگو نبود حتی پشت درهای بسته نه فروشگاهی نه دسشویی یا امکانات اولیه ای وجود نداشت بعد وارد باغ پرندگان شدیم که اصلا تنوع نداشت و بعد از ان کلاسیک شو که یک سری حرکات ابتدای توسط یک گروهی بود که اصلا جاذبه نداشت تازه بعد چند ساعت می رسی به برنامه دلفینها که رمق برای انسان نمانده در حالی که می توانستن برای هر کدام جداگانه بلیط بفروشن نه اینکه برنامه را اونا تنظیم کنند یکی از بدترین تفریحات من همین روز بود که از ساعت ۳٫۵ تا ساعت ۹ شب علاف شدم و اصلا این مکان را توصیه نمی کنم

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد