لیست بهترین رستوران‌های مشهد برای یک شکم‌گردی حسابی!

تاریخ انتشار : 22 دی 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
لیست بهترین رستوران‌های مشهد برای یک شکم‌گردی حسابی!

مشهد تعداد زیادی رستوران و کافه دارد و نه فقط برای مسافرانی که به این شهر زیارتی – سیاحتی می‌روند، بلکه برای ساکنانش هم انتخاب رستوران مناسب می‌تواند کار سختی باشد. از آنجا که بخش مهم و بزرگی از سفر مشهد و زندگی ما به غذا وصل است، این‌بار به سراغ معرفی ۱۰ مورد از بهترین رستوران‌های مشهد و منوهایشان رفتیم تا بار انتخاب غذا و رستوران در سفر را کمی از روی دوشتان برداریم!

رستوران رضایی مشهد

یکی از باسابقه‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های مشهد، رستوران رضایی است که شعبه‌های مختلفی دارد. در حدود سال ۱۳۳۶، حاج محمدرضا رضایی در خیابان پرشور نخریسی مشهد، چلوکباب یاس را تاسیس کرد. سال ۱۳۵۷ شروع کار رستوران رضایی به صورت رسمی بود و به مرور زمان و در طی این سال‌ها به تعداد شعبه‌هایش اضافه شد. 

رستوران رضایی مشهد

منوی رستوران رضایی مشهد، متنوع و بالا بلند است. در این رستوران از کباب و خورش تا مرغ و ماهی‌های خوش‌طعم را می‌توان سفارش داد. چلو ماهیچه، بختیاری، برگ، سلطانی، کوبیده و لقمه زعفرانی از غذاهایی هستند که حرف اول و آخر را در منوی رستوران رضایی می‌زنند.

آدرس رستوران رضایی مشهد کلاهدوز: این شعبه در سال ۱۳۶۶ تاسیس شده و در تقاطع بلوار کلاهدوز و خیابان آبکوه قرار گرفته.

آدرس کیترینگ رستوران رضایی مشهد میدان آزادی: شعبه‌ی بعدی در سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرد و مخصوص غذای بیرون‌بر است.

آدرس رستوران رضایی مشهد خیابان آخوند خراسانی: در سال ۱۳۸۶ کارش را شروع کرده و در خیابان آخوند خراسانی یا خیابان خاکی قرار دارد.

آدرس رستوران رضایی مشهد میدان تلویزیون: آخرین شعبه‌ی رستوران رضایی در مشهد در میدان جمهوری اسلامی یا میدان تلویزیون در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد.

البته خالی از لطف نیست که بگوییم رستوران رضایی تنها در مشهد نیست و در شهر بابل، بلوار جانبازان هم شعبه دارد.

رستوران پسران کریم مشهد

کمتر کسی پیدا می‌شود که اسم رستوران پسران کریم به گوشش نخورده و تعریف چلو ماهیچه‌های لذیذ آن را نشنیده باشد! به‌خاطر حجم زیاد و خوشمزه و سنگین بودنشان، پیشنهاد خیلی‌ها این است که برای صرف یک ناهار حسابی به رستوران پسران کریم مشهد بروید. مرغ سرخ‌کرده، گوشت گردن سرخ‌کرده، کباب برگ، ماهیچه، جوجه کباب و شیشلیک از غذاهای محبوب منو رستوران پسران کریم مشهد هستند. تقریبا همه‌ی غذاها را هم با برنج و هم بدون برنج می‌توان سفارش داد.

رستوران پسران کریم مشهد

آدرس رستوران پسران کریم مشهد شعبه ۱: بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲

آدرس رستوران پسران کریم مشهد شعبه ۲: انتهای خیام شمالی، مجتمع مروارید

رستوران معین درباری مشهد

یکی دیگر از رستوران‌های مشهد که در سال‌های فعالیتش توانسته در بین بسیاری، محبوبیت و شهرت خوبی کسب کند، رستوران معین درباری مشهد است. با دو شعبه در مشهد، غذاهای باکیفیتی را تهیه و آماده می‌کند و در فضایی صمیمی و راحت، به صرف غذا در کنار خانواده و دوستانتان خواهید پرداخت. در رستوران معین درباری میز اردو هم قرار دارد و از غذاهای معروف منوی آن به چلو برگ مخصوص، چلو ماهیچه، شیشلیک، کباب لقمه و جوجه کباب می‌توان اشاره کرد.

رستوران معین درباری مشهد

آدرس شعبه مرکزی رستوران معین درباری مشهد: بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو

آدرس شعبه شاندیز رستوران معین درباری مشهد: شاندیز، بین امام رضا ۸ و ۱۰

رستوران راستگو مشهد

اگر در سفر مشهد به‌دنبال رستورانی لوکس و مجلل هستید، رستوران راستگو مشهد انتخابی ایده‌آل است. کادر و پرسنل حرفه‌ای، کیفیت قابل قبول و فضای دلنشین از نکات مثبت رستوران راستگو شمرده می‌شود. این رستوران هم قدمت و سابقه‌ی نسبتا طولانی‌ای دارد که به سال ۱۳۴۶ بر می‌گردد. کباب لقمه، بختیاری، فیله، برگ، جوجه، گوشت گردن، چلو ماهیچه و شیشلیک از غذاهای محبوب در منوی رستوران راستگو هستند.

رستوران راستگو مشهد

آدرس رستوران راستگو مشهد: بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد ۲۳ و ۲۵

بیشتر بخوانید: کجای مشهد تفریح کنیم؟

رستوران مهستان شاندیز مشهد

شاید با دیدن نام رستوران فکر کنید که باید تا شاندیز بروید، اما اینطور نیست! این رستوران در بلوار هفت‌ تیر مشهد قرار گرفته و فضا و محوطه‌ای زیبا و سرسبز دارد. کیفیت غذاهای رستوران مهستان شاندیز مورد تایید بسیاری‌ست و از برنج و کباب‌ها تعریف زیاد می‌شود. این رستوران برای خیلی‌ها با کباب لقمه‌اش شناخته شده. البته که غذاهای دیگری مانند شیشلیک، فیله، برگ، بختیاری، ماهی قزل‌آلا کبابی و چلو ماهیچه هم در رستوران مهستان مشهد قابل سفارش است.

رستوران مهستان شاندیز مشهد

آدرس رستوران مهستان شاندیز: بلوار هفت تیر، هفت تیر ۸ (گلشن)، روبه‌روی برج آرمیتاژ

رستوران کلبه مشهد

رستوران مشهور کلبه در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده اما در ابتدای کار نامش «کلبه اسپاگتی» بود. منوی متنوع و جذاب، محیط زیبا، مشتری‌مداری و داشتن سالن VIP از مزایای رستوران کلبه مشهد محسوب می‌شوند. در منوی رستوران کلبه غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و انواع نوشیدنی و پیش‌غذا به چشم می‌خورد. از زرشک پلو و ته‌چین گوشت و بادمجان، تا استیک مرغ و گوشت، انواع پاستا، ماهی و میگو در رستوران کلبه پخت می‌شود.

رستوران کلبه مشهد

آدرس رستوران کلبه مشهد: نبش هاشمیه ۱۸، جنب بانک رفاه

رستوران سدروس مشهد

یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های مشهد، رستوران سدروس با چند شعبه است. سرو غذا به صورت سینی و چند نفره، چیزی‌ست این رستوران را از دیگر رستوران‌ها در این شهر متمایز می‌کند. موسیقی زنده هم در بسیاری اوقات در رستوران سدرس مشهد به‌راه است. با توجه به تعداد نفرات و ذائقه و سلیقه‌ی غذایی‌تان، می‌توانید غذاهای ایرانی و سنتی یا فست فود را به صورت اشتراکی و در سینی سفارش دهید. البته همچنان انتخاب غذاها را به صورت تک نفره فراهم است. نوشیدنی‌های گرم و سرد و بستنی هم از اجزای جدانشدنی منوی رستوران سدرس هستند.

رستوران سدروس مشهد

آدرس رستوران سدرس مشهد شعبه شاندیز: ابتدای جاده شاندیز، بین ویرانی ۱ و ۳

آدرس رستوران سدرس مشهد شعبه رضاشهر: خیابان پیروزی ۵، نبش دعبل خزائی ۱۲

بهترین فست فودهای مشهد کدامند؟

رستوران دامون مشهد

اگر می‌خواهید از مرکز و شلوغی شهر فاصله بگیرید، کافه رستوران دامون مشهد تنها چند دقیقه رانندگی فاصله دارد. از صبحانه تا شام در این کافه رستوران می‌توان ماند! منوی صبحانه‌اش هم مفصل است و هم صبحانه گرم و هم سرد دارد. علاوه بر غذاهای سنتی و ایرانی، غذاهای فرنگی و فست فود هم در منوی رستوران دامون پیدا می‌شود. البته منوی کافه دامون هم انتخاب را سخت می‌کند و از کیک و شیرینی‌های تازه تا نوشیدنی‌های گرم و سرد را پوشش می‌دهد.

رستوران دامون مشهد

آدرس رستوران دامون مشهد: ابتدای جاده طرقبه، خیابان امام رضا ۱۷

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

رستوران دورچین مشهد

رستوران دورچین با دو شعبه ادعا می‌‌کند که همیشه غذاهایی با طعم بی‌نظیر را برای مشتریانش تهیه و تدارک می‌بیند. و در همین راستا از آشپزان حرفه‌ای کمک می‌گیرد. حتی اگر هم نخواستید تا یکی از شعبه‌های رستوران دورچین مشهد بروید، با تماس یا از طریق سایتی که دارند، می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید. شله مشهدی مخصوص، چلو جوجه باربیکو، کباب کوبیده، لقمه، بختیاری، شیشلیک و انواع خورش از غذاهای محبوب در رستوران دورچین هستند.

رستوران دورچین مشهد

آدرس رستوران دورچین مشهد شعبه معلم: بین خیابان معلم ۳۴ و ۳۶، حدفاصل دانشجو و دانش آموز

آدرس رستوران دورچین مشهد شعبه احمد آباد: احمدآباد، بین ابوذر ۱۹ و ۲۰

رستوران باباقدرت مشهد

صرف غذاهای ایرانی در حال و هوای و فضایی سنتی رستوران بابا قدرت مشهد بیش‌تر از آنچه فکرش را کنید می‌چسبد! البته که اینجا را فقط برای غذاهایش انتخاب نمی‌کنند و یک مجموعه تفریحی با بازارچه سنتی و لمکده است. در چایخانه سنتی بابا قدرت می‌توانید خستگی در کنید یا به سراغ سفارش یکی از انواع کباب‌ها و غذاهایی که در منویش دارد بروید.

رستوران باباقدرت مشهد

آدرس رستوران باباقدرت مشهد: انتهای بازار امام رضا، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶

پیشنهاد شما برای صرف غذا در مشهد چیست؟ کدام یک از رستوران‌های مشهد را به ما و خوانندگان اسنپ‌تریپ توصیه می‌کنید؟

شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود روی اسنپ تریپ و تخفیف‌هایش حساب کنید.

بهترین فست فودهای مشهد کدامند؟

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

۲ نظر

  • پاسخ علی ۲۹ دی ۱۴۰۰ از ۱۵:۱۰

    کامل و جامع بود، ممنون 👌🏻

  • پاسخ نسترن ۴ بهمن ۱۴۰۰ از ۱۰:۱۱

    اینقدر هوس شیشلیک های مشهد رو کردم که نگووو

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد