با بهترین هتل‌های آنتالیا آشنا شوید!

تاریخ انتشار : 18 مهر 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ تیر ۱۴۰۲
بهترین هتل شهر آنتالیا

ترکیه سال‌هاست که به خاطر جاذبه‌های توریستی و هزینه‌های نسبتاً مناسبی که دارد به یکی از مقاصد اصلی سفرهای خارجی هموطنان‌مان تبدیل شده و در این بین بازار آنتالیا از همیشه داغ‌تر است.

اگر پای صحبت اشخاصی که به آنتالیا سفر کرده‌اند نشسته باشید، حتما این جمله به گوشتان خورده: “اصلاً از هتل خارج نمیشی” و همینطور هم هست! هتل‌های آنتالیا سرشار از تفریحات فوق‌العاده هستند و به خودی خود از جاذبه‌های گردشگری این شهر ساحلی به حساب می‌آیند.

در ادامه این بلاگ با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های آنتالیا آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های شهر تاریخی استانبول

هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا

طبیعتاً اگر بحث بودجه سفر‌ وجود نداشت اولین انتخاب تمام مسافران هتل‌های ۵ ستاره بود! هیچ کس نیست که از یک اقامت لوکس و رویایی بدش بیاید. در ادامه به معرفی ۲ تا از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا می‌پردازیم.

هتل Akra

هتل ۵ ستاره آرکا در نزدیکی مرکز شهر و در مجاورت دریایی مدیترانه واقع شده است بنابراین، هم چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد و هم دسترسی آسان به جاهای دیدنی و مراکز خرید.

فرض کنید که صبح با منظره دریای مدیترانه از خواب بیدار شدید. بعد از خیره شدن به چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی دریای مدیترانه نوبت به چه چیزی می‌رسد؟ درست حدس زدید، یک وعده غذایی لذیذ!

هتل Arka خانه‌ی برخی از بهترین رستوران‌های آنتالیاست. برای اینکه دلی از عزا در بیاورید می‌توانید به رستوران  Pablito Bistroکه معدن غذاهای خوشمزه ترکی و بین‌المللی است سر بزنید یا سراغ رستوران Asmani، که در طبقه دهم هتل قرار دارد، بروید و در کنار غذا از مناظر زیبا هم لذت ببرید.

در هتل آرکا هم همانند هر هتل لوکس دیگری استخر، سونا، حمام ترکی، انواع ماساژ، باشگاه و زمین تنیس نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: سفر به ترکیه در آذرماه

بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل‌های شهر آنتالیا

هتل Holiday Inn Antalya- Lara

این هتل جذاب در یکی از مناطق قدیمی آنتالیا (لارا) قرار گرفته و بهترین انتخاب برای کسانی است که به جاهای دیدنی و تاریخی علاقه دارند.

هتل هالیدی این آنتالیا تمام ویژگی‌های یک هتل ۵ ستاره و سوپر لوکس را دارا است. از استخر، سالن بدن‌سازی و اسپا گرفته تا اجاره ماشین و رستوران‌های فوق‌العاده. اما چیزی که این هتل را متمایز می‌کند، فاصله کم (در حد پیاده روی) هتل با جاذبه‌های تاریخی آنتالیا مثل دروازه هادرین، مناره شکسته، برج ساعت و … است.

هتل های آنتالیا

نمای داخلی هتل های آنتالیا

هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا

هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا قیمت مناسب‌تری از هتل‌های ۵ستاره دارند و با امکانات خوبی که ارائه می‌دهند، تجربه‌ی دلنشینی را برای مسافران به وجود می‌آورند. در ادامه ۲ تا از بهترین هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

هتل B Business Hotel & Spa

این موضوع که این هتل تنها ۴ ستاره دارد کمی عجیب است! هتل و اسپای بی‌بیزنس در حقیقت تجربه مقرون به صرفه یک هتل ۵ ستاره در آنتالیاست پس توصیه میکنیم تا ستاره پنجم رو دریافت نکرده، به این هتل جذاب سری بزنید.

این هتل در نزدیکی مراکز دیدنی آنتالیا (مثل موزه آنتالیا و دروازه هادرین) واقع شده و از امکانات جذابی مثل: استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی و رستوران برخوردار است.

آشنایی با فرودگاه‌های آنتالیا و امکانات آنها

بوتیک هتل Tuvana

بوتیک هتل آنتالیا سازه‌ای با معماری سنتی عثمانی‌ست که در یک باغ سرسبز که پر از درختان پرتغال و نخل است بنا شده. این هتل نسبت به قیمتی که دارد از امکانات فراوانی برخوردار است و سفر خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان‌ می‌آورد. از ویژگی‌‌های این بوتیک هتل می‌توان به کف چوبی اتاق‌‌ها، Wi-Fi رایگان، بالکن (در بعضی از اتاق‌ها!)، بوفه صبحانه، رستوران‌های ترکی و بین‌المللی و همچنین نزدیکی به بافت قدیمی آنتالیا و کاله‌ایچی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: سفر به ترکیه در فصل پاییز

بهترین هتل آنتالیا

هتل‌های ۳ و ۲ ستاره آنتالیا

از اینجا به بعد کیفیت و خدمات رفته رفته جای خود را به قیمت اقتصادی می‌دهند. این دسته از هتل‌‌ها بیشتر مناسب کسانی است که به هتل صرفاً به عنوان جایی برای خوابیدن نگاه می‌کنند و می‌خواهند به گشت و گذار در شهر ساحلی آنتالیا بپردازند. در ادامه بهترین هتل ۳ ستاره و ۲ستاره آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل ۳ ستاره C & H Hotels Türkevi

هتل تورک‌‌اوی با نمای سنگی، فضایی دنج و دکوراسیونی سنتی در نزدیکی بازار آنتالیا واقع شده و به اسکله آنتالیا و مسجد قدیمی دسترسی خوبی دارد.

این هتل دارای ۱۴ اتاق است و از امکانات آن می‌توان به بالکن‌های اختصاصی، اینترنت، صبحانه رایگان و رستوران‌ اشاره کرد.

آشنایی با حمل و نقل عمومی در آنتالیا

نمای شهر آنتالیا

هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا

هتل ۳ ستاره Dogan Hotel by Prana Hotels & Resorts

اتاق‌های دنج و تمیز هتل دوغان می‌تواند خاطرات خوشی را برای شما به ‌وجود آورد. این هتل در بافت قدیمی آنتالیا (کاله‌ایچی) واقع شده و با ساحل فاصله زیادی ندارد.

تمیزی و نظافت اتاق‌ها،‌ امکانات رفاهی مورد نیاز، سرو صبحانه در باغ هتل، رستوران‌ها و چشم انداز دریا در بعضی از اتاق‌ها از ویژگی‌های این هتل است.

هتل ۲ ستاره Twenty

هتل توِنتی که یکی از پرطرفدار ترین هتل‌های آنتالیاست در چند قدمی دریا واقع شده و به مراکز دیدنی آنتالیا دسترسی خیلی خوبی دارد. اتاق‌های این هتل از نظر نظافت و تمیزی چیزی کم ندارند و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران در آن‌ها تعبیه شده است.

از ویژگی‌های این هتل ‌می‌توان به تمیزی و نظافت، نزدیکی به دریا، نزدیکی به اماکن تاریخی مثل موزه آنتالیا، دروازه هادرین و برج ساعت، ویو دریا (از بعضی اتاق‌‌ها)، صبحانه و نزدیکی به رستوران‌های مختلف اشاره کرد.

سخن پایانی؛

در این مقاله به معرفی برترین هتل‌های آنتالیا پرداختیم و از لوکس‌ترین تا اقتصادی‌ترین هتل‌های آنتالیا را بررسی کردیم. اگر تجربه سفر به هر یک از این هتل‌‌ها را داشتید یا هتل مورد علاقه‌تان از لیست ما جا مانده حتما در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و ما را هم از تجربیات‌تان آگاه کنید. برای خرید بلیط هواپیما استانبول  می‌توانید روی اسنپ تریپ  و تخفیف‌های شگفت‌انگیزش حساب کنید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

1 آذر 1402
بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران کدامند؟

بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران کدامند؟

15 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد