راهنمای تور ارمنستان

تاریخ انتشار : 22 شهریور 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
راهنمای تور ارمنستان

راهنمای تور ارمنستان اطلاعات کاملی ارائه می‌دهد تا از بهترین زمان سفر به ارمنستان، آب‌ و‌ هوا، جاهای دیدنی، شهرهای مهم ارمنستان و مواردی از این قبیل آگاهی یابیم. این اطلاعات باعث ایجاد شناخت کلی از این کشور می‌شود و در نهایت به ما کمک می‌کند سفر بهتری داشته باشیم.

ارمنستان از کشورهای هم‌مرز ایران است و ازاین‌رو سفر به آن همواره در بین قشرهای مختلف محبوبیت دارد. به‌طور کلی این کشور با قدمت ۳۰۰۰ ساله، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بکری که دارد؛ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری در کل دنیا شناخته می‌شود.

حالا که به دنبال خرید تور ارمنستان هستید، خوب است بدانید تور ارمنستان اسنپ تریپ مزایای ویژه‌ای دارد که هر آنچه برای یک سفر مناسب نیاز دارید را برایتان فراهم می‌کند. پس اگر قصد سفر به ارمنستان دارید، این بلاگ برای شماست!

آب‌ و هوای ارمنستان

در راهنمای تور ارمنستان اولین چیزی که باید بررسی شود آب‌وهوای این کشور است. موقعیت جغرافیایی ارمنستان آن را به کشوری ۴ فصل با آب‌وهوای قاره‌ای تبدیل کرده و افراد در زمان‌های مختلف، با شرایط جوی و دمای متفاوتی روبه‌رو می‌شوند.

بهار در ارمنستان دارای هوایی معتدل و بسیار دل‌چسب است. اما هرچه به تابستان نزدیک شویم بر شدت خشکی و گرمای هوا افزوده می‌شود تا جایی‌که دما در این فصل می‌تواند به ۴۰ درجه نیز برسد. اواخر تابستان به تدریج هوا خنک می‌شود و در زمستان شاهد دمای پایین و آب‌وهوایی بسیار سرد خواهیم بود. همچنین باید گفت بیشترین مساحت این کشور را کوه‌های مرتفع تشکیل داده‌اند. رودهای خروشان بسیاری نیز در ارمنستان دیده می‌شود.

مهم‌ترین شهرهای ارمنستان

در راهنمای تور ارمنستان با یکی از مهم‌ترین مسائل یعنی شناخت شهرهای مهم این کشور نیز روبه‌رو می‌شویم. با توجه به تاریخ، آب‌وهوا و فرهنگ غنی مردم ارمنستان باید گفت این کشور به‌طور کلی دارای جذابیت‌های خاص گردشگری است.

اما برای اینکه راحت‌تر مقصد خود را انتخاب کنید؛ طبق محبوبیت شهرهای ارمنستان در بین توریست‌ها و رتبه‌ای که هر ساله در جذب گردشگر به‌خود اختصاص می‌دهند باید گفت شهرهای ایروان، اشتارک، اجمیازین، جرموک و سوان برای گردشگری بهترین گزینه‌ها هستند.

شهرهای دیدنی ارمنستان

جاهای دیدنی ارمنستان

راهنمای تور ارمنستان

جاهای دیدنی در سفر با تور ارمنستان

حال به یکی از جذاب‌ترین بخش‌های راهنمای تور ارمنستان رسیده‌ایم، یعنی شناخت جاهای دیدنی؛ آشنایی با این مکان‌ها به شما کمک می‌کند راحت‌تر شهر مقصد را انتخاب و با برنامه‌ریزی بهتری سفر کنید.

با توجه به اینکه ایروان علاوه‌بر پایتخت بودن، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری به‌حساب می‌آید بهتر است از مهم‌ترین جاهای دیدنی آن اطلاع یابیم. این شهر قدیمی آثار تاریخی و با ارزش بسیاری مانند موزه تاریخ، موزه نسل‌کشی ارامنه، میدان جمهوری ایروان، کتاب‌خانه باستانی و پارک عشاق را در خود جای داده است.

یکی از مهم‌ترین و پرطرف‌دارترین منطقه‌های دیدنی ارمنستان سد سوان بوده که همه ‌ساله تعداد بسیاری از گردشگران را به‌خود جذب می‌کند. در این منطقه علاوه‌بر بهره‌مندی از یک منظره بکر و طبیعی، با امکانات تفریحی جذابی نیز روبه‌رو می‌شوید تا در نهایت سفری جذاب و به‌یاد ماندنی در ذهنتان ثبت شود.

در کنار این دریاچه بزرگ آب شیرین، می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی ارمنستان نیز دیدن کنید. از مکان‌های مذهبی‌ و تاریخی این کشور می‌توان به معبد گارنی، صومعه گغارد و کلیسای جامع زوارتنوتس اشاره کرد.

همه‌چیز درباره سوغات ارمنستان

بهترین زمان سفر به ارمنستان

بهترین زمان سفر به ارمنستان کاملا به این موضوع بستگی دارد که چه آب‌وهوایی را بیشتر می‌پسندید؟ راهنمای تور ارمنستان ما را به‌طور کامل‌ با دما و شرایط جوی این کشور آشنا کرده است.

اگر هوای معتدل به‌همراه طبیعتی زیبا، شکوفه‌ درختان و گل‌های رنگارنگ را می‌پسندید؛ طبیعتا بهار بهترین زمان برای سفر به این کشور است. در این فصل می‌توانید زیبایی‌های ارمنستان را به‌طور کامل در تمام نقاط کشور مشاهده کنید.

تابستان دمای هوا در ارمنستان تا حد زیادی بالا می‌رود. اگر از گرما فراری نیستید و به تفریحات آبی علاقه‌ دارید؛ سفر در این فصل برای شما می‌تواند کاملا هیجان‌انگیز باشد. این موضوع به‌خصوص با آب‌تنی و شنا در دریاچه سوان خود را نشان می‌دهد.

البته این را بدانید که تفریحات زمستانی و پیست‌های اسکی نیز در ارمنستان کم نیستند. درصورتی‌که زمستان را برای سفر به این کشور انتخاب کردید پیست اسکی تساخکادزور را از یاد نبرید.

در سفر به ارمنستان از بهترین مراکز خرید دیدن کنید!

چطور به ارمنستان سفر کنیم؟

ارمنستان از کشورهای هم‌مرز ایران است. به‌ همین دلیل نیز سفر به آن می‌تواند راحت باشد. راهنمای تور ارمنستان اطلاعات لازم در رابطه با روش‌های مختلف و راه‌هایی که از طریق آنها می‌توان به این کشور سفر کرد؛ به ما ارائه می‌دهد. این موارد به شرح زیر هستند:

سفر به ارمنستان با خودرو شخصی

افرادی که می‌دانند چگونه از مسیر به‌درستی استفاده کنند و از مناظر لذت ببرند؛ می‌توانند این سفر هیجان‌انگیز را با خودرو شخصی انجام دهند. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید؛ اخذ گواهینامه بین‌المللی و دریافت پلاک بین‌المللی برای خروج از کشور است.

سفر به ارمنستان با اتوبوس

با توجه به راهنمای تور ارمنستان متوجه می‌شویم که سفر با اتوبوس نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد. به‌خصوص اگر با جمعی از دوستانتان بخواهید از این طریق به ارمنستان سفر کنید یا افراد حاضر در اتوبوس کاملا شاد و پرانرژی باشند.

راهنمای کامل خرید بلیط اتوبوس به ارمنستان

سفر با هواپیما به ارمنستان

سفر هوایی همواره از گزینه‌های سفر راحت و کم‌دردسر است. به‌گونه‌ای که افراد پس از رسیدن به مقصد، بدون احساس خستگی می‌توانند از همان روز شروع به گشت‌وگذار در مقصد کنند. این موضوع در سفر به ارمنستان نیز صدق می‌کند. شما می‌توانید بلیط هواپیما ی خود را با قیمتی مناسب از اسنپ تریپ بخرید و راهی ارمنستان شوید!

راهنمای تور ارمنستان

تصویری از یک شهر زیبا در ارمنستان

بهترین هتل‌های ارمنستان

در سراسر این کشور به‌دلیل حضور گردشگران مختلف هتل‌هایی با امکانات و هزینه‌های متنوع ساخته شده تا افراد با هر بودجه‌ای بتوانند در اقامت‌گاهی مناسب سکونت کنند. راهنمای تور ارمنستان هتل‌های زیر را به ما معرفی می‌کند:

  • هتل رادیسون بلو ایروان
  • هتل نشنال
  • هتل الکساندر
  • هتل لاتار کمپلکس

همچنین از هتل‌ هایی با قیمت مناسب در این کشور که امکانات کمتری دارند می‌توان به هتل ایروان دلوکس، پرایمر، الیمپا، شیراک و هتل مگ ایروان اشاره کرد.

همه‌چیز درباره سوغات ارمنستان

دسته:تورجهانگردی

مطالب مرتبط :

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد