بهترین پارک‌های آبی استانبول

تاریخ انتشار : 18 مهر 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۹ آبان ۱۴۰۱
پارک آبی استانبول

گرچه استانبول چیزی از جاذبه‌های گردشگری کم ندارد و کاخ‌ها، مساجد، مراکز خرید و سواحل آن به تنهایی چنان جذابیتی دارند که هر شخصی بخواهد یک بار هم که شده به این شهر سفر کند، اما پارک‌های آبی بزرگ و مجهز آن در تابستان لذت سفر را چندین برابر می‌کنند. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است و آب‌وهوای آن برای فعالیت‌هایی مثل شنا در سواحل و پارک‌های آبی بسیار مطلوب است. بهتر است پیش از سفر به استانبول، با چند مورد از بهترین پارک‌های آبی استانبول آشنا شوید.

پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی آکوا مارین با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر یکی از بزرگ‌ترین، باسابقه‌ترین و مجهزترین پارک‌های آبی استانبول به حساب می‌آید. این پارک آبی چندین استخر مختلف برای سنین مختلف با کاربردهای متفاوت دارد. از جمله آن می‌توان به استخرهای شنا کوچک، استخرهای بزرگ، استخر شنا مخصوص کودکان و استخر شنا المپیک اشاره کرد. علاوه بر استخرهای مختلف، امکاناتی نظیر وجود ساحلی مخصوص بانوان و پارک‌‎هایی مخصوص کودکان باعث شده تا پارک آبی آکوامارین استانبول، بهترین انتخاب برای خانواده‌ها باشد.

در این پارک آبی روباز می‌توانید حس آرامش و هیجان را در یک مکان با هم تجربه کنید. به این صورت که در کنار استخرهای شنا، صندلی و چتری ساحلی چیده شده است و بعد از شنا می‌توانید ریلکس کرده و آفتاب بگیرید یا در تخت‌های مخصوص ماساژ استرس و خستگی را از تن خود بیرون کنید. از طرف دیگر با انواع سیاه چاله‌های آبی، انواع سرسره‌های بزرگ مثل کامیکازه، سقوط آزاد و رفتینگ آدرنالین خونتان را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های استانبول

پارک های آبی شهر استانبول

بهترین پارک آبی استانبول

نکته مهم دیگری که آکوا مارین را به یکی از بهترین پارک‌‌های آبی استانبول تبدیل کرده این است که استخرهای آن با استانداردهای بهداشتی بین‌المللی مطابقت دارند و در آن‌ها از جدیدترین تکنولوژی‌ها و مواد پاک‌کننده برای نظافت استفاده می‌شود. از دیگر امکانات این پارک آبی می‌توان به حمام‌های بهداشتی و مجزا، دیجی موزیک لایو، خدمات عکاسی و درمانگاه اشاره کرد. در آخر قابل ذکر است که استفاده از این پارک برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است.

نحوه دسترسی به پارک آبی آکوا مارین

این پارک آبی در خارج از شهر استانبول، محله اروپایی بویوک‌چکمجه و پشت فرودگاه آتاتورک قرار دارد.

سرویس‌های پارک، مسافران را به صورت رایگان جا به جا می‌کنند! شما می‌توانید از سرویس‌های رفت رایگان که از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۰ در سطح شهر فعالیت می‌کنند، استفاده کنید.

سرویس‌های برگشت هم از ساعت ۵ بعد از ظهر شروع به کار می‌کنند ولی رایگان نیستند.

آدرس: استانبول، محله بویوک‌ چکمجه، فاتح، خیابان کوماندو، شماره ۴

وب‌سایت: marinaaquapark.com

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۱۲۸۸۲۲۸۲۰

بیشتر بخوانید: سواحل استانبول

پارک آبی کلاب دلفین استانبول

کلاب دلفین بزرگ‌ترین پارک آبی استانبول است و انواع سرگرمی‌ها و خدمات رفاهی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌‎کند. در بین این سرگرمی‌ها می‌توان به استخرهای شنای مجزا برای کودکان و بزرگسالان، انواع سرسره‌ها، والیبان ساحلی، واترپلو، زمین تنیس و تماشای اجرای دلفین‌ها اشاره کرد. علاوه بر این‌ها در کنار فعالیت‌های بدنی که حسابی شما از شما انرژی می‌گیرند، می‌توانید از غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های کافه و رستوران‌های این پارک آبی هم لذت ببرید.

پارک آبی دلفین استانبول

پارک آبی دلفین کلاب استانبول

نحوه دسترسی به پارک آبی کلاب دلفین

این پارک به دلیل روباز بودن، تنها در بهار و تابستان فعالیت می‌کند و در ماه رمضان هم مشغول به فعالیت است. برای دسترسی راحت به این پارک آبی استانبول می‌توانید از شاتل‌های رایگان استفاده کنید. به این صورت که می‌توانید در ساعت‌های مشخصی در نقاط مختلف شهر مانند میدان تکسیم، میدان کوچوک چکمجه، فاتح و … حضور پیدا کنید و توسط شاتل‌ها به پارک آبی بروید. برای اطلاع از ساعت حرکت سرویس‌ها می‌توانید به وب‌سایت پارک آبی دلفین مراجعه کنید.

آدرس: استانبول، محله اسن یورت، باغچه شهیر، محله اسنکنت، خیابان اونور گونر، مرکز بازی‌های آبی

وب‌سایت: aquaclubdolphin.com

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۱۲۶۷۲۶۱۶۱

پارک آبی مارینا آکواپارک استانبول

یکی دیگر از پارک‌های بزرگ و معروف استانبول مارینا آکواپارک است که به دلیل نزدیک بودن به ساحل توزلا، به آن پارک آبی توزلا هم می‌گویند. این پارک آبی هم روباز است و در منطقه آسیایی استانبول واقع شده است. در این پارک آبی استانبول می‌توانید تفریحانی مثل انواع سرسره‌های هیجان‌انگیز، غواصی، قایق پدالی، انواع بازی‌های آبی، اسکی روی آب، شاتل و جت اسکی را تجربه کنید.

نحوه دسترسی به پارک آبی مارینا

آدرس: استانبول، منطقه توزلا، جامی، خیابان بالیکچیلار، شماره ۲۰٫۱

وب‌سایت: marinaaquapark.com

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۱۶۵۶۰۱۸۰۰

 

پارک آبی ویالند استانبول

پارک آبی استانبول ویالند در واقع در ابتدا شهربازی بوده و سپس طی تغییراتی به مجموعه تفریحی بزرگی همراه با پارک آبی تبدیل شده که به آن اسفانبول می‌گویند. این مجموعه به دلیل تفریحات هیجان‌انگیز به دیزنی لند ترکیه هم معروف است. از امکانات جذاب اسفانبول یا ویالند می‌توان به مچ‌بندهایی اشاره کرد به افراد داده می‌شود تا لحظات خود را از طریق آن‌ها ثبت کرده و عکاسی یا فیلمبرداری کنند.

پارک آبی ویالند

نحوه دسترسی به پارک آبی ویالند

پارک آبی ویالند استانبول در مرکز شهر است و دسترسی آسانی به بسیاری از هتل‌های استانبول دارد. علاوه بر این شاتل رایگان هم دارد که از چند نقطه در شهر و در ساعت‌های مشخص مسافران را جابه‌جا می‌کند.

آدرس: استانبول، منطقه ایوب، محله یشیلپینار، خیابان شهیت متین کایا، شماره ۱۱٫۱

وب‌سایت: isfanbul.com

شماره تماس: ۰۰۹۰۸۵۰۲۱۰۸۵۶۳

پارک آبی کلوسیوم استانبول

کالسیوم تنها یک پارکی آبی استانبول نیست، بلکه مجموعه ورزشی بزرگی است که پارک آبی مجهزی هم درون خود دارد. این باشگاه ورزشی در رشته‌های ورزشی مختلفی مانند بدنسازی، یوگا، پبلاتس، ورزش‌های رزمی و شنا فعالیت دارد. این مجموعه چندین استخر سرپوشیده مناسب برای فصل زمستان و یک استخر به نام سکوت برای آرامش گرفتن و استراحت، سرسره، صخره، سینما، سالن ماساژ، چندین کافه و رستوران و امکانات تفریحی دیگری دارد. از جمله کافه و رستوارن‌های کلوسیوم می‌توان به کافه استارباکس و فست فود راکر اشاره کرد.

پارک آبی استانبول

تصویر پارک آبی استانبول

نحوه دسترسی به پارک آبی کلوسیوم

یکی از راحت‌ترین راه‌های رسیدن به کالسیوم با وسایل حمل‌ونقل عمومی، استفاده از اتوبوس‌های خط ۱۵۰ و ۱۵۴ است.

آدرس: منطقه سارییر استانبول، زکریاکوی، کونوت کورو اولری

وب‌سایت: coliseum.com.tr

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۱۶۵۳۸۳۸۳۸

کلام آخر؛

اگر قصد سفر به شهر استانبول و بازدید از پارک‌های آبی دارید، بهترین زمان برای سفر به این شهر فصل بهار به ویژه اردیبهشت ماه خواهد بود. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول روی اسنپ تریپ و تخفیف‌هایش حساب کنید.

بیشتر بخوانید:

سوغات شهر تاریخی استانبول

برترین مراکز خرید استانبول

خرید پرواز خارجی با قیمت مناسب از سایت اسنپ‌تریپ

دسته:جهانگردی

مطالب مرتبط :

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

10 آبان 1402
سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

16 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد