معرفی بهترین هتل‌های نوشهر به همراه امکانات آنها

تاریخ انتشار : 6 شهریور 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۷ شهریور ۱۴۰۲
معرفی بهترین هتل‌های نوشهر به همراه امکانات آنها

بهترین هتل‌های نوشهر هتل‌هایی هستند که از نظر موقعیت جغرافیایی، امکانات و سال ساخت در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارند. باید گفت که هر چه کیفیت پذیرایی این هتل‌­ها بیشتر باشد، قطعا می­‌توان لحظات آسوده­ و جذاب­‌تری را در کنار دوستان و اعضای خانواده سپری کرد.

نوشهر منطقه‌­ای است که جاذبه‌­های گردشگری بی­‌نظیری دارد و به همین دلیل هر سال گردشگران زیادی را به­ خود جذب می­‌کند. ازاین ­رو در این بلاگ قصد داریم تا ضمن معرفی مناطق دیدنی این شهر، شما را با بهترین هتل­‌هایی که قادر به گرفتن اقامت از آنها هستید نیز آشنا کنیم.

معرفی جاذبه­‌های گردشگری نوشهر

تعداد جاذبه‌­های گردشگری نوشهر به ­قدری زیاد هستند که افراد علاقه‌­مند به گشت ­و گذار در طبیعت همیشه جا برای سورپرایز شدن دارند. به همین دلیل قبل از اقدام به شناخت بهترین هتل‌های نوشهر، به معرفی معروف­ترین مناطقی که هر گردشگری باید نسبت به بازدید آنها برنامه ­ریزی کند پرداخته­‌ایم:

  • تالاب ارواح: علت نام­گذاری این تالاب، هیچ ارتباطی به حضور ارواح و اجنه ندارد. در واقع وجود مه و درختان خشکیده‌­ای که از میان تالاب بیرون زده­‌اند، باعث می­‌شود که فضای این منطقه کمی خوف­ناک به­ نظر برسد. دقت کنید که علت خشکیده ­شدن درختان این است که مدت ­زمان زیادی در معرض تماس با آب و رطوبت بوده‌­اند.
  • پارک جنگلی سی‌سنگان: سفر به شمال آن هم بدون بازدید از جنگل­‌های پوشیده از گونه­‌های مختلف گیاهی، کمی بی­‌معنی به­ نظر می‌­رسد. ازاین ­رو به همه کسانی که قرار است به نوشهر سفر کرده و از جاذبه‌­های گردشگری آن دیدن کنند، توصیه می­‌کنیم که بازدید از پارک جنگلی سی‌سنگان را فراموش نکنند. در این پارک علاوه ­بر گونه­‌های گیاهی، جانورانی مثل خرس، پلنگ و روباه نیز زندگی می‌­کنند.
  • سد خاکی آویدر: سد خاکی آویدر در نزدیکی پارک جنگلی سی­سنگان قرار دارد و به ­دلیل داشتن آب­ و هوای بی‌­نظیر و عدم شرجی ­بودن، مسافران زیادی را به­ خود جذب می‌­کند.
  • تالاب فراخین: این تالاب شما را به سکون، سکوت و آرامش دعوت می­‌کند. قبول داریم که پیدا کردن آدرس آن کمی دشوار است، اما اجازه دهید تا این واقعیت را بیان کنیم که بعد از رسیدن به تالاب هیچ پشیمانی احساس نخواهید کرد. زیرا شاهد یک منظره ناب، دیدنی و جذاب خواهید بود.
  • دیو چشمه: یکی از دلایلی که گردشگران به ­دنبال بهترین هتل‌های نوشهر می‌­گردند، بازدید از دیو چشمه است. این منطقه به­ خاطر آب گوارا و خنکی که دارد، در هر فصل از سال میزبان گردشگرانی است که علاقه­‌مند به نوشیدن آب خنک حتی در گرم­‌ترین روزهای سال هستند.

معرفی بهترین هتل‌های نوشهر

نوشهر به­ واسطه آب­ و هوای بی‌­نظیر، طبیعت بکر و جاذبه‌­های گردشگری بی­‌نظیرش مجبور به میزبانی از همه مهمان­هایی است که از نقاط مختلف کشور به آنجا سفر می‌­کنند. این شهر برای پذیرایی از گردشگران دارای اقامتگاه­‌ها و هتل­‌های خوبی است که در ادامه به معرفی بهترین­‌های آنها خواهیم پرداخت.

هتل پرشیا ۳ نوشهر کجا واقع شده و چه امکاناتی دارد؟

هتل پرشیا 3 نوشهر

هتل پرشیا ۳ نوشهر

هتل پرشیا ۳ نوشهر در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و همین موضوع به ­عنوان یک مزیت بزرگ در نظر گرفته می‌­شود. این هتل ۴ طبقه و ۴۰ اتاق دارد.

کسانی که تصمیم به رزرو اتاق از این هتل گرفته‌­اند، می‌­توانند از طریق پلتفرم­های آنلاین مثل اسنپ تریپ اقدام کنند تا قبل از فروش همه سوئیت­‌ها، قادر به بهره‌­مند از امکانات بی‌نظیر این هتل باشند.

از مهم­ترین تجهیزات هتل پرشیا ۳ واقع در نوشهر می­‌توان به کافی­‌شاپ، آسانسور، رمپ، روم سرویس، لاندری، رستوران و سرویس بهداشتی­‌های ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

این هتل در ۸ کیلومتری جاده نوشهر به­ سمت شهر نور واقع شده و فاصله آن تا مرکز شهر ۲۰ کیلومتر است. دقت داشته باشید که هتل پرشیا ۳ در منطقه چلک قرار دارد و همین موضوع باعث می­‌شود که دسترسی به جنگل هیرکانی تا ساحل دریای خزر کمتر از ۲ کیلومتر باشد.

هتل جهانگردی چلندر از بهترین هتل‌های نوشهر است

هتل جهانگردی چلندر

هتل جهانگردی چلندر

قدمت هتل جهانگردی چلندر به سال­های پیش از انقلاب باز می­‌گردد. این هتل ۶۰ اتاق دارد و در فاصله بین ۲ شهر نور و نوشهر واقع شده است.

اگر در دسته افراد علاق­مند به در اقامتگاه­‌های کلبه‌­ای و کومه‌­ای هستید و می­خواهید در محیطی که در جنگل و نزدیک به دریا قرار دارد، تجربه زیست متفاوتی را به­ دست بیاورید، پیشنهاد می­‌کنیم که هر چه سریع­تر جهت رزرو اتاق از هتل جهانگردی چلندر و از طریق اسنپ تریپ اقدام کنید.

این هتل دارای امکانات زیادی از جمله روم سرویس، اینترنت، رستوران، Business Center، امکانات برای معلولین، صندوق امانات و پارکینگ اختصاصی دارد که اقامت را برای همه مهمان­‌ها خاطره­‌انگیز می­‌کند.

بزرگ­ترین مزیت هتل جهانگردی چلندر مربوط به موقعیت جغرافیایی آن می­‌شود. به­ طوری که هر گردشگری که با اتومبیل شخصی در این هتل اقامت می­گیرد تا فرودگاه ۲۵ دقیقه، تا پارک فین چالوس ۲۸ دقیقه، تا دریاچه آبیدر ۳۵ دقیقه، تا سد خاکی آویدر ۲۵ دقیقه و تا آبشار آب پری تنها ۴۳ دقیقه فاصله دارد.

همچنین لازم به ذکر است که هتل جهانگردی چلندر در کنار موارد گفته­ شده، فاصله چندانی تا تله‌کابین نمک آبرود، روستای کدیر ۶۰، دیو چشمه، دریاچه الیمالات، دریاچه خضر نبی، پارک کشپل، پارک جنگلی نور، جنگل سی‌سنگان و غار دانیال ندارد.

خانه مسافر ساختمان عبداللهی از بهترین اقامتگاه­‌های نوشهر

خانه مسافر ساختمان عبداللهی

خانه مسافر عبداللهی

امکان ندارد که نام بهترین هتل‌های نوشهر به ­میان نیاید و صحبت از خانه مسافر ساختمان عبداللهی نوشهر نشود. این اقامتگاه در آدرس خیابان شهید کریمی، خیابان معلم، منطقه نمونه گردشگری سیترا، کوچه موج واقع شده است و قدمت ساخت آن به ۱۰ سال می‌­رسد.

البته دقت داشته باشید که خانه مسافر ساختمان عبداللهی نوشهر در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده و بنای آن شامل ۱ طبقه خانه ویلایی و ۲ سوئیت می‌­شود. این اقامتگاه بیشتر برای سفرهای کوتاه بسیار دوستانه و خانوادگی مناسب است.

در رابطه با موقعیت جغرافیایی خانه مسافر ساختمان عبداللهی نوشهر باید اشاره‌­ای به فاصله کم آن تا ساحل و دریا داشته باشیم. فضای این مسافرخانه به­ صورت اشتراکی میان مهمان­‌ها تقسیم می‌­شود و پارکینگ شخصی و بدون سقف آن، از دیگر مزیت­‌هایش به­ شمار می­‌رود.

این اقامتگاه تا جاذبه‌­های گردشگری مثل دیو چشمه ۸ دقیقه، تالاب ارواح و سد آویدر ۴۳ دقیقه، پارک جنگلی سی‌سنگان ۳۷ دقیقه و تا دریاچه‌ی خضرنبی حدود ۸۰ دقیقه فاصله دارد و گردشگرانی که با خودرو شخصی در آنجا اقامت می‌کنند، می‌­توانند در فواصل زمانی کوتاه به جذاب­‌ترین مناطق گردشگری نوشهر سفر کنند.

خانه مسافر ساختمان عبداللهی نوشهر امکانات کامل از یک زندگی با آسایش و آرامش را در اختیار مهمان‌­ها می­‌گذارد. از مهم­ترین این امکانات می‌­توان آشپزخانه، لوازم آشپزی، بخاری گازی، اسپلیت، مبلمان، کف­پوش، تلویزیون، آویز لباس یا کمد و در نهایت بخاری گازی را نام برد.

جمع‌­بندی

معمولا گردشگرانی که قصد سفر به نوشهر و شمال کشور را دارند، به­ دنبال بهترین هتل های نوشهر هستند. زیرا این شهر به ­تنهایی دارای جاذبه­‌های گردشگری زیادی از جمله تالاب ارواح، پارک جنگلی سی­سنگان، سد خاکی آویدر، تالاب فراخین و دیو چشمه است.

در این راستا از بهترین هتل­‌ها و اقامتگاه­های نوشهر که امکانات گسترده و قابل قبولی را در اختیار مسافران خود قرار می‌­دهند، می­توان هتل پرشیا ۳ نوشهر، هتل جهانگردی چلندر نوشهر و خانه مسافر ساختمان عبداللهی نوشهر را نام برد. اقامت در هر یک از هتل­‌های گفته­ شده، می­‌تواند به تمام نیازهای شما از بابت داشتن یک سفر ایده‌­آل پاسخ دهند.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فرودگاه نوشهر

همه چیز درباره فرودگاه نوشهر

14 اردیبهشت 1398
تنگه دار

چطور به تنگه دار برسیم؟

12 اسفند 1397

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد