اسکله تفریحی کیش را بیشتر بشناسید

تاریخ انتشار : 19 آبان 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
اسکله تفریحی کیش

حالا که هوا رو به سردیست، سفر به شهرهای جنوبی بیشتر معنا پیدا می‌کند و یکی از این جاها، جزیره کیش است. جاهای دیدنی کیش زیادند. اما خیلی از آنهایی که به این جزیره سفر می‌کنند زمانی را هم برای رفتن به اسکله تفریحی کیش اختصاص می‌دهند، جایی که با عرشه چوبی‌اش، از نمادهای جزیره آب و آفتاب محسوب می‌شود.

اسکله تفریحی کیش کجاست؟

عرشه اسکله تفریحی کیش

عرشه اسکله تفریحی کیش

درست پشت بازار ونوس و در انتهای بلوار دریا می‌رسیم به اسکله تفریحی کیش. فاز اول این اسکله در سال ۱۳۸۵ ساخته شد و به مرور زمان، ساخت فاز دوم‌اش هم کلید خورد. این اسکله ۴۳۷ متر طول دارد، عرضش ۱۸ متر است و مساحتش هم به ۱۰ هزار مترمربع می‌رسد. چیزی که باعث معروفیت این قسمت از جزیره شده به چند دلیل برمی‌گردد. اول اینکه مثل بیشتر جاهای جزیره در کنار اسکله تفریحی کیش، می‌شود مرغ‌های دریایی و ماهی‌های رنگارنگ جزیره را دید. تصویر آدم‌هایی که در اسکله ایستاده‌اند و ماهی می‌گیرند، اینجا را زیباتر کرده.

دوم اینکه یکی از ایستگاه‌های قایق‌سواری در جزیره همینجاست. قایق‌های پدالی و کف شیشه‌ای در کناره برای بردن مسافران به وسط دریا پهلو گرفته‌اند. و اگر بخواهیم سفرمان متفاوت باشد و کار جدیدی هم انجام بدهیم می‌شود لباس غواصی کرایه کنیم. و برویم زیر آب یا با جت اسکی به دل دریا بزنیم.

اسکله که پیدا بشود، احتمالا صاحبان قایق‌ها هم به طرفتان می‌آیند و هرکدام با پیشنهاد مبلغی می‌خواهند هوس قایق‌سواری را به جانتان بیاندازند. معمولا چانه که بزنید قیمت‌هایشان را پایین می‌آوردند، اگرچه خود اسکله تفریحی هم باجه فروش بلیط دارد.

بالن‌سواری و فلای برد از دیگر هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی کیش در اینجا هم برقرار است. فلای بورد وسیله‌ای است که آن را به جت اسکی وصل می‌کنند و آب با فشار زیاد شخص را بالا می‌برد. و اگر بخواهد می‌تواند از آن بالا در آب شیرجه بزند یا حرکات نمایشی انجام دهد.

اسکله کیش

اسکله کیش

دلیل دیگر محبوبیت به این برمی‌گردد که پیست دوچرخه‌سواری جزیره از کنار اسکله هم می‌گذرد و می‌شود دوچرخه را پارک کرد و قدمی هم روی عرشه زد. بعد از دیدن و پیاده‌روی در اینجا هم رفتن به مرکز خرید ونوس یا مرکز خرید مریم یا خوردن غذا، فکر خوبی می‌تواند باشد.  

در کنار اسکله تفریحی، رستوران و کافه زیادی وجود ندارد و برای پیدا کردن رستورانی درست و درمان، باید زحمت راه را به خودمان بدهیم. یکی از این رستوران‌ها، رستوران دارچین است که روبه روی شهرک صدف واقع شده. رستوران دیگری که تقریبا به اینجا نزدیک است، رستوران هشتگ است که روبه روی کارتینگ کیش قرار گرفته.  

اما دلایل محبوبیت به همینجا ختم نمی‌شود. تعدادی از جاهای تفریحی کیش مثل بولینگ مریم و سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی هم نزدیک است. و پلاژ مردانه در سمت راستش و پلاژ زنانه در سمت چپ اسکله قرار گرفته‌اند.

شب‌ها، اسکله تفریحی کیش خیلی آرام و دنج است. هوا که تاریک بشود، صدای موج‌ها و مرغ‌های دریایی بیشتر به گوش می‌رسد. همین هم باعث می‌شود که دلمان بخواهد بیشتر بمانیم. شما می‌توانید هتل‌های کیش را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

رمانتیک‌ترین هتل‌های کیش برای ماه عسل

دسته:جاذبه

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد