اسنپ تریپ از رویداد “استارتاپ، جاده ابریشم” حمایت می کند

تاریخ انتشار : 1 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ آبان ۱۴۰۰
استارتاپ جاده ابریشم

شاید تا چند سال پیش عبارت “استارتاپ” به گوش هیچ ایرانی‌ای آشنا نبود. اما در سالهای گذشته، با بهبود زیرساخت‌های اینترنت کشور، جوانان بسیاری در سال‌های تحصیل یا به محض فارغ التحصیلی، تلاش خود را برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا آغاز می‌کنند. کسب و کارهایی که بسیاری شان با ایده‌های خلاقانه، تحولات بزرگی در زندگی روزمره ایرانیان ایجاد می‌کنند. و حتی در مواردی، بازار بزرگ خارج از کشور را هدف قرار می دهند.

اسنپ‌تریپ هم در سال ۹۴ به لطف شکل گیری همین فضا شروع به کار کرد. و حالا با گذشت دو سال از فعالیتش، شکل‌گیری و رشد خود را مدیون جامعه استارتاپی ایران، فعالان و تلاشگران آن می داند.

در شرایطی که بازیگران اصلی فناوری جهان همچون اپل، گوگل و آمازون، هر روز با ایجاد محدودیت‌های بیشتر برای استارتاپ‌های ایرانی، پل‌های ارتباطی استارتاپ‌های ایران با جامعه جهانی را می بندند، اسنپ‌تریپ وظیفه خود می داند تا از هر تلاشی که برای باز کردن پنجره های تازه به بازارهای جهانی صورت می گیرد، حمایت کند.

از نگاه ما، رویداد “استارتاپ، جاده ابریشم” که با هدف معرفی استارتاپ‌های ایرانی به جامعه سرمایه گذاران خارجی و داخلی شکل گرفته، نمونه خوبی از این تلاش هاست. اسنپ‌تریپ افتخار دارد به عنوان حامی مالی در کنار برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این رویداد بایستد. به این امید که این حرکت، زمینه ساز موفقیت استارتاپهای خوب ایرانی و پلی میان جامعه استارتاپی ایران و بازارهای بین المللی باشد.

دسته:اخبار

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد