رستوران‌های خوب تهران با قیمت مناسب کدامند؟

تاریخ انتشار : 23 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
رستوران های تهران با قیمت مناسب

دلمان میخواهد بعضی وقت‌ها با خانواده یا با دوستانمان بیرون غذا بخوریم، جایی که هم فضایش خوب باشد و هم غذایش، ولی در عین حال قیمت‌هایش هم جوری نباشد که به جیب‌مان فشار زیادی بیاید. در تهران، رستوران‌های بسیاری هست که هزینه غذا خوردن در آنها گران نیست  و به خاطر کیفیت خوب غذاهایشان، آدم گاهی تا سال‌ها مشتری‌‌شان می‌شود. از این رو در این نوشته تعدادی از رستوران‌های تهران با قیمت مناسب را معرفی کرده‌ایم.

رستوران بلامونیکا

رستوران بلامونیکا

بد به دلتان راه ندهید، چون علیرغم ظاهر شیک رستوان، وارد جای گرانی نشده‌اید. بلامونیکا پنج شش سال بیشتر نیست که باز شده ولی الان اگر از دوستداران غذاهای ایتالیایی سراغ رستورانی با کیفیت در این حوزه را بگیرید، یکی از پیشنهادها بلامونیکاست.  رستوران بلامونیکا هم خودش رستوران به دلی است و هم غذاهایش.

از اولین ویژگی‌های مثبت آن هم محیط مناسب و دنج‌اش است، چیزی که آن را چه برای غذا خوردن با خانواده و چه برای غذا خوردن با دوستان به یکی از گزینه‌ها تبدیل می‌کند. از غذاهای محبوب اینجا، چیکن ماشروم، پاستای سبزیجات، سالاد مخصوص و پیتزا پپرونی است. قیمت‌ها هم باتوجه به حجم غذا مناسب است.

آدرس: خیابان وزرا، خیابان یازدهم، پلاک ۳۲

رستوران قجری

رستوران-قجری

از دیگر رستورانهای تهران با قیمت مناسب، رستوران قجری است. این رستوران همانطور که از اسمش پیداست، رستورانی با فضای سنتی است. حالا چرا اسمش قجری است؟ صاحبان رستوران کتاب آشپزی « جامع‌الصنایع» از آشپزی‌نامه‌های دوره قاجار را الگوی خود در طبخ غذاها قرار داده‌اند و برای بیشتر تداعی شدن حال و هوای غذاهای دوره قاجار، اسم قجری هم برای غذاها انتخاب کرده‌اند و آنها را در ظروف مسی سرو میکنند.

چلو جوجه درباری، چلو زرشک غورابیچ، چلو شیش تویوق و طعام شاه ناز از اسم‌ غذاهای اینجاست. رستوران قجری، رستوران بزرگی نیست، اما هم غذاهایش خوشمزه است و هم قیمت‌هایش مناسب. از بهترین انتخاب‌ها در این رستوان، دیگ کباب، مرغ غورابیج، چلو جوجه سرده سیر، کشک بادمجان و  کنجه کباب است. قیمتها در قجری،معقول است و حجم غذاها هم برای دو نفر کافی‌ست.

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، ابتدای ایرانشهر، پلاک ۲۸۰

بیشتر بخوانید: بهترین دیزی را در کجای تهران بخوریم؟

رستوران فیلپر

رستوران فیلپر

“یک رستوران کوچک با منویی متنوع در مرکز شهر” این چیزی است که آنهایی که غذاهای فیلپر را امتحان کرده‌اند درباره‌اش می‌گویند.

رستوران فیلیپر با اینکه خیلی سال نیست که باز شده، ولی حال و هوای گذشته‌ها را دارد. خودمانی است و آدم در آن احساس راحتی می‌کند و برای آنهایی که دلشان میخواهد غذاهایی با طعم خانگی بخورند، جای خوبی است. حجم غذاها هم در مقایسه با قیمت معقول است. از غذاهایی که در فیلیپر امتحان‌شان را پس داده‌اند: قیمه نثار، کباب بختیاری، کباب و جوجه ترش و قزل آلاست.

آدرس: فلسطین شمالی پایین تر از زرتشت، بین کوچه ششم و هشتم، روبه‌روی ساختمان یکتا پلاک ۴۸۲

کباب داغ، نان داغ شب‌های تهران

شب های تهران

کبابی شب‌های تهران مثل بیشتر کبابی‌هایی است که دیده‌ایم و رسم نان داغ، کباب داغ در آن پیاده میشود. یخچالی پشت شیشه مغازه که انواع و اقسام کباب‌ها و جوجه‌ها در آن ردیف شده‌اند، تنوری برای پخت نان در گوشه‌ای از رستوران و میزهایی که تقریبا با فاصله‌ای اندک از هم قرار گرفته‌اند.

این کبابی برای آنهایی که به سختی از مزه کباب خوششان می آید مناسب است. فضا خودمانی است، سرویس دهی سریع است، کباب‌ها در عین قیمت مناسبی که دارند، لذیذ هم هستند و آدم  چی دیگر میخواهد؟

آدرس: میدان هفت تیر، ابتدای کریم خان، نرسیده به خردمند شمالی

بیشتر بخوانید: بهترین کبابی‌های تهران

رستوران هتل قناری

رستوران هتل قناری

رستوران قناری در یکی از خاطره انگیزترین هتل‌های تهران واقع شده، هتلی هم نام رستوران که از سال ۱۳۳۵ در خیابان سمیه به حیاتش ادامه می‌دهد. قبلاها اسمش ماژستیک بوده و بعد از انقلاب به قناری تغییر نام داده. رستوران قناری، جای دلنشینی است و وقتی در آن قدم میگذارید گویی در یک مهمانی خانوادگی شرکت کرده‌اید.

فضای رستوران گرم و صمیمی است و پنجره هایی رو به حیاطی سرسبز دارد و همین فضایش را در کنار محیط نوستالژیکش خواستنی‌تر می‌کند، طوری که مشتریانی از سراسر تهران دارد و خیلی‌ها برای تجدید خاطره به آن می‌آیند.

رستوران هتل قناری به خورشت‌هایش معروف است. خورشت قیمه و قرمه سبزی، ماهی قزل آلا و کباب کوبیده و شنیسل اینجا باب طبع است.

آدرس: خیابان سمیه، بین مفتح و فرصت، شماره ۱۶۸

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

از دیگر رستوران‌های تهران با قیمت مناسب

رستوران مسلم در میدان ۱۵ خرداد، نبش سبزه میدان که به ته چین ها و ماهیجه‌ها و کباب‌هایش معروف است.

کبابی رضا لقمه در خیابان جمهوری، خیابان میرزا کوچک خان

رستوران تیلیت در سعدی شمالی، روبروی منوچهری، کوچه مصباح، پلاک ۱۹۴ که علاوه بر انواع دیزی، کباب هم دارد.

رستوران ممتاز در خیابان جمهوری، پاساژ مرکزی، طبقه همکف پلاک ۱۵ که مرغ و ماهیچه هایش خوشمزه است.

رستوران کاپری در خیابان جم، نبش خیابان لطفی که غذاهای ایتالیایی دارد.

بیشتر بخوانید: متفاوت‌ترین کافه‌های روباز تهران را بشناسید

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

۱ نظر

  • پاسخ فودکورت در کرج ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ از ۱۰:۰۵

    سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد