بهترین رستوران های قم کدامند؟

تاریخ انتشار : 8 شهریور 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ دی ۱۴۰۱
بهترین رستوران های قم

قم یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی ایران است. خیلی‌ها برای زیارت به این شهر سفر می‌کنند و خیلی‌ها هم در مسیر سفرشان ترجیح می‌دهند چند ساعتی را در این شهر بگذرانند و هم زیارت و هم استراحت بکنند. اگر شما هم گذرتان به قم افتاد و خواستید یک وعده غذای خوشمزه را در این شهر تجربه کنید، با ما همراه باشید و با بهترین رستوران های قم آشنا شوید:

رستوران بزرگ خادم، از بهترین رستوران های قم

رستوران بزرگ خادم قم

 

اگر از اهالی این شهر سراغ بهترین رستوران های قم را بگیرید، بدون شک رستوران بزرگ خادم یکی از گزینه‌هایی است که به شما معرفی خواهند کرد. رستوران بزرگ خادم قم از آن رستوران‌هایی است که باید در سفرتان یک بار هم که شده تجربه‌اش کنید. باقالی پلو با گردن، کباب کوبیده و شیشلیک‌های رستوران خادم بی‌نظیر هستند. قیمت‌های رستوران خادم متوسط است و کیفیت غذا نسبت به قیمتش عالی است و تقریبا کسی نیست که ناراضی از این رستوران بیرون برود.

آدرس: قم بلوار شهید صدوقی (زنبیل آباد)، نرسیده به فلکه صدوق، بین کوچه ۲۰-۲۲

رستوران ارگ سالاریه قم، رستورانی برای مشکل پسندان

رستوران ارگ سالاریه قم

اگر دست‌جمعی به رستوران بروید و سلیقه غذایی گروهتان با هم همخوانی نداشته باشد، رستوران ارگ سالاریه بهترین انتخاب برایتان خواهد بود، چون منوی متنوع این رستوران همه سلیقه‌ها را در نظر گرفته است. در منوی رستوران ارگ سالاریه هم می‌توانید فست‌فودهایی مثل پیتزا و ساندویچ را پیدا کنید و هم غذاهای سنتی‌‌ایرانی مثل کباب و دیزی. همچنین فضای باز رستوران و اتاقک‌های مجزا با تخت‌های سنتی و نان تازه‌ای در که رستوران پخته می‌شود این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های قم تبدیل کرده است. چلوکباب برگ و جوجه‌ کباب‌های رستوران سالاریه از غذاهای محبوب این رستوران هستند.

آدرس: قم، بلوار امین، جنب سه‌راهی سالاریه

درباره جاهای دیدنی قم و مراکز گردشگری این شهر بخوانید.

رستوران مرتضوی قم، رستورانی با قیمت مناسب

رستوران مرتضوی قم

کسانی که به دنبال رستورانی با قیمت مناسب و غذاهای خوشمزه می‌گردند و می‌توانند شلوغی رستوران را تحمل کنند، رستوران مرتضوی قم انتخاب خیلی خوبی برایشان خواهد بود. این رستوران در ابتدا با اسم کبابی ملت کارش را شروع کرد و به خاطر کیفیت خوب و خوش‌برخورد بودن پرسنلش معروف شد. کسانی که از شهرهای بزرگی مثل تهران به این رستوران می‌روند از قیمت‌ها و کیفیت غذا تعجب می‌کنند و معمولا در سفر بعدی‌شان باز هم این رستوران را انتخاب می‌کنند. کباب‌برگ‌های خوشمزه و باقالی‌پلو با ماهیچه‌های رستوران مرتضوی غذاهای محبوب این رستوران هستند.

آدرس: قم، شهرک قدس، نبش کوچه ۲ ، رستوران مرتضوی

رستوران البرز قم، همراه با رنگ و لعاب جدید

رستوران البرز قم

 

رستوران البرز یکی از بهترین رستوران های قم است. کسانی که غذای این رستوران را تجربه کرده‌اند، چلوکباب و ماهی‌هایش را پیشنهاد می‌دهند، مخصوصا کسانی که غذاهای خیلی چرب را دوست ندارند، این رستوران حسابی باب طبعشان است. در رستوران البرز خودتان را برای سالاد یا زیتون فوق‌العاده‌ای آماده نکنید، چون این رستوران مخلفات را به صورت کارخانه‌ای آماده می‌کند. اگر هم دلتان باقالی پلو و ماهیچه می‌خواهد فقط روزهای پنجشنبه و جمعه می‌توانید در رستوران البرز این غذا را سفارش بدهید. اگر چند سال پیش به این رستوران رفته‌اید، یک بار دیگر این رستوران را تجربه کنید، چون به‌تازگی فضای رستوران را بازسازی کرده‌اند و شما با رفتن دوباره به رستوران البرز احساس می‌کنید به رستوران جدیدی رفته‌اید.

آدرس: قم، بلوار امین، نبش کوچه ۲۷

هتل‌های قم برای بودجه‌های مختلف

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

بازار قم

بازار قدیم یا جدید؛ در قم به کدام مراکز خرید برویم؟

2 مرداد 1398
از حرم تا حرم؛ راهنمای قطار قم مشهد

از حرم تا حرم؛ راهنمای قطار قم مشهد

13 خرداد 1398

۴ نظر

  • پاسخ آریا ۲ دی ۱۳۹۶ از ۱۶:۰۶

    سلام
    اگر غذای سالم و باکیفیت براتون اولویت داره رستوران ستاره طلایی رو پیشنهاد میدم.

  • پاسخ امیر بیگی ۱۳ تیر ۱۳۹۷ از ۱۰:۴۳

    رستوران خادم قم اصلا برخورد پرسنلشون خوب نیست .اصلا انگار نه انگار ما مشتری هستیم

  • پاسخ رضا ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ از ۰۶:۲۵

    واقعا بهترین رستوران قم رستوران مرتضوی هستش هم تو برخورد پرسنل و کادر خدمت رسانی هم غذای فوق العادش.تشکر از همه کسانی که تو این رستوران زحمت میکشن

  • پاسخ d.khallagh ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ از ۱۸:۰۱

    رستوران زعفران و جم غذاهای عالی دارن

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد